بازی Pioneer، پروژه علمی-تخیلی یوبیسافت کنسل نشده است

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
Pioneer
براساس اطلاعات اخیر پروژه علمی-تخیلی یوبیسافت یعنی Pioneer هنوز کنسل نشده و تنها به مقیاس دیگری تغییر مسیر داده است.
اواخر ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که Pioneer، اثر علمی-تخیلی کمپانی یوبیسافت که در بخشی از بازی Watch Dogs 2 شاهدش بودیم کنسل شده است. چندی پیش سازندگان اسبق Ubisoft از طریق توییتر، خبر از تعطیلی کامل این پروژه دادند. اکنون اطلاعات جدیدی به دست آمده که اشاره دارند گزارش‌های تعطیلی Pioneer به شدت اغراق‌آمیز بوده‌اند.
در گزارش جدیدی از کوتاکو، از چندین منبع ناشناس اعلام شد که این پروژه با نام Pioneer همچنان پابرجا بوده، اما مقیاس بازی به شدت تغییر کرده است. منبعی ناشناس در گزارش گفت:
Pioneer قدیم مرد؛ برادر نیمه جانش هنوز اینجا است.
براساس منابع دیگری که روی بازی کار می‌کردند، Pioneer در ابتدا قرار بود که یک بازی با محوریت مکاشفه در فضا باشد. اولین زمزمه‌ها در سال ۲۰۱۳ بود و انتظار می‌رفت پروژه‌ای به مراتب کوچکتر تحت نظارت یوبیسافت مونترال پیش برود.
زمانی که Watch Dogs 2 در ۲۰۱۶ منتشر شد، یوبی سافت تصمیم گرفت تیزری از Pioneer را در بازی قرار دهد؛ به این جهت که نسبت به آثار اسم و رسم داری چون Assassin’s Creed یا cشیوه‌ای به مراتب غیرشفاف‌تر برای نمایش بازی به مخاطبین به نظر می‌رسید.
البته در همان سال ۲۰۱۶ بازی Pioneer به مشکلات زیادی برخورد و بسیاری از سازندگان اصلی‌اش از پروژه‌های دیگر سر در آوردند. از آن زمان به بعد بازی برای پیشروی تقلای زیادی کرد؛ تا این که اوایل ماه جاری میلادی شایعاتی مبنی بر کنسل شکل گرفتند.
با این حال براساس یک منبع داخلی Pioneer تنها از ریشه‌های اکتشافی‌اش تغییر مسیر داده و اکنون در تلاش است تا به یک شوتر چندنفره با بهره‌گیری از محتوای بازی اصلی تبدیل شود. همین منابع داخلی اظهار داشتند که بازی اکنون از موتور گرافیکی Rainbow Six یعنی «انویل» استفاده می‌کند که می‌تواند خبر هیجان انگیزی برای بازیکنان باشد.
بنابراین اگر این اطلاعات درست باشند، Pioneer کنسل نشده است و اکنون با یک ظرفیت جدید ساخته می‌شود. البته اگر مقیاس بازی این‌قدر تغییر کرده باشد، شاید مدتی طول بکشد تا بازی را به شکل عمومی شاهد باشیم.
منبع: زومجی
امتیاز دهید
از دست نده:  تریلر جدید بازی ترسناک Pathologic 2 از استودیوی روسی Ice-Pick Lodge
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها