بازی جدید استودیوی راک‌ استدی احتمالاً Batman Arkham Crisis نام دارد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Batman Arkham Crisis

بر اساس شایعات شکل گرفته این طور به نظر می‌رسد که بازی جدید استودیوی راک استدی Batman Arkham Crisis نام خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

استودیوی راک استدی (Rocksteady) مدت زیادی است که سکوت اختیار کرده و این موضوع باعث شده است تا طی این مدت، شایعات بسیاری پیرامون بازی جدید این استودیو به گوش برسد. جدیدترین شایعات از این موضوع حکایت دارند که بازی جدید استودیوی راک استدی، Batman Arkham Crisis نام خواهد داشت و به مدت دو سال است که در دست ساخت قرار دارد.

اواخر سال میلادی گذشته، شایعاتی منتشر شد که از ساخت بازی Superman توسط استودیوی راک استدی خبر می‌داد. این استودیو خیلی زود اخبار منتشر شده را تکذیب و به شایعات پیرامون بازی Superman پایان داد اما مدتی بعد بار دیگر شایعات جدیدی منتشر شد و از این موضوع حکایت داشت که بازی جدید استودیوی راک استدی در جهان آرکهام جریان دارد و داستان آن برروی گروه Court of Owls تمرکز خواهد داشت.

مدت زیادی از این موضوع نمی‌گذرد و حال به تازگی اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده که جزئیات بیشتری از بازی جدید استودیوی راک استدی به ما می‌دهد. به گزارش یکی از کاربرانی که ادعا می‌کند بازی جدید استودیوی راک استدی را تجربه کرده است (Play Tester)، بازی جدید این استودیو Batman Arkham Crisis نام داشته و به مدت دو سال است که در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش کاربر مذکور، تیم سازنده در ماه مارس از این بازی رسما رونمایی می‌کند و سرانجام آن را در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ و هم‌زمان با جشن هالووین منتشر خواهد کرد. سازندگان قصد دارند تا با عرضه‌ی این بازی، یکی از برندگان Game Awards 2019 باشند. بخش داستان بازی پیچیده‌تر از نسخه‌های قبلی و دارای ۱۲ قسمت (Act) است. داستان بازی پیرامون سازمان Court of Owls (آنتاگونیست بازی) و در شهر گاتهام جریان دارد که مدت زمان هر بخش داستانی، حدوداً یک ساعت خواهد بود. همچنین در این نسخه، دیگری خبری از اتومبیل بتمن یا Batmobile نیست و این بار وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگری یعنی Batwing جایگزین آن خواهد شد. Batman می‌تواند از Batwing برای حمل و نقل و حتی در هنگام مبارزات استفاده کند.

از دست نده:  بازی گاد آو وار - God of War برنده بهترین بازی سال BAFTA Games Awards 2019

بازی دارای بخش چند نفره (co-op) جداگانه خواهد بود و برخی از مراحل فرعی بازی به صورت چند نفره قابل بازی است. مراحل فرعی بازی نسبت به گذشته دچار تغییرات زیادی شده و دیگر شاهد مراحل کوتاه پانزده دقیقه‌ای نیستیم بلکه هر یک از مراحل جانبی بازی، دارای داستان سه ساعته خواهند بود. همچنین دیگر چالش‌های مربوط به شخصیت ریدلر در بازی وجود ندارند و این بار چالش‌های جدید و پیچیده‌تری به آن اضافه شده‌ است.

در نهایت به گفته‌ی این کاربر، بازی Batman Arkham Crisis یک بازی جهان باز و دارای چرخه‌ی روز و شب است. نقشه‌ی بازی نیز ۱٫۷ برابر بزرگ‌تر از نقشه‌ی بازی GTA V خواهد بود.

هنوز نمی‌توان از صحت اطلاعات منتشر شده اطمینان حاصل کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم که اطلاعات منتشر شده را به عنوان شایعه در نظر بگیرید. طی ماه‌های اخیر نیز شایعاتی در رابطه با ساخت بازی Batman: Court of Owls توسط استودیوی مونترال برادران وارنر منتشر شد و ممکن است که این استودیو ساخت نسخه‌ی جدید Btaman را به عهده داشته باشد. در هر صورت تا ماه مارس زمان زیادی باقی نمانده و به زودی همه چیز مشخص می‌شود.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا از نظر شما اطلاعات منتشر شده صحت دارند؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: گیمفا

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها