تاریخ انتشار و جزییاتی از Sinner: Sacrifice for Redemption مشخص شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Sinner Sacrifice for Redemption

به تازگی اطلاعاتی از  Sinner Sacrifice for Redemption منتشر شده که از تاریخ انتشار و جزئیاتی از بروزرسان بازی خبر می‌دهد.

بازی Sinner Sacrifice for Redemption، ساخته‌ی استودیوی دارک استار گیمز (Dark Star Games)، تلاش داشت با ترکیب المان‌های سری Souls با سبک آثار موفقی مثل Shadow of Colossus، یک تجربه‌ی منحصر به فرد و جدید را به کاربران ارائه دهد. با این حال این بازی در زمان عرضه با استقبال خوبی روبه‌رو نشد و بازخوردهای مناسبی را از سوی کاربران و منتقدین دریافت نکرد. با وجود همه‌ی این مشکلات، به نظر می‌رسد استودیوی سازنده قصد دارد به پشتیبانی خود از این بازی ادامه دهد. این استودیو اعلام کرده است که به مناسبت سالگرد عرضه‌ی بازی برروی پلتفرم استیم، دو سلاح، یک باس و یک حالت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

حالت جدید نام برده شده در حقیقت حالت نیو گیم پلاس (New Game +) است که سه تریال جدید را در مقابل شما قرار خواهد داد. Trial of Speed سرعت شما را افزایش داده و در مقابل مصونیت شما در زمان جاخالی دادن را حذف می‌کند. در حالت Trial of Consequence اگر تنها یک بار کشته شوید، کار شما در بازی به پایان می‌رسد. Trial of Sinner با ترکیب کردن دو Trial قبل شما را تا حد ممکن به چالش می‌کشد.

باس جدید بازی Cowardly Modic نام دارد. اگر بتوانید این مرغ عظیم‌الجثه‌ی زره‌پوش را شکست دهید، دو اسلحه‌ی جدید براساس سلاح‌های همین باس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بازی Sinner Sacrifice for Redemption هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. به‌روزرسان جدید بازی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه‌ی سال جاری میلادی) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

از دست نده:  تریلری از بخش The 4th Survivor بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

منبع: گیمفا

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها