تریلر جدیدی از League of Legends به نام Awaken منتشر شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
League of Legends

به تازگی تریلر سینمایی جدیدی از بازی League of Legends منتشر شده که حاوی صحنه‌هایی فوق‌العاده زیبا و حماسی است.

صرف نظر از آنچه در مورد League of Legends یا ژانر MOBA فکر می‌کنید، نمی‌توان مهارت استودیوی رایت گیمز (Riot Games) در بازاریابی را انکار کرد. این استودیو برای فصل ۲۰۱۹ تریلر جدیدی به نام Awaken منتشر کرد. این تریلر یکی از بهترین تریلر‌های سینمایی و موزیکال منتشر شده در ۲۰۱۹ است.

ویدئو منتشر شده، تلفیقی مسحورکننده از انیمیشن و آواز است و داستان نبردی عظیم را نمایش می‌دهد. داستان از طریق صحنه‌های سینمایی روایت می‌شود و محوریت شفافی ندارد. صحنه‌ای از تریلر یک سالن ارکسترا را نشان داده و پیانو نواخته می‌شود. صحنه بعدی تریلر، ورود یک قهرمان به میدان نبرد را نشان می‌دهد و موسیقی مضمون مقاومتی به خود می‌گیرد.

کلمه‌ای برای روایت داستان نیاز نیست چرا که ظرافت به کار رفته در ساختار انیمیشن و مبارزات همانند یک رقص باله داستان را روایت می‌کند.

والری بروسارد در ساخت Awaken نقش عمده‌ای دارد. این آهنگساز مشهور پیش از این سابقه همکاری با دیگر برندهای مطرح را نیز داشته است. اگر از Awaken لذت بردید، می‌توانید آن را از Spotify نیز دانلود کنید:

ممنونم از همه کسانی که در مورد Awaken به من پیام دادند – Awaken فردا به Spotify می‌آید!

− والری بروسارد، یک بهمن ۱۳۹۷

این خبر خوبی برای طرفداران League of Legends است. یک هفته پس از پخش، این ویدئو بیش از ۱۵ میلیون بازدید یوتیوب داشت.

اگر از مسیری که League of Legends در پیش گرفته راضی هستید، انتظار اخباری مشابه را در آینده‌ای نزدیک داشته باشید. دیوید هیگدون، رئیس ارتباطات جهانی Riot Games در توئیتر اعلام کرد که ساخت این ویدئو به علت محبوبیت ویدئو های Rise و K/DA – POP/STARS بوده است:

منتظر اخبار بیشتری در سال ۲۰۱۹ باشید…ویدئوی K/DA – POP/STARS تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب داشته و RISE به مرز ۱۰۰ میلیون بازدید رسیده است. هر دو ویدئو در طول مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ پخش شدند. این هم ویدئوی آغاز مسابقات فصل ۲۰۱۹ با حضور والری بروسارد. لذت ببرید!

−دیوید هیگدان (@davidhigdon)، یک بهمن ۱۳۹۷

ویدئوی KD/A – POP/STARS طی مسابقات قهرمانی League of Legends سال ۲۰۱۸ معرفی شد. طرفداران استقبال فوق العاده‌ای از انیمیشن کردند و ظاهر آکالی در انیمیشن نیز در نهایت وارد بازی شد. مدتی بعد، آهنگ KD/A – POP/STARS به عنوان Beat Saber پورت شد.

از دست نده:  فروش ۲.۴ میلیون واحدی بازی پرسونا 5 - Persona 5 در دومین سالگرد انتشار

League of Legends از مطرح‌ترین عناوین MOBA شناخته می‌شود و به صورت رایگان برای کامپیوترهای شخصی در دسترس است. تریلر را از لینک زیر تماشا کنید:

منبع: دنیای بازی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها