• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • کارگردانی انیمیشن نام تو – Your Name به عهده مارک وب خواهد بود

کارگردانی انیمیشن نام تو – Your Name به عهده مارک وب خواهد بود

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
کارگردانی انیمیشن نام تو - Your Name به عهده مارک وب خواهد بود

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارش پیشین سایت Screen Daily، دو کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و بد روبات پروداکشنز (Bad Robot Productions) در پشت پروژه تولید لایو اکشن انیمه Your Name (نام تو) قرار دارند. همچنین علاوه بر این دو کمپانی، جی. جی. آبرامز، لیندزی وبر و گنکی کاوامورا (تهیه‌کننده اصلی انیمه Your Name) از جمله تهیه‌کنندگان و عوامل اصلی این پروژه هستند. اریک هیزرر، نویسنده و تهیه کننده فیلم Arrival (ورود) در حال نوشتن فیلمنامه این لایو اکشن است و کمپانی توزیع‌کننده اصلی انیمه، یعنی کمپانی توهو، علاوه بر اینکه قرار است در نوشتن فیلمنامه به هیزرر کمک کند، وظیفه انتشار و اکران این فیلم در ژاپن را هم برعهده دارد.

حال در گزارشی جدید که سایت دِدلاین منتشر کرده است، کارگردان اقتباس هالیوودی Your Name نیز معرفی و انتخاب شده است؛ مارک وب، کارگردان فیلم‌هایی چون The Amazing Spider-Man (اسپایدرمن شگفت‌انگیز) و ۵۰۰Days of Summer (پانصد روز سامر)، کارگردانی نسخهٔ غربی انیمهٔ محبوب و موفق Your Name را بر عهده خواهد داشت.

گنکی کاوامورا، تهیه‌کنندهٔ این پروژه راجع به انتخاب مارک وب برای کارگردانی این اثر چنین گفت:

از همان لحظه‌‌ای که تصمیم به ساخت نسخهٔ آمریکایی این انیمه گرفتیم، مارک وب انتخاب اول ما برای کارگردانی نسخهٔ جدید، متفاوت و با برداشتی آزاد از انیمهٔ Your Name بود. وقتی فیلم ۵۰۰Days of Summer این کارگردان را تماشا کردیم، به استعداد فوق‌العادهٔ وی در زمینهٔ داستان‌سرایی پی بردیم و تماشاچیان نیز مبهوت آن فیلم و داستان اورجینال آن شدند. مطمئنیم که مارک وب در اقتباس هالیوودی انیمهٔ Your Name هم طرفداران انیمهٔ ژاپنی را راضی خواهد کرد و هم کسانی را که آن انیمه را ندیده‌اند برای تماشای فیلم جدید مشتاق خواهد ساخت.

انیمه Your Name به کارگردانی ماکوتو شینکای، در سال ۲۰۱۶ به پرده‌ٔ سینما رفت که این انیمه سینمایی با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. انیمه Your Name داستان دو نوجوان دبیرستانی به نام میتسوها میامیزو و تاکی تاچیبانا را روایت می‌کند که در یک روز میتسوها به عنوان تاکی و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار می‌شود. تاکی و میتسوها در ادامه متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است. پس از موفقیت این انیمه، جی جی آبرامز و کمپانی بد ربات با همکاری کمپانی پارامونت پیکچرز حق ساخت فیلمی براساس این انیمه را خریداری کردند.

از دست نده:  پیوستن الیزابت ماس به فیلم ترسناک مرد نامرئی - The Invisible Man

چند ماه پیش نیز ماکوتو شینکای اعلام کرد که Weathering With You نام انیمه سینمایی جدید او است که سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ٔ سینما خواهد رفت؛ این انیمه سینمایی داستان یک دختر و پسر جوان را روایت می‌کند که سرنوشت خود در این جهان را به آب و هوای درهم گسیخته خواهند سپرد. به نظر می‌رسد که این انیمه نیز قرار است مانند انیمه Your Name دارای عناصر ماورالطبیعه باشد. علاوه بر کارگردانی، شینکای وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را نیز بر عهده دارد. ماسایوشی تاناکا برای طراحی شخصیت، آتسوشی تامورا برای کارگردانی انیمیشن و هیروشی تاکیگوچی برای کارگردانی هنری، از دیگر عوامل تولید انیمه Weathering With You هستند و کمپانی کومیکس ویو فیلمز (CoMix Wave Films) نیز وظیفه تولید این انیمه را بر عهده خواهد داشت. انیمه Weathering With You در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸) در کشور ژاپن اکران خواهد شد، اما تاریخ اکران در دیگر کشورهای جهان از جمله آمریکا، هنوز اعلام نشده است. همچنین کوتارو دیگو و نانا موری، صداپیشگی شخصیت‌های اصلی انیمه Weathering With You را که به ترتیب هوداکو موریشیما و هینا آمانو نام دارند، بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری از نسخهٔ غربی Your Name از جمله تاریخ اکران و بازیگران آن منتشر نشده است و باید در آینده منتظر خبرهای بیشتری در مورد این پروژه بود.

آخرین فیلمی که از مارک وب روی پرده سینما رفت، فیلم The Only Living Boy in New York (تنها پسر زنده در نیویورک) بود که چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت و در گیشه نیز فروشی ناچیز داشت. در این فیلم بازیگرانی چون کالوم ترنر، جف بریجز، پیرس برازنان، کیت بکینسل، سینتیا نیکسون و کریسی کلمونز حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

از دست نده:  انتشار تیزر فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها