تبلیغ تلویزیونی فیلم Avengers: Endgame

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فیلم Avengers: Endgame / اونجرز: پایان بازی

ماه آذر امسال بود که اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد؛ اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ۲۴ ساعت نخست انتشارش ۲۸۹ میلیون بار تماشا شد تا رکورد بازدید در یک روز را بشکند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم فوق العاده مورد انتظار منتشر شده است. پیش از شروع مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، تبلیغ تلویزیونی اختصاصی فیلم Avengers: Endgame با نمایش تصاویری از شخصیت‌هایی که از نبرد با تانوس جان سالم به در نبردند، آغاز شد و در ادامه شاهد دنیای تقریبا آخر الزمانی پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) هستیم و در ادامه استیو راجرز را مشاهده می‌کنیم که روی تریلر نیز صحبت می‌کند و می‌گوید که برخی از مردم از روی این قضیه رد شده‌اند و این مسئله را فراموش کرده‌اند،‌ اما آن‌ها نه. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

در اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Avengers: Endgame شاهد تصاویری جدیدی از جمله همکاری تونی استارک و نبیولا برای زنده ماندن، حضو استیو راجرز، بلک ویدو، وار ماشین و بروس بنر در محوطه ساختمان اونجرز، بازگشت راکت راکون، تمرین تیراندازی بلک ویدو، صحنه انت-من و وار ماشین که لباس خود را بر تن کرده‌اند و صحنه‌های جالب دیگری مثل حضور احتمالی ثور در خانه تانوس و بازگشت هاوک آی و انتقام جویان نیز هستیم، اما بدون شک مهمترین بخش تریلر بازگشت شخصیت کاپیتان آمریکا است که بار دیگر سپر خود را باز پس گرفته است. با این حال، این تبلیغ تلویزیونی بیش از آن که جواب سوالات طرفداران را بدهد، باعث ایجاد سوالات بیشتر شده است.

از دست نده:  انتشار تریلر جدیدی از بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadows Die Twice

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: زومجی

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها