• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بررسی و دانلود بازی بتل رویال – Battlelands Royale برای موبایل

بررسی و دانلود بازی بتل رویال – Battlelands Royale برای موبایل

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بازی بتل رویال - Battlelands Royale

بازی‌های سبک بتل رویال چند وقتی است که مورد توجه خیل عظیمی از بازیکنان قرار گرفته است و هرروز شاهد انتشار بازی‌های مختلفی از این سبک محبوب این روزها در فروشگاه‌ها هستیم. بازی‌های Fortnite و PUBG دو نمونه از آثار موفق و جذاب این سبک هستند که روزانه بازیکنان بسیاری در حال تجربه این بازی‌ها هستند. در پلتفرم‌های موبایلی نیز بازی‌های بسیاری منتشر شده‌اند که کمی بازار این سبک را بهم ریخته‌اند و بازی‌های مشابه و تقلیدی بسیاری با کیفیت ضعیف منتشر شده‌اند که نتوانسته‌اند رضایت مخاطبان را جلب کنند. با این اوصاف، استودیو Playfuture بازی جدیدی را در سبک بتل رویال توسعه داده است؛ بازی موبایل Battlelands Royale سعی کرده است فضای جدید را در این سبک فراهم کند و لحظات مفرحی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. در این مطلب قصد داریم نگاهی مفصل به این بازی اندروید و آیفون بیاندازیم؛ پس تا پایان این بررسی، با سه گوش همراه باشید.

گیم‌پلی بازی اندروید Battlelands Royale یک بازی آنلاین است که هسته اصلی آن همانند دیگر بازی‌های بتل رویال است، یعنی تعدادی بازیکن در یک جزیره قرار می‌گیرند و برای بقا با یکدیگر مبارزه می‌کنند. آخرین بازیکنی که بتواند در جزیره زنده بماند، برنده بازی خواهد شد. گیم‌پلی بازی ترکیبی از دو بازی Fortnite و Brawl Stars است؛ روند بازی به اینگونه است که تعداد ۳۲ بازیکن وارد یک نقشه می‌شوند و با پیدا کردن اسلحه و جلیقه ضدگلوله به جستجوی دیگر بازیکنان می‌رود و آن‌ها را از نقشه حذف می‌کند. درکنار این مورد، بازیکن باید در طول بازی در حلقه امنیتی نقشه بماند تا از طوفان در امان باشد. بازیکن می‌تواند مکان فرود خود در نقشه را در صفحه لودینگ پیش از شروع بازی انتخاب کند و در آن‌جا فرود بیاید. لازم به ذکر است، بازیکن می‌تواند بازی خود را به‌صورت تکنفره یا به‌صورت تیمی دونفره انجام بدهد. اسلحه‌های بازی آیفون Battlelands Royale از تنوع خوبی برخوردار است که این اسلحه‌ها به‌صورت تصادفی در نقشه بازی قرار گرفته است. این بازی از سیستم کنترلی خوب و ساده‌ای بهره می‌برد که پیش از این نظیر آن را در بازی موفق Brawl Stars دیده بودیم. سیستم تیراندازی بازی دارای مشکلاتی چون قدرت نامتعادل اسلحه‌ها است که در طول بازی شاهد هستیم که بازیکن با یک اسلحه قوی با تیراندازی به دیگر بازیکنان، جان کمتری از آن‌ها کم می‌شود و بازیکن مقابل با اسلحه ضعیف‌تر به‌راحتی دیگران را از بین می‌برد. این عدم تعادل در اسلحه‌ها باعث شده است که بازیکن نتواند به خوبی با اسلحه‌ها کار کند و بتواند دیگر بازیکنان را از جزیره حذف کند. سرورهای بازی نیز در ایران کمی دارای اشکال است که بازیکنان ایرانی باید این اثر را با نرم‌افزارهای تغییر IP تجربه کنند. در مجموع، بازی موبایل Battlelands Royale در بخش گیم‌پلی نمره قبولی را دریافت می‌کند.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

بازی موبایل Battlelands Royale به‌صورت رایگان عرضه شده است، اما بازیکنان می‌توانند با خرید Battle Pass بازی، شخصیت و چتر نجات خود را شخصی‌‌سازی کنند و آیتم‌های حرکات موزون برای شادی پیروزی در بازی را خریداری کنند. با این اوصاف، برخی از آیتم‌های قابل خرید بازی کمی گران هستند که باعث شده است بازیکن از خرید آن‌ها صرف‌نظر کند. آیتم‌های شخصی‌سازی بازی از تنوع خوبی برخوردار است و شاهد پوسته‌های زیبایی در بازی هستیم. همچنین، بازی دارای رویدادها و چالش‌های روزانه است که بازیکن با انجام آن‌ها، می‌تواند پاداش‌های خوبی دریافت کند. گرافیک بازی Battlelands Royale به‌صورت انیمیشن و سه‌بعدی است که زاویه بازی حالت ایزومتریک یعنی دوربین بازی از زاویه دید بالا به پایین است، دارد. انیمیشن‌ها و طراحی محیط و شخصیت‌ها ساده و زیبا کار شده‌اند که سازندگان فضایی شاد و فانتزی را در اثر بتل رویال خود ایجاد کرده‌اند. این بازی از یک قطعه موسیقی بهره می‌برد که در منوی اصلی بازی اجرا می‌شود و در طول بازی هموسیقی خاصی اجرا نمی‌شود. همچنین، صداهای بازی مثل شلیک اسلحه‌ها بسیار خوب صداگذاری شده است. جزیره بازی نیز دارای ساختمان‌ها و اماکن زیبایی است که باعث شده تجربه بازی برای گیمر دلچسب باشد. یکی از مواردی که توانسته است به موفقیت بازی Battlelands Royale کمک کند، وجود سرورهای قوی و تعداد بازیکنان قابل قبولی است که بازیکن با کمترین زمان وارد جزیره بازی می‌شود. همچنین، بازیکنان می‌توانند روند بازی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

دانلود بازی بتل رویال – Battlelands Royale از گوگل پلی استور

دانلود بازی بتل رویال – Battlelands Royale از اپ استور اپل

بازی موبایلBattlelands Royale توانسته است خود را به‌عنوان یکی از بازی‌های خوب سبک بتل رویال نشان بدهد و با پشتیبانی خوبی که سازندگان برای این اثر در نظر گرفته‌اند، شاهد به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای قابل قبولی هستیم. امید است که سازندگان با ایجاد چالش‌های جدید و جذاب، تجربه بازی را برای بازیکنان لذتبخش‌تر کنند.

از دست نده:  بررسی و دانلود بازی موبایل Skylanders: Ring of Heroes

 

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها