تاریخ انتشار نقشه‌ برفی بازی پابجی برای کنسول‌ها مشخص شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
نقشه برفی بازی پابجی

بی‌شک طرفداران بازی‌های بتل رویال با عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds آشنایی دارند و برای یک بار هم که شده، این بازی پرطرفدار و محبوب را تجربه کرده‌اند. حال اخیرا اخبار و گزارشاتی مبنی بر انتشار نقشه‌ی برفی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم ارائه شده که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

امروز استودیوی بازی‌سازی بلوهول (Bluehole) اعلام کرد که نقشه‌ی جذاب و برفی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که با نام Vikendi شناخته می‌شود، چند هفته‌ی دیگر در تاریخ سه شنبه ۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که این نقشه‌ی ۶ در ۶ کیلومتری، هم‌اکنون برای دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل دریافت و تجربه است.

نقشه‌ی Vikendi مقداری با دیگر محیط‌های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تفاوت دارد به‌طوری که برف پوشیده شده برروی زمین بازی، کنترل وسایل نقلیه را برای بازی‌بازان سخت‌تر می‌کند و تجربه‌ای جدید و مهیج را در اختیار طرفداران و کاربران قرار می‌دهد. یکی دیگر از نکات جالب نقشه‌ی Vikendi این است که بازی‌بازان قادر خواهند بود تا حریفان و دشمنان خود را از روی رد پای به جا مانده برروی برف‌ها، شناسایی کرده و آن‌ها را طی حمله‌ای ناگهانی غافل‌گیر کنند.

استودیوی بلوهول اعلام کرد که همراه با نقشه‌ی برفی Vikendi، بسته‌های الحاقی و به‌‎روزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد بازی منتشر خواهد شد تا بیش از پیش، تجربه‌ای بی‌نقص را در اختیار طرفداران خود قرار دهد. پس اگر از هواداران پر و پا قرص بازی‌های بتل رویال هستید، همچنان با وب‌سایت خبری گیمفا همراه بوده تا از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds مطلع شوید. بازی PUBG هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

از دست نده:  آلبوم زندگی کن با صدای رضا صادقی + لینک دانلود مستقیم

در ضمن اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تحلیل فنی و بررسی عملکرد عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds به قلم سعید حلاجیان را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. همچنین چندی پیش اخباری مبنی بر بن شدن تعدادی از بازی‌بازان عادی و حرفیه‌ی این بازی منتشر شد که تعجب کاربران زیادی را برانگیخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر حول این موضوع به این صفحه‌ی‌ وب‌سایت مراجعه کنید.

منبع: گیمفا

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها