• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret

معرفی و دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret

بازی موبایل Cosmic Top Secret را می‌توان شگفت انگیزترین تجربه‌ای نامید که روی پلتفرم موبایل عرضه شده است و دارای فضاهای متفاوت و داستانی برگرفته از اتفاقات واقعی است. این بازی اندروید شما را وارد یک ماجراجویی با شخصیتی به نام T می‌کند که باید سرنخ‌هایی را پیدا کند و با گیم‌پلی‌ای که هیچ وقت تکراری نمی‌شود، همراه شوید.

دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret

گاهی اوقات سازندگان صنعت بازی تصمیماتی می‌گیرند که به مانند قرار گرفتن در یک پرتگاه باریکی است که یک طرف آن رستگاری و طرف دیگرش انتشار یک اثر به شدت بد است. نمونه‌ای از این تصمیم‌ها استفاده از المان‌هایی از دنیای واقعی به همان شکل در بازی است که تجربه‌ای عجیب و متفاوت محسوب می‌شود. حال شما عین این حقیقت را در بازی آیفون Cosmic Top Secret تجربه می‌کنید و نتیجه همان رستگاری است که آن را جز بهترین بازی های اندروید سال می‌کند. شما در این بازی کنترل شخصیتی به نام T را برعهده دارید که در تلاش برای یافتن حقایق محل کار والدینش است. والدین وی در یک سازمان اطلاعاتی دانمارکی در دوران جنگ سرد کار می‌کنند و شاهد روایت یک داستان واقعی با کلی اسناد و مدارک هستیم. به گفته سازندگان بیش از ۴۰۰ سند واقعی با کمک سازمان‌های مختلف به بازی اضافه شده است و شما در واقع نسخه‌های اصلی آن را به صورت عکس در بازی مشاهده خواهید کرد. T باید از همین اسناد برای یافتن سرنخ‌ها استفاده کند و کارهای مخوفی را که این سازمان با کمک والدینش انجام می‌دهند، کشف کند. این داستان به قدری باورنکردنی است که شاید زمزمه‌های آن به گوش شما هم رسیده باشد. برای بازی از فوتیج‌ها واقعی فیلم و صداهای مختلف استفاده شده است و می‌توانید آن‌ها را به صورتی ترکیبی باورنکردنی از فضای واقعی و فانتزی در بازی تجربه کنید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

بازی Cosmic Top Secret از دیالوگ‌های مختلف بین شخصیت‌ها تشکیل شده است و فضای طنزآمیز هم جز لذت بخش بازی محسوب می‌شود. باید از بین همین صحبت‌ها حقایقی را کشف کنید و آن را به حافظه خود بسپارید. پرونده‌های مخفی بسیاری وجود دارد که در ۶ سطح بازی پخش شده‌اند و می‌توانید با پیدا کردن آن‌ها به آخر داستان هیجان انگیز ما برسید. دنیای فانتزی بازی از کاغذ و مقوا تشکیل شده است و گیم‌پلی هم تماما روی آن استوار است. شخصیت بازی را می‌توانید تا کرده و به‌صورت مچاله شده به این طرف و آن طرف ببرید. حتی این کاغذ را برای مدتی می‌توانید روی آب شناور کنید و به جاهایی بروید که یک انسان نمی‌تواند روی آن پا بگذارد. شخصیت بازی ارتباط موثری با محیط دارد و حس خوبی به بازیکن می‌دهد.

دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret

تصاویر و اسناد در بازی Cosmic Top Secret آن‌قدر شگفت انگیز هستند که در کنار گیم‌پلی بازیکن را درگیر خودش می‌کند و ساعت‌ها گیم‌پلی هیجان انگیز را به شما می‌دهد. چیزی که در نهایت حس می‌کنید، یک داستان فراموش نشدنی و دلچسب است و در ورای شکل و شمایل عجیب بازی خواهید فهمید که چه شاهکاری را تجربه کرده‌اید. همین دیتابیس حجیم بازی است که گشت و گذار و کشف را به سطح بالایی در بازی رسانده است و به مانند بازی‌های AAA کنسولی هرگوشه‌اش برای‌تان تازگی خواهد داشت. ترکیب جذابی که بین دنیای واقعی و دنیای فانتزی شاهد هستیم، می‌توانست Cosmic Top Secret را تبدیل به یک اثر بی‌مزه کند. اما سازندگان به‌خوبی این موضوع را مدیریت کرده‌اند و بهترین وجه آن را به شما نشان داده‌اند.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی های موبایل اندروید و آیفون هفته اول فروردین 98

هر زمان که خواستید می‌توانید سری به نقشه بازی Cosmic Top Secret بزنید و بین مکان‌های مختلف جا‌به‌جا شوید. صورت کاراکترها به‌صورت واقعی به مقواها چسبانده شده‌اند و حتی دیالوگ‌ها هم نشانی از گفتگوی آن‌ها در دنیای واقعی دارد. گفته می‌شود که بیش از ۳۰ کاراکتر به همراه ویژگی‌های منحصربه‌فرد در استودیو سازنده بازی حضور داشته‌اند و تک‌تک حالت‌ها را بازی کرده‌اند. بازی شما را به حس و حال دوران جنگ سرد می‌برد و همراه با شخصیت‌ها، صدا‌ها و فیلم‌ها می‌توانید از نزدیک با این دوران آشنا شوید و برای ساعت‌های طولانی در آن قدم بزنید. همین موارد ارزشمند هستند که قیمت ۷ دلاری بازی را توجیه می‌کنند و تقریبا هرکسی به این مورد اذعان می‌کند که پرداخت چنین مبلغی کاملا ارزشش را دارد.

بازی Cosmic Top Secret نشان می‌دهد که خلاقیت به طرز عجیب و غریب هم می‌تواند مخاطبین خاص خودش را داشته باشد و همزمان تحسین منتقدین را هم جلب کند. آن‌قدر در بازی المان‌های خاص استفاده شده است که شاید حتی فرصت نکنید که فرصت پرداختن و فکر کردن به برخی از آن‌ها را داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها