استودیوی کوانتیک دریم قصد دارد از انحصار سونی خارج شود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
کوانتیک دریم
این طور به نظر می‌رسد که استودیوی کوانتیک دریم از انحصار سونی خارج خواهد شد و از این پس آثارش را برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌کند. برای جزئیات بیشتر با سه گوش همراه باشید.
طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد سونی، یکی از نزدیک ترین یاران خود را از دست داده است؛ چراکه شرکت چینی NetEase، به تازگی شراکتی را با استادیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، خالق عناوینی نظیر Heavy Rain و Detroit: Become Human آغاز کرده است.
اخیرا دیوید کیج، موسس استودیوی کواننیک دریم و کارگردان خلاق اکثر عناوین آن، گفته است که بازی‌های آینده‌ی آن‌ها برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. این استودیو، پیش از این هم بر روی عناوین مولتی-پلتفرم کار کرده بود؛ اما ۳ بازی آخر آن‌، در انحصار پلی استیشن قرار داشت. این توافق جدید، به استقلال استودیو ضربه‌ای وارد نخواهد کرد و کواننیک دریم به عنوان یک استودیوی مستقل، تحت رهبری دیوید کیج و Guillaume de Fondaumière باقی خواهد ماند.
دیوید کیج درمورد علت این شراکت گفت:
صنعت بازی‌های رایانه‌ای طی سال های آتی دچار تکامل‌های مهمی خواهد شد؛ سخت افزارهای جدید، مدل‌های جدید کسب و کار و روش‌های جدید بازی کردن. ما می خواهیم که Quantic Dream نقش مهمی در این آینده‌ی هیجان انگیز داشته باشد، و با داشتن NetEase به عنوان یک شریک استراتژیک در کنارمان، می‌توانیم خلاقیت خود را گسترش داده و از نهایت پتانسیل ممکن استفاده کنیم. NetEase به خوبی با سازو کار ماهیت استودیوی ما آشنایی دارد و ما را در مسیر ساخت بازی‌های با کیفیت و دستیابی به اهداف بلندپروازانه‌ همراهی خواهد کرد.
همچنین آقای ایتان ونگ، سرپرست شرکت NetEase اذعان داشت:
ما همواره به دنبال شرکایی هستیم که با ما در روند ساخت و توسعه‌ی بازی‌های نسل بعد همکاری کنند. تخصص استودیو Quantic Dream در داستان سرایی تعاملی و تجربه‌ی ارزشمند آن‌ها طی دو دهه‌ی اخیر، دقیقا چیزی‌ است که ما به دنبال آن هستیم.
چند سال اخیر، سال‌های پر سر و صدایی برای استودیو Quantic Dream بوده است. طی ماه‌های اخیر اتهاماتی مبنی بر فضای کاری نامناسب به این استودیو وارد شد که باعث شد روسای استودیو با پیگیری‌های قانونی پاسخ آن را بدهند. حال با خروج Quantic Dream از انحصار پلی استیشن، باید ببینم برنامه‌ی این استودیو برای آینده چه خواهد بود.
گفتنی است که بازی Detroit: Become Human، بزرگترین بازی ساخته شده توسط این استودیو بوده که هم اکنون به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ در دسترس است.
امتیاز دهید
از دست نده:  تریلر جدید بازی ترسناک Pathologic 2 از استودیوی روسی Ice-Pick Lodge
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها