سریال The First پس از یک فصل لغو شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
سریال The First

شبکه هولو اعلام کرد که سریال The First با بازی شان پن پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) از لغو سریال The First (اولین) پس از یک فصل خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر آن را تایید و منتشر کرده، این شبکه استریم تصمیم گرفته که این سریال را پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو کند. سریال The First داستان گروهی از انسان‌های پیشگام در در آینده نزدیک (سال ۲۰۳۰) را روایت می‌کند که در حال بررسی سفر به مریخ هستند که در طول آن با مشکلات سفر و همچنین مشکلات زندگی شخصی آن‌ها همراه خواهیم بود. بو ویلیمن، سازنده سریال House of Cards (خانه پوشالی)، وظیفه ساخت سریال The First را بر عهده داشته است. با این حال، این سریال تنها سریالی نیست که هولو اخیرا آن را لغو کرده است. شبکه Hulu به‌تازگی I Love You, America (من دوست دارم، آمریکا) را پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو کرده که سارا سیلورمن نقش اصلی این سریال کمدی و تاک شو را بر عهده داشته است.

مانند شبکه نتفلیکس (Netflix)، به طور معمول شبکه هولو نیز آمار بینندگان محصولات خود را منتشر نمی‌کند و به همین منظور میزان استقبال از سریال The First را نمی‌دانیم. با این حال، فصل اول این سریال نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که استقبال خیلی خوبی نیز از آن در شبکه هولو نشده بود و به همین منظور این سرویس استریم تصمیم به تمدید نکردن این سریال برای یک فصل دیگر گرفته است. شان پن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای دو فیلم Milk (میلک) و فیلم Mystic River (رودخانه میستیک)، نقش اصلی سریال The First را بر عهده داشته است. ناتاشا مک‌الهون، لیسا همیلتون، اودد فهر، هانا ور، جیمز رانسون و آنا جیکوبی-هرون، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The First حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دست نده:  ریچل اسکارستن بازیگر شخصیت آلیس در سریال بت‌ وومن - Batwoman

با وجود لغو ادامه پخش سریال The First، اما شبکه هولو همچنان سریال‌های ارجینال دیگری مثل سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه)، سریال Future Man (مرد آینده)، سریال Runaways (فراری‌ها) و سریال Castle Rock (کسل راک) را در اختیار دارد و فصل جدید سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) و سریال Catch-22 (تبصره ۲۲) از سریال‌های جدید این شبکه است که در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهند شد.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها