• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • سبقت فیلم آکوامن (Aquaman) از فیلم مرد آهنی (Iron Man) در گیشه آمریکا

سبقت فیلم آکوامن (Aquaman) از فیلم مرد آهنی (Iron Man) در گیشه آمریکا

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فیلم آکوامن 2

فروش داخلی فیلم Aquaman (آکوامن) از فیلم Iron Man (مرد آهنی)، محصول سال ۲۰۰۸، عبور کرد و موفقیتی دیگر برای این فیلم دی‌سی و کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در گیشه رقم خورد. طبق گزارش جدید، فروش فیلم Aquaman در خاک ایالات متحده آمریکا به عدد ۳۱۸.۷ میلیون دلار رسید و با این فروش، میزان فروش داخلی فیلم Iron Man در سال ۲۰۰۸ که رقم ۳۱۸.۴ میلیون دلار بود، پشت سر گذاشته شد.

سبقت فیلم آکوامن (Aquaman) از فیلم مرد آهنی (Iron Man)

ماه گذشته بود که فروش جهانی فیلم Aquaman رسماً از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا به رکوردی فوق العاده در دنیای سینمایی دی سی (DC) دست پیدا کند. چند روز پیش طبق آماری که ‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده بود، اعلام شد فروش جهانی فیلم Aquaman از مرز ۱.۰۹ میلیارد دلار عبور کرده تا فروش جهانی این فیلم رسماً از فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) به کارگردانی کریستوفر نولان با فروش ۱.۰۸ میلیارد دلار عبور کند و فیلم Aquaman به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از دنیای DC تبدیل شود. فیلم Man of Steel (مرد پولادین) که آخرین فیلم مستقل شخصیت سوپرمن است، بیش از ۶۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بود و فیلم Wonder Woman (واندر وومن) نیز توانسته بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین عملکرد فیلم Aquaman از فیلم‌های دیگری مثل فیلم Justice League (لیگ عدالت) با فروش ۶۵۷.۹ میلیون دلار و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروش بیش از ۸۷۳ میلیون دلار، بسیار بهتر بوده است.

چند روز پیش جیمز وان، کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای کوتاه با سایت هالیوود ریپورتر، ضمن تشکر فراوان از تماشاچیان بابت استقبال گسترده از فیلم ابرقهرمانی Aquaman، از جیسون موموآ، بازیگر اصلی این فیلم نیز تمجید و تشکر ویژه‌ای داشت و گفت وی توانسته است یکی از باحال‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی تاریخ را خلق کند و در این زمینه استانداردی جدید و طلایی را تعریف کرده است.

جیمز وان از جیسون موموآ، بازیگر اصلی این فیلم تمجید و تشکر ویژه‌ای داشت و گفت وی توانسته است یکی از باحال‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی تاریخ را خلق کند

طبق گزارش سایت دِدلاین، کمپانی برادران وارنر در تلاش برای جلب رضایت جیمز وان و همکاری دوباره با این کارگردان است و سازندگان تصمیم دارند مراحل رسمی ساخت فیلم هرچه زودتر آغاز شود و از هم‌اکنون نیز مراحل اولیه آغاز شده است. مدیر برنامه‌های جیمز وان نیز گفته است که این کارگردان در حال حاضر پس از ساخت و تولید فیلم موفق در گیشه Aquaman و همچنین حضور متوالی در مراسمات معرفی و تبلیغ فیلم، نیاز به استراحت دارد و تا زمانی که فیلمنامهٔ قابل قبولی از داستان‌های دنیای زیر دریا به دستش نرسد، قراردادی امضاء نخواهد کرد. جیمز وان نیز پیش‌تر در مصاحبه‌ای از ساخت قسمت دوم فیلم Aquaman استقبال کرده بود و با این حال گفته بود که دوست دارد چالش‌های جدید دیگری را نیز تجربه کند. جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی Saw (اره) را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌وپا کند. بعد از آن وی فیلم‌های ترسناکی همچون Dead Silence (سکوت مطلق)، Insidious (توطئه‌آمیز)، دو فیلم اصلی دنیای The Conjuring (احضار) و Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز – قسمت ۲) را کارگردانی کرد. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Annabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و The Nun (راهبه) را نیز عهده‌دار بوده است.

از دست نده:  ۵ مارس ۲۰۱۹ تاریخ انتشار بلوری فیلم آکوامن - Aquaman

سبقت فیلم آکوامن (Aquaman) از فیلم مرد آهنی (Iron Man)

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری،ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها