• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Dark Ages، از جامع‌ترین آثار استراتژیک

معرفی و دانلود بازی موبایل Dark Ages، از جامع‌ترین آثار استراتژیک

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

بازی موبایل Dark Ages یکی از بهترین آثار استراتژیک موبایل است که به‌صورت نوبتی باید آن را تجربه کنید و رهبری منحصربه‌فرد خود را در این دنیای بزرگ به همگان نشان دهید. شما در این بازی اندروید کار سختی پیش‌ روی دارید و باید گام به گام به سوی فتح تمامی سرزمین‌ها پیش روید. وجود قبایل و کشورهایی با مردمان عجیب و فرهنگ‌های مختلف یکی از بهترین ویژگی‌های ساخته استودیو HeroCraft Ltd است.

در ابتدا که وارد بازی Dark Ages می‌شوید یک نقشه بزرگ روبروی‌تان قرار دارد و بازی آموزش‌های اولیه را به شما می‌دهد. این آموزش‌ها روند کلی هستند و متوجه می‌شوید که چگونه باید با سیستم نوبتی بازی پیش بروید و نیروهای خود را وارد قلعه‌های دشمن کنید. بازی از دنیای بسیار بزرگی تشکیل شده است و قرون تاریک وسطا، محلی است که شما باید به رهبری در آن بپردازید. این نبردها می‌توانند متفاوت باشند و وایکینگ‌ها را در برابر فیل‌ها و تفنگ داران را در برابر سواره نظام مغول قرار دهند. در چنین دنیایی شما باید یک رهبر متفاوت باشید و یک ارتش قدرتمند برای خود تشکیل دهید. همین تفاوت‌ها هستند که باعث جذابیت تجربه این اثر می‌شوند و می‌توانید تفکرات مختلف با طرح‌ها و استراتژی‌های مخلتف را شکست دهید. یک ارتش بدون رهبر هیچ معنایی ندارد و تنها افرادی هستند که بدون دلیل دورهم جمع شده‌اند. هر رهبر شیوه منحصربه‌فردی برای هدایت گروه دارد و نقاط قوت و ضعف خاصی دارند. شما باید ابتدا به سیستم و مکانیسم بازی آشنا شوید و نحوه خرید نیروهای جدید و تاکتیک‌های کلی را آموزش ببینید. پس از آن است که کنترل تماما در اختیار شما است و نحوه فتح کشورهای مختلف چیزی است که شما باید تعیین کنید. بازی Dark Ages به سبب آزادی عمل منطقی و استفاده از قبایل و کشورهای مختلف قرون وسطای اروپا، می‌تواند بدل به یکی ازبهترین بازی های اندروید شود.

از دست نده:  آپدیت جدید نسخه نینتندو سوییچ بازی Starlink: Battle for Atlas میزبان کاراکترهای سری Star Fox

دانلود بازی موبایل Dark Ages

بیش‌تر بازیکنان بازی Dark Ages سعی می‌کنند که یک روستای کوچک را تحت کنترل بگیرند و سپس با گسترش این سرزمین و تهدید همسایگان، رفته رفته قدرت خود را به همه نشان دهند. استخدام فرماندهان و سربازان کاربلد، کاری است که کم کم باید انجام دهید و ارتش خود را در حالت آماده باش قرار دهید. هربار نوبت بین شما و رقیب جا به جا می‌شود و باید در دورهای حمله بهترین عملکرد خود را نشان دهید. در ابتدا معمولا همه حملات با پیروزی همراه است، اما رفته رفته باید طرح و استراتژی قوی برای خود ترتیب دهید. کشف و تسخیر اروپا در عصر تاریک آن زمان هدف شما است و در این راه فرقه‌ها و قبایل و مردمان عجیبی رودرروی شما قرار خواهند گرفت.

موفقیت در بازی Dark Ages تنها به قدرتمند بودن ارتش‌ها خلاصه نشده است و رهبری با استعداد اما حریص، دلاوری شجاع اما ساده، هرکدام می‌توانند نقش خاصی در این دنیا داشته باشند. هر کدام از شوالیه‌هایی که می‌خرید از صفات و شخصیت خاصی برخوردارند و روی روحیه کلی ارتش تاثیر می‌گذارند. بازی به خاطر همین نکات ریز و درشت است که در زمینه نقش آفرینی عملکرد عالی دارد و نتیجه کلی نبردها را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. نبردها خونین و مرگ‌بار هستند و اگر با قرون وسطای اروپا آشنا باشید، متوجه می‌شوید که رحمی در این زمان وجود ندارد.

دانلود بازی موبایل Dark Ages

یکی از مهم‌ترین وظایف شما در این اثر، تمرین و آماده سازی نیروها است. در این راه شما می‌توانید تمرین‌های خاصی را برگزار کنید و روحیه ارتش را بالا ببرید. تاکتیک‌های نظامی را با دوپارچه کردن ارتش صورت دهید و هرچه بیش‌تر به استراتژی قدرتمند و پیروز دست یابید. با توجه به آرایش مختلف کشورها در سرتاسر اروپا، ارتش شما باید طرح‌های خاصی برای حمله داشته باشد و این امر تنها با تمرین تاکتیک‌های نظامی ممکن می‌شود. استخدام شوالیه‌ها و فرماندهان جنگ می‌تواند از مهم‌ترین کارهای شما در این زمینه باشد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Battle Souls

بازی Dark Ages می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند و ارتشی را در اختیارتان قرار دهد که تحت هدایت منحصربه‌فرد خودتان است و کاملا متفاوت با دیگران عمل خواهید کرد. همین رهبری‌های متفاوت است که باعث می‌شود خط مشی شما متفاوت باشد. این خط مشی می‌تواند مردمان کشورتان را در مسیر متفاوتی از رفاه قرار دهد و دریابید که رهبری صلح طلب هستید یا اینکه به نبردهای خونین و فتح سرزمین‌های بیش‌تر علاقه دارید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Strategy & Tactics: Dark Ages

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها