• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Plunder Kings

معرفی و دانلود بازی موبایل Plunder Kings

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Plunder Kings

بازی موبایل Plunder Kings یکی از بهترین آثار کلاسیک است که در سبک آرکید تجربه خواهید کرد. استودیو Goodnight Games LLC شما را وارد دنیاهایی فضایی می‌کند که هرکدام چالش خاص خودشان را دارند و از طراحی منحصربه‌فردی برخوردارند. برای موفقیت در این بازی اندروید و آیفون باید روند موردنظرتان را در داخل خود بازی تعیین کنید و واکنش‌های لحظه‌ای داشته باشید.

بازی آیفون Plunder Kings از دنیاهایی تشکیل شده است که هرکدام با طراحی منحصربه‌فردشان، چه از لحاظ گیم‌پلی و چه از لحاظ رنگ و لعاب، چیز جدیدی برای‌تان دارند. در این دنیاها شما باید با سفینه خود حرکت کنید و هر جنبنده‌ای را که می‌بینید نابود کنید. دشمنان در اندازه‌های مختلف به شما حمله‌ور می‌شوند و به‌سرعت قصد نابودی‌تان را دارند. سرعت در بازی اهمیت بالایی دارد و حتما باید سفینه‌ خود را مدام حرکت دهید تا گلوله‌های دشمنان به شما اصابت نکند. اگر دستگاه‌های غول‌ پیکری را که در شهربازی‌های قدیمی وجود دارند دیده باشید، متوجه فضای آشنای بازی خواهید شد. بازی بدون هیچ‌گونه تبلیغ و پرداخت درون برنامه‌ای ارائه شده است و تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. سفینه‌ها تنوع بالایی دارند و حتی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. سیستم ارتقا بر پایه شکست‌ دادن باس‌های غول پیکر‌ بازی است و از این نظر امتیاز بالایی برای این منظور دریافت خواهید کرد. اما سیستم امتیازی بازی بر پایه دلار است و باید تلاش کنید که در نهایت به یک بیلیونر تبدیل شوید. بازی به خاطر سبک آرکید جذاب و خاطره‌انگیزی که ارائه کرده است بدل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌شود. هر قدر که بهتر بتوانید دشمنان را غارت کنید و پول به‌دست بیاورید، فرصت بهتری برای ارتقا سلاح‌های خود خواهید داشت.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان: بازی Fire Emblem: Three Houses صدرنشین تکراری

باس‌های غول پیکر بازی Plunder Kings کل صفحه را می‌گیرند و اجازه نفس کشیدن به شما نمی‌دهند. این باس‌ها از هر طرف‌شان چیزی را شلیک می‌کنند و تمرکز را برای دفاع سخت‌تر می‌کنند. اما سفینه شما هم قابلیت‌های متنوعی دارد و می‌توانید با پیمایش سریع آن‌ها را نابود کنید. بازی برای کاربرانی که می‌خواهند سفینه‌های زیباتری داشته باشند گزینه‌های جذابی دارد و پوسته‌های خاص برای این منظور در فروشگاه قرار داده شده است. این پوسته‌ها به سفینه‌ها بال و پر می‌دهند و از نظر رنگ‌بندی و وجود سلاح‌های پیشرفته آپشن‌های جدیدی برای‌تان خواهند داشت.

سفینه‌ها قدرت بالایی دارند که می‌توانید با پیش‌روی بیش‌تر آن‌ها را به حد کمال برسانید. اما بازی تنها روی همین المان‌های نام‌آشنا استوار نشده است و منوی بازی را که نگاه کنید، متوجه گستردگی بازی خواهید شد. شما می‌توانید روی کسب مهارت‌های جدید برای سفینه‌ها شرط‌بندی کنید و شانس خود را امتحان کنید. درواقع قرار دادن سیستم امتیاز بازی روی پول دلایل مشخصی داشته است و سازندگان برای تنوع بخشیدن به بازی، این ایده را پیاده‌سازی کرده‌اند. موج‌های حمله گاهی شدیدتر می‌شوند و این‌جا است که خوی واقعی بازی نمایان می‌شود. در این لحظات شلیک‌ها شدیدتر می‌شوند و هر سفینه قدرت منحصربه‌فرد خود را آزاد می‌کند. این روند باعث می‌شود که صفحه بازی به نبردی سرتاسر هیجان تبدیل شود و طرفین دوست و دشمن مشخص نباشد.

بازی Plunder Kings یک‌سری مراحل داخلی هم دارد که با تکمیل آن‌ها می‌توانید بوستر دریافت کنید و به پیروزی نزدیک‌تر شوید. شما می‌توانید دشمنانی را که نابود کرده‌اید لوت کنید و به‌صورت همزمان قابلیت‌های سفینه خود را ارتقا دهید. البته باید سریع باشید و قبل از اینکه بقیه برسند آن‌ها را غارت کنید. این سیستم فرای ارتقای سفینه در منوی بازی است و به‌صورت همزمان در بازی انجام می‌شود. یک‌سری حرکات ویژه برای هر سفینه تعریف شده است که باید ابتدا آن‌ها را آنلاک کنید و بعد علیه دشمنان خود به کار ببرید. این حرکات ویژه هستند و حس جذابی به بازیکن در حین بازی می‌دهند. مطابق انتظار دشمنان در موج‌های مختلف حمله می‌کنند و تعدادشان رفته رفته زیادتر می‌شود. مراقب شلیک‌های مورب باشید و سعی کنید که علاوه بر چپ و راست به بالا و پایین هم بروید و تا می‌توانید به دشمنان خود نزدیک‌تر شوید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Pick Me Up

بازی Plunder Kings یکی از آثار شاخصی است که فرصت سر خاراندن به شما نمی‌دهد و باید مدام در حال شلیک به سفینه‌های دشمن باشید. اگر آثار کلاسیک دهه‌های قبل را تجربه کرده باشید بهتر می‌توانید با این اثر اخت شوید. فضای بازی دقیقا مشابه آن دستگاه‌های غول پیکری است که در شهربازی‌ها می‌توانید ببینید و آن را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Plunder Kings از گوگل پلی استور دانلود بازی Plunder Kings از اپ استور اپل

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها