تیزر فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۴
تیزر فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ جدیدترین ساخته منوچهر هادی است. این فیلم ایرانی از شانس‌های تجربه فروش بالا است و از ۲۵ اسفندماه اکران خواهد شد. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تیزر فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منتشر شده است. سازندگان این فیلم سینمایی همچنین پیش از این از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجرخودداری کردند. شما در زیر می‌توانید اولین تیزر فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» را تماشا کنید.

فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی با بازی بازیگرانی مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیکخواه و ساره بیات جلوی دوربین رفته است. منوچهر هادی پیش از این فیلم‌هایی مانند «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» را جلوی دوربین برده است. این کارگردان اکنون مشغول ساخت سریال پربازیگر «دل» برای شبکه نمایش خانگی است. مهران مدیری، بازیگر رحمان ۱۴۰۰ یکی از معروف‌ترین کارگردانان ایران است که سریال‌هایی مانند «شب‌های برره» و «قهوه تلخ» را ساخته است. این کارگردان اکنون مشغول ساخت سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» است و به زودی برنامه نوروزی «دورهمی» را در شبکه نسیم خواهد داشت. محمدرضا گلزار، یکتا ناصر و ساره بیات پیش از این در سریال «عاشقانه» و فیلم‌هایی مانند «آینه بغل» با منوچهر هادی همکاری کرده‌اند. بهرام افشاری نیز سابقه بازی در فیلم‌های «عصبانی نیستم»، «لانتوری» و سریال «پایتخت» را دارد. سعید آقاخانی نیز از بازیگران و کارگردان‌های نام‌آشنای سینما و تلویزیون است. وی به تازگی سریال نوروزی «ن.خ» را ساخته است.

منبع: زومجی

3.1/5 - (15 امتیاز)
از دست نده:  گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و ثبت رکورد تازه از متری شیش و نیم و رحمان 1400
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۴ دیدگاه در حال حاضر

  1. از تریلر معلومه بازم با یه فیلم نامه آبکی و استفاده از سوپر استارا، فقط میخان خوب بفروشم. همین. که این یه پرده و متاسفانه روز به روز داره بیشتر میشه????

  2. هایپ دونم از جا در اومد

  3. کلا فیلم کمدی خوب ساختن کار هر کسی نیست، تو هالیوود هر چند ماه یه فیلم کمدی خوب ساخته میشه کشور ما که دیگه جای خود داره

  4. فیلمای جهت دار سیاسی فقط برای دلخوشی و گول زدن مردمه.????

  5. دمشون گرم تیزر خوبی بدجور خندیدم. همین که مارو میخادونن تو این اوضاع، خودش کلیه

    • مشکل اینه سینما اشباع شده با این فیلما اکثرا میخان مردم رو با شوخی جنسی و پارتی چیزای خلاف عرف بخندونن

  6. تا زمانی که مردم اقبال نشون بدن به این فیلما اوضاع همینه

  7. حالا هی برید ببینید تا اینا فیلم خارجی اکران نکنن

  8. فیلمای کمدی ایران فقط شده شوخی های جنسی، الفاظ بزرگسالانه و شوخی سطح پایین با مسایل روز در صورتی که این اصلا کمدی نیست این لودگی هستش. وای به حال ما. به کجا چنین شتابان

  9. تا مهران مدیری رو دیدم یاد فیلم فاجعه بار ساعت ۵ عصر افتادم

  10. متاسفانه تا وقتی این فیلم ها میلیاردی میفروشن از این سبک فیلم ها ساخته خواهد شد

  11. فیلمایی که مهران مدیری توشه فاجعن. طنزاش بخاطر این خوبن که ژوله یا قاسم خانی نویسندگی میکنم. همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها