• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • فیل اسپنسر: مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 مثل گذشته قوی ظاهر می‌شود

فیل اسپنسر: مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 مثل گذشته قوی ظاهر می‌شود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فیل اسپنسر

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با لری هرب می‌گوید که مایکروسافت در E3 سال آینده، حضوری در حد و اندازه سال‌های قبل خواهد داشت.

E3 یکی از بزرگ‌ترین همایش‌هایی است که هر سال گیمرها و سازندگان بازی و سخت‌افزار را دور هم جمع می‌کند و تعاملی مستقیم میان گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ایجاد می‌کند. اما طی سال‌های اخیر حضور شرکت‌های بزرگ در این همایش چند روزه، کم‌رنگ‌تر شده است؛ مثلا شرکت نینتندو چند سالی می‌شود که حضور گسترده‌ای ندارد و مراسم خود را معمولا یا به صورت یک ویدیوی از پیش ضبط شده اجرا می‌کند یا اگر هم به صورت زنده برنامه داشته باشد، بسیار کوتاه خواهد بود و در ۲۰ دقیقه کار خود را تمام می‌کند.

شرکت‌های بزرگ دیگر مانند الکترونیک آرتز و سونی هم خود را آهسته از زیر سایه‌ی E3 خارج کردند. EA به بهانه‌ی به راه‌انداختن مراسم مجزا و کمبود زمان از E3 جدا شد و سونی هم اعلام کرد که در E3 2019 حضور نخواهد داشت؛ شاید به خاطر شرایط مالی یا کمبود محتوا برای ارائه به مخاطبین. به هر حال با این روند، اکثر گیمرها نگران این موضوع هستند که همایشی به بزرگی E3 ممکن است بسیار ضعیف شود و دیگر غنی نباشد. اما فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای که با لری هرب (میجر نلسون) داشت، اعلام کرد که مایکروسافت از E3 خارج نخواهد شد و به بزرگی سال‌های قبل، مراسم خود را برگزار خواهد کرد. اسپنسر به همه این تضمین را می‌دهد که مایکروسافت و ایکس باکس حضور پررنگ و چشمگیری خواهند داشت.

پلی استیشن / نمایشگاه E3

در طی این مصاحبه، اسپنسر خیلی مبهم به خروج سونی از E3 اشاره کرد و گفت:

با توجه به اتفاقاتی که در پاییز رخ داد، در داخل شرکت بحث‌هایی را در مورد این که چگونه در E3 شرکت کنیم، انجام دادیم. با خودمان گفتیم بهتر نیست کمی مخارج را کم کنیم؟ یا این که حضور گسترده داشته باشیم. می‌دانید… منظورم را می‌فهمید؟

ممکن است که برخی از افراد ندانند که اسپنسر دقیقا از چه چیزی صحبت می‌کند؛ او در اصل به تصمیم سونی برای حضور نداشتن در E3 سال آینده اشاره دارد. چیزی که واقعا عجیب است، این است که سونی نه‌تنها کنفرانس خبری در این E3 نخواهد داشت، بلکه قصد دارد کاملا از نمایشگاه امسال خارج شود.

از دست نده:  10 تیم پرطرفدار بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۸

اما این موضوع در تصمیم‌گیری Microsoft تاثیر نخواهد داشت؛ چرا که آنها تصمیم گرفته‌اند تا در E3 حضوری گسترده‌ا داشته باشند. اسپنسر می‌گوید:

گفتیم که نه و باید کار خودمان را بکنیم. ما در E3 مراسم برگزار می‌کنیم و همچنان مانند همیشه حضوری پررنگ خواهیم داشت. شخصا به این که بتوانیم میان طرفداران خود باشیم، علاقه‌ی زیادی دارم.

ایکس باکس / نمایشگاه E3 2018

با توجه به گفته‌های اسپنسر می‌توان حدس زد که E3 2019 برای طرفداران کمی متفاوت باشد. در ادامه اسپنسر به این که چگونه Xbox از مرکز همایش لس‌آنجلس خارج شد و سالن مایکروسافت را، که نزدیک به همان جا است، در اختیار گرفت و اجرای خود را بزرگ‌تر و گسترده‌تر کرد اشاره داشت. همچنین او عنوان کرد که طرفداران منتظر سورپرایز باشند. در ادامه‌ی صحبت‌های خود، اسپنسر کمی به نحوه‌ی برنامه‌ریزی نمایش مایکروسافت اشاره کرد و گفت باید به این که چه کسی و به چه شکل در صحنه حضور داشته باشد و این که چطور توازنی در ارائه‌ی طرح و برنامه‌های حال و آینده ایجاد کنیم، توجه داشت. التبه اسپنسر عقیده‌ی شخصی خود را در این باره گفت:

من را می‌شناسید؛ بیشتر طرفدار این هستم که تا جایی که امکان دارد شفاف باشم.

در ادامه او گفت که مایکروسافت در E3، توجه خود را معطوف افقی گسترده‌تر از «یک طرفدار ایکس‌باکس بودن» می‌کند؛ یعنی این توجه لزوما تنها شامل کنسول نمی‌شود. طبق صحبت‌های اسپنسر، این به این معنا است که می‌خواهند جامعه‌ی گیمرهای PC و موبایل را دربر بگیرند. البته در دیدگاه اسپنسر، آینده‌ی نزدیک در گیمینگ، کنسول‌ها هستند و PC و موبایل در برنامه‌ی دَه ساله‌ی آن‌ها قرار خواهد داشت.

از دست نده:  بازی لست آو آس 2 - The Last of Us Part 2 اکتبر 2019 عرضه می شود

شما درباره‌ی مراسم سال آینده‌ی مایکروسافت چه نظری دارید؟ با زومجی درمیان بگذارید.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها