• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • سرورهای Anthem در دموی VIP بازی عملکردی ضعیف داشتند

سرورهای Anthem در دموی VIP بازی عملکردی ضعیف داشتند

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Anthem

پس از در دسترس قرار گرفتن دموی VIP بازی Anthem مشکلات مختلفی در سرورهای بازی پدیدار شد که استودیوی بایوور را به صدور بیانیه‌ای در این مورد مجبور کرد.

روز گذشته آغاز دموی VIP اثر چند نفره آنلاین بایوور (Bioware) یعنی بازی Anthem بود. در عین حال که طرفداران هیجان زیادی برای اولین تجربه بازی داشتند، بسیاری از بازیکنان با مشکلات زیاد اتصال مواجه بودند و برخی حتی نمی‌‎توانستند به دموی بازی وارد شوند.

بنابراین چد رابرتسون، رئیس خدمات لایو بایوور دست به کار شد و طی بیانیه‌‎ای در سایت رسمی این استودیو از وضعیت حال حاضر دمو و مشکلات بازیکنان سخن گفت:

دیروز روز سختی بود. اولین روز دموی VIP آنطوری که انتظارش را داشتیم پیش نرفت و دوست دارم اتفاقاتی را که افتاد با شما در میان بگذارم…

برای اطمینان از ثبات، قصد داشتیم سرورهایمان را با رشد جمعیت بازیکنان هماهنگ کنیم. بنابراین ظرفیت اضافی برای افزایش تعداد بازیکنان آماده کردیم. با این حال، مهم این بود که بازی براساس نیاز بازیکنان عمل کند و این اتفاق در ساعت‌های ابتدای بازی رخ نداد.

در عین حال که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم، سه اولویت اصلی ما این‌ها بودند:

۱. اتصالات پلتفرم: این مشکل باعث وجود موانعی برای ورود بازیکنان پس از بازگشایی سرورها شد. متأسفانه این موارد خودشان را طی تست داخلی ما نشان ندادند. تحقیقات در حال پیشرفت هستند و به رفع مشکلات ادامه خواهیم داد.

۲. دسترسی‌ها: پرچم‌های اکانتی وجود دارد که دسترسی بازیکنان را به مواردی مانند امتیازات پیش خرید و دمو فراهم می‌کند. در دموی آخر هفته، با باگی برخورد کردیم که بازیکنان VIP با امتیازات و حقوقی خاص از دسترسی به دمو منع می‌شدند. معتقدیم که بیشتر این مشکلات را برطرف کرده‌ایم، اما هنوز مواردی در دست بررسی قرار دارند.

۳. لودینگ بی‌پایان: موردی که برای بعضی از بازیکنان اتفاق افتاده است؛ مخصوصاً هنگامی که از «فورت تارسیس» راهی مرحله می‌شوند. این مورد تنها در چند مورد خاص حین تست داخلی مشاهده شد و فکر می‌کردیم که مشکل برطرف شده است. متأسفانه مشکل در دنیای واقعی و با سرویس اینترنت و شبکه‌ بازیکنان مختلف به شکل جدیدی تشدید شد.

رابرتسون همچنین درباره حرکت بعدی بایوور در مورد این مشکلات صحبت کرد:

امروز اولویت‌های اصلی ما این‌ها هستند:

۱. ادامه رسیدگی به هر گزارشی از مشکلات ورودی و دسترسی‌ها.

۲. رفع مشکل لودینگ بی‌پایان. باید شفاف بگوییم که این مشکل دشواری است و شاید نتوانیم طی این آخر هفته رفعش کنیم. بسیاری از بازیکنان این مشکل را ندارند و آخرین چیزی که نیاز داریم بی‌ثبات کردن تجربه بقیه است.

۳. بهبود عملکرد سرورها. ما گزارش‌هایی از لگ و دیگر علایم کندی سرور شنیدیم. معتقدیم که می‌توانیم این مشکل را بررسی کنیم و آزمایش‌هایی در مقیاس کوچک برای تأیید این موضوع انجام خواهیم داد. بر اساس میزان ریسک شاید برخی از مشکلات در این آخر هفته برطرف شوند یا باید منتظر دموی آخرین هفته بعدی باشیم.

بایوور از صبر همگی به خاطر این مشکلات تشکر کرد و به منظور قدردانی، به همه کسانی که در این دمو شرکت کردند، یک وینیل رایگان حین عرضه بازی ارائه خواهد داد.

آیا شما هم دموی VIP بازی Anthem را تجربه کردید و چنین مشکلاتی داشتید؟ پاسختان را با ما در میان بگذارید. Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

از دست نده:  اشلی برچ صداپیشه Tiny Tina در بازی بوردرلندز 3 - Borderlands 3

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها