تصاویر جدید فیلم شزم – Shazam

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
تصاویر جدید فیلم شزم - Shazam

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۸ که اواخر ماه تیر امسال برگزار شد، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Shazam (شزم) را منتشر کرد و اواخر ماه دی نیز تریلر کوتاه دیگری از این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC)منتشر شد. تا به امروز شاهد انتشار دومین تریلر رسمی آن نبوده‌ایم و تاریخ انتشار آن نیز مشخص نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم شزم منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Shazam منتشر کرده که در آن شاهد حضور شزم با بازی زکری لوی و شخصیت شرور دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ، هستیم. با این حال، از این ۴ تصویر تنها یک تصویر به صورت رسمی منتشر شده و سه تصویر دیگر از مجله آن گرفته و منتشر شده است. همچنین یک تصویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam نیز منتشر شده که در این تصویر تنها شاهد حضور شزم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. همچنین نسخه خانگی فیلم Aquaman (آکوامن) که در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۹ (۶ فروردین ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد، قرار است حاوی یک ویدیوی ۳ دقیقه‌ای اختصاصی از فیلم شزم باشد.

از دست نده:  بهترین فیلم های 2024 : 50 فیلمی که باید قبل از سال 2025 ببینید

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها