• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • تایید رسمی ساخت سریال جادوگر شهر اُز

تایید رسمی ساخت سریال جادوگر شهر اُز

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
سریال جادوگر شهر اُز

طبق گزارش سایت وِرایتی، کمپانی لجندری اینترتینمنت (Legendary Entertainment) در تدارک ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی از داستان قدیمی و محبوب جادوگر شهر از است و داستان این سریال، اقتباسی از رمان معروف ال. فرانک باوماست. به نظر شخصیت‌های داستان «جادوگر شهر اُز» همچنان انتخابی دم دست و محبوب برای سازندگان هستند و پس از ساخت چند پروژه از داستان علمی تخیلی و درام ال. فرانک باوم، هنوز هم پروژه‌هایی با محوریت این داستان در دست ساخت است.

نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی Wizard of Oz (جادوگر شهر اُز) بر عهدهٔ اد ریکورت است و داستان آن هم در مورد بازگشت جادوگر معروف تبعید‌شدهٔ سرزمین اُز خواهد بود. این جادوگر ترس، تفرقه و جنگ را به همراه خود به سرزمین زیبای اُز خواهد آورد و تنها امید در برابر این جادوگر، دختر خدمتکاری است که در طول داستان توانایی و قدرت زیادی به دست می‌آورد و به زنی خطرناک و قدرتمند در این سرزمین تبدیل می‌شود.

سریال جادوگر شهر اُز

دیمیتری ام جانسون و استفان بوگاج از کمپانی dj2 Entertainment، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده خواهند داشت و کمپانی لجندری اینترتینمنت نیز در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف برای کارگردانی سریال اقتباسی داستان «جادوگر شهر اُز» است و احتمالاً به‌زودی شخص مورد نظر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اد ریکورت در مورد ساخت سریال اقتباسی داستان «جادوگر شهر اُز» چنین گفت:

از همکای با کمپانی لجندری اینترتینمنت و همچنین کمپانی dj2 Entertainment خوشحالم و از اینکه می‌توانم روی مجموعه داستان‌های غنی و پیچیده «جادوگر شهر اُز» که از دوران کودکی روی خلاقیت من تأثیر داشته است، کار کنم، بسیار هیجان‌زده‌ام.

اد ریکورت در این سال‌ها فعالیت‌های زیادی داشته است، از جمله همکاری در نگارش فیلمنامهٔ فیلم Now You See Me (اکنون مرا می‌بینی) لویی لتریر و همچنین همکاری در نگارش فیلمنامهٔ آثاری چون Wayward Pines (ویوارد پاینز) وJessica Jones (جسیکا جونز) که پس از سه فصل دیگر تولید این سریال ادامه نخواهد یافت. وی همچنین با جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما) در فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) همکاری خواهد داشت  که پخش آن از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) از شبکه استریم CBS All Access آغاز خواهد شد و جان چو، ادام اسکات، سنا لیثن، کمیل نانجیانی، الیسن تولمن، گرگ کینر، دواندا وایز، جسیکا ویلیامز، استیون یون، جیکوب ترمبلی، تیسا فارمیگا، ریا سیهورن و آیک بارینهولتز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دست نده:  فروش ۶۷ میلیون دلاری فیلم ترسناک ما - US جدیدترین ساخته جردن پیل غوغا در سه روز

اولین فیلمی که از داستان «جادوگر شهر اُز» ساخته شد، در سال ۱۹۳۹ به کارگردانی ویکتور فلمینگ روی پردهٔ سینما رفت و داستان آن فیلم در مورد دوروتی، دخترکی بود که همراه سگش توتو در کشتزاری در کانزاس زندگی می‌کرد. روزی گردبادی می‌آید و دوروتی، سگش و خانه‌اش را با خود به آسمان می‌برد و در سرزمین اُز فرود می‌آورد. در اُز همه چیز زیبا و غریب است؛ با این حال دوروتی می‌خواهد هر طور شده به خانه‌اش بازگردد. دوروتی تصمیم می‌گیرد تا به شهر اُز برود تا از جادوگرانی که در آن شهر زندگی می‌کنند برای بازگشت به خانه کمک بگیرد. دوروتی سرِ راهش به مترسکی که مغز ندارد، آدم آهنی‌ای که قلب ندارد و شیر بزدلی که شجاعتش را از دست داده‌ است برمی‌خورد. آن‌ها همه امیدوارند که جادوگر نیکوکار شمال در اُز کمک‌شان کند، اما جادوگر بدجنس غرب که در پی انتقام مرگ جادوگر بدجنس شرق است، مشکلاتی را سر راه آن‌ها و جادوگر نیکوکار شمال به وجود می‌آورد.

آخرین فیلمی هم که از داستان «جادوگر شهر اُز» ساخته شد، فیلم Oz the Great and Powerful (اُز بزرگ و قدرتمند) به کارگردانی سم ریمی معروف بود و در این فیلم بازیگرانی چون جیمز فرانکو، میلا کونیس، میشل ویلیامز، ریچل وایس و زک برف حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری، فروش خوب تقریباً ۵۰۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها