• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • آغاز فیلمبرداری فیلم تام و جری در تابستان

آغاز فیلمبرداری فیلم تام و جری در تابستان

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فیلم سینمایی تام و جری

فیلم سینمایی تام و جری در فصل تابستان جلوی دوربین می‌رود و خلاصه‌ای از داستان آن هم منتشر شده است.

چند ماه قبل خبر ساخته شدن فیلم سینمایی تام و جری (Tom and Jerry) منتشر شد؛ اثری که تیم استوری، کارگردان فیلم چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four نسخه ۲۰۰۵) بعد از پایان کار روی فیلم Son of Shaft به سراغ آن می‌رود و اکنون اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است.

این فیلم حالتی ترکیبی دارد و از بخش‌های زنده (لایو اکشن) و انیمیشنی تشکیل شده است و طبق خلاصه داستان منتشر شده از آن، به نظر می‌رسد با حال و هوایی نزدیک به انیمیشن‌های این موش و گربه محبوب طرف خواهیم بود:

ماجراهای فیلم با موشی به نام جری شروع می‌شود و زندگی او را در خانه‌ای واقع در نیوانگلند دنبال می‌کنیم؛ جایی که در آن به شکلی مسالمت‌آمیز در کنار صاحبان سالمند و مهربان خانه به زندگی مشغول است. این رابطه جالب و طنزآمیز با از دنیا رفتن این زوج سالمند به پایان می‌رسد و بعد از آن هم خانه به حراج گذاشته می‌شود.

بالاخره صاحبان جدید خانه از راه می‌رسند که یک زوج جوان هستند و جری هم از آنجایی که احساس خطر کرده است، سعی در ترساندن و بیرون کردن آن‌ها از خانه دارد. در نهایت این زوج تصمیم می‌گیرند گربه‌ای به نام تام را به خانه بیاورند تا به آن‌ها در بیرون کردن این موش سمج کمک کند. جنگ و دعوای بزرگی بین تام و جری آغاز می‌شود، ولی آن‌ها بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این زن و شوهر جوان به آن‌ها دلبسته شده‌اند و همین موضوع سبب می‌شود موش و گربه قصه‌ی ما با یکدیگر متحد شوند تا جلوی خطر بزرگ‌تری را بگیرند که زوج جوان را تهدید می‌کند. این همکاری تیمی هم باعث می‌شود تام و جری به ارزش دوستی و خانواده پی ببرند.

تام و جری کار خود را در دنیای انیمیشن از سال ۱۹۴۰ آغاز کردند و در طول اپیزودهای کوتاهی که توسط ویلیام هانا وجوزف باربرا ساخته می‌شدند، به محبوبیت بالایی رسیدند. صدها اپیزود بر اساس ماجراهای این دو شخصیت دوست‌داشتنی طراحی شد که از دهه ۱۹۵۰ کار تولید آن‌ها برعهده کمپانی هانا باربرا بود. بعدها فیلم سینمایی انیمیشنی آن‌ها هم در سال ۱۹۹۲ به نمایش درآمد و انیمیشن‌های سینمایی دیگری هم در قالب DVD تا سال ۲۰۰۲ به دست طرفداران رسید.

از دست نده:  تیزر تریلر قسمت سوم فصل هشتم / آخر سریال گیم آف ترونز - Game of Thrones

تام و جری در انیمیشن‌های خود صحبت نمی‌کنند و این ویژگی به فیلم سینمایی جدید هم منتقل خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود شاهد برخوردهای فیزیکی زیادی بین آن‌ها باشیم که بخش‌های کمدی فیلم را تشکیل می‌دهند. البته مشخص نیست شدت این برخوردها در چه حدی خواهد بود و برخلاف اتفاقات زیادی که در اپیزودهای قدیمی این مجموعه شاهد بودیم، بعدها از میزان خشونت این درگیری‌ها کاسته شد و نبردهای تام و جری حالت ملایم‌تری به خود گرفت؛ موضوعی که سازندگان مجموعه The Simpsons هم با طراحی شخصیت‌های Itchy و Scratchy به آن نیش و کنایه زدند و موش و گربه‌ای را خلق کردند که مبارزاتی خشن و خونین بین آن‌ها دیده می‌شد.

کمپانی برادران وارنر حساب زیادی روی موفقیت فیلم تام و جری باز کرده است و البته در زمینه اکران فیلم‌های سینمایی بر اساس حیوانات انیمیشنی در سال ۲۰۱۹ تنها هم نخواهد بود و رقیب بزرگی مثل والت دیزنی دارد که با اقتباس سینمایی از شیرشاه (The Lion King) به سینماها خواهد آمد.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها