• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • جدول فروش هفتگی انگلستان: Far Cry New Dawn با قدرت تمام در صدر

جدول فروش هفتگی انگلستان: Far Cry New Dawn با قدرت تمام در صدر

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
جدول فروش هفتگی انگلستان: Far Cry New Dawn با قدرت تمام در صدر

هفته منتهی به ۲۷ بهمن، هفته شلوغی برای بازی‌های جدید بود و شاهد انتشار آثار بزرگ زیادی در هفته گذشته بودیم که از بین آن‌ها می‌توان به جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های فارکرای و مترو و حتی آثاری مثل Jump Force اشاره کرد. همین مساله هم جدول فروش هفتگی انگلستان را دست‌خوش تغییرات زیادی کرده و بازی‌های جدید توانسته‌اند حضور پررنگی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته داشته باشند. اما موفق‌ترین بازی در این میان، ساخته جدید یوبی‌سافت یعنی بازی Far Cry New Dawn است که با کنار زدن تمام رقبا، توانسته در رتبه نخست جدول قرار بگیرد. در رتبه دوم جدول هم دیگر بازی بزرگ جدید هفته یعنی Metro Exodus قرار گرفته است تا دو رتبه نخست جدول، در اختیار تازه‌وارد‌ها باشد.

بازی Red Dead Redemption 2

عملکرد موفق این دو بازی باعث شده تا Red Dead Redemption 2، صدرنشین هفته گذشته، سقوطی دو پله‌ای را تجربه کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد. اما در رتبه چهارم، باز شاهد یک بازی جدید دیگر یعنی Jump Force هستیم که علی‌رغم نمره‌های نه‌چندان خوب، هنوز هم توانسته از حیث فروش عملکرد خوبی داشته باشد و به‌نظر می‌رسد این بازی با استقبال خوب طرفداران انیمه و مانگا رو‌به‌رو شده است. فیفا ۱۹، اثری که هفته پیش در رتبه دوم قرار داشت، این هفته تحت تاثیر انتشار بازی‌های جدید قرار گرفته و با سه پله سقوط، در رتبه پنجم قرار گرفته است. از طرف دیگر در رتبه ششم، شاهد بازسازی بازی Resident Evil 2 هستیم که این اثر هم دو پله سقوط داشته است.

بازی Metro Exodus

در رتبه هفتم جدول، شاهد بازی New Super Mario Bros. U Deluxe هستیم که یک پله سقوط نسبت به هفته پیش داشته و رتبه هشتم هم در اختیار بازی Kingdom Hearts 3 است که سقوط نسبتا شدید پنج پله‌ای را تجربه کرده است. New Super Mario Bros. U Deluxe تنها نماینده نینتندو در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته نیست و در رتبه نهم هم دیگر نماینده این شرکت یعنی Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته است که البته این بازی هم نسبت به هفته پیش دو پله سقوط داشته است. در نهایت رتبه دهم جدول هم در اختیار بازی Call of Duty: Black Ops 4 است که پنج پله نسبت به هفته پیش سقوط داشته است.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Tales of Wind + تریلر گیم پلی بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 4

در هفته‌ای که گذشت، یک بازی جدید دیگر یعنی Crackdown 3 را هم داشتیم که البته در نهایت جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته نداشت و کارش را در رتبه چهاردهم آغاز کرد. همچنین انتشار بازی‌های جدید و تغییرات نسبتا زیاد جدول، باعث خروج بعضی بازی‌ها از جمع ۱۰ بازی پرفروش شده است؛ بازی‌هایی مثل Spyro Reignited Trilogy که هفته پیش در رتبه هشتم جدول بود و این هفته در جایگاه شانزدهم دیده می‌شود یا GTA V که با دو پله سقوط به رتبه دوازدهم رسیده است و همچنین Super Smash Bros. Ultimate که هفته پیش در رتبه نهم قرار داشت و این هفته در جایگاه یازدهم دیده می‌شود.

جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه)

 

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی
۱ Far Cry New Dawn
۲ Metro Exodus
۳ ۱↓ Red Dead Redemption 2
۴ Jump Force
۵ ۲↓ FIFA 19
۶ ۴↓ Resident Evil 2 Remake
۷ ۶↓ New Super Mario Bros. U Deluxe
۸ ۳↓ Kingdom Hearts 3
۹ ۷↓ Mario Kart 8 Deluxe
۱۰ ۵↓ Call of Duty: Black Ops 4

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها