حضور بازیگران جدیدی در سریال Batwoman تایید شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Batwoman

شبکه CW از اضافه شدن سه بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال Batwoman برای بازی در قسمت پایلوت خبر داد. برای ادامه خبر با ماه همراه باشید.

به دنبال حضور شخصیت بت وومن در کراس اور Elseworlds در دنیای سینمایی Arrowverse (اروورس)، شبکه CW ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Batwoman را تایید کرد. روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ وومن را در این سریال بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های کلیدی در قسمت پایلوت این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرد، مگان تندی با سابقه بازی در سریال Teen Wolf، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال Luke Cage و نیکول کانگ با سابقه بازی در سریال You ، سه بازیگری هستند که به روبی رز در قسمت پایلوت سریال Batwoman اضافه‌ شده‌اند.

تندی قرار است نقش شخصیتی به‌نام سوفی مور را بازی کند که این شخصیت سابقه دوستی و ارتباط نزدیک با کیت کین در دنیای کمیک را داشته است. نقش او به مامور امنیتی یک شرکت خصوصی توصیف شده که یکی از سرسخت‌ترین محافظان شهر گاتهام نیز است. با وجود حرف‌های نیش و کنایه دار سوفی، بخش روشنی در او وجود دارد که توسط کین بیدار می‌شود. جانسون قرار است نقش شخصیتی به نام لوک فاکس را بازی کند، کسی که در واقع پسر لوشیوس فاکس،‌ طراح لباس و گجت‌های بتمن است. لوک بتمن را محافظ همه چیز در گاتهام می‌داند و برای او یک نماد بزرگ است و او همچنین متوجه می‌شود که شهر نیاز به یک قهرمان جدید دارد. او در دنیای کمیک به شخصیت بت وینگ نیز تبدیل شده بود.

از دست نده:  شوالیه تاریکی (بتمن) روی پوستر فصل پنجم سریال گاتهام - Gotham

در نهایت کانگ قرار است نقش خواهر خوانده کیت را که مری همیلتون نام دارد در سریال Batwoman بازی کند. او شخصیتی پر هیجان، پر تحرک، پر حرف و یک عامل تاثیر گذار در شخصیت کیت است که در واقع به نظر می‌رسد نقطه مقابل او است، اما بیش از آنچه که مری فکرش را می‌کند به کیت شباهت دارد. رولاین درایز، نویسنده و تهیه کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورارنر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت. دیوید نوتر نیز وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی این سریال از دنیای دی سی (DC) را بر عهده دارد، اما هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

منبع: زومجی

2/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها