• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Wonder Blade

معرفی و دانلود بازی موبایل Wonder Blade

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

بازی‌های Beat ’em Up از سال‌های دور جزو طلایه‌داران صنعت گیم و دنیای بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. بازی‌های جذابی مانند Streets Of Rage و Final Fight همواره بین بازیکنانی که دوست‌دار بازی‌های سخت و چالش برانگیز هستند، از مقبولیت بالایی برخوردارند و این بازی‌ها در تاریخ صنعت گیمینگ همواره ماندگار خواهند بود. Wonder Blade یکی از جدیدترین بازی‌های خوش ساخت این سبک به حساب می‌آید که جانی دوباره به این سبک در پلتفرم موبایل بخشیده است. این بازی آیفون که با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ استور قابل دانلود است، از نگاه چند سایت معتبر بازی‌های پلتفرم موبایل به عنوان بهترین بازی‌ iOS در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

معرفی و دانلود بازی موبایل Wonder Blade

گیم‌پلی بازی Wonder Blade همانند سایر بازی‌های هم سبک خود یک تجربه‌ی سراسر اکشن و چالش برانگیز است. یکی از نکات جذابی که بازیکنان از همان ابتدای بازی با آن رو‌به‌رو خواهند شد، این است که درجه سختی بازی بسیار بالا است و برای پشت سر گذاشتن باس‌فایت‌های هر مرحله باید تمام توان خود را به کار بگیرند. البته این موضوع به معنی بی‌منطق بودن بازی و غیر قابل شکست بودن باس‌های هر مرحله نیست؛ بلکه بازیکنان باید به یک سطح از مهارت و تخصص در گیم‌پلی و اکشن بازی برسند تا بتوانند باس‌های بازی را از پیش روی بردارند.

در ابتدای بازی، بازیکنان به عنوان مرحله‌ی آموزشی باید با چند سری از شوالیه‌ها مبارزه کنند تا بتوانند به عنوان بهترین مبارز، دل دختر پادشاه را به دست بیاورند. این مرحله بیشتر برای آشنایی بازیکنان با کنتر‌ل‌‌ها و مکانیسم‌های بازی است که البته در ابتدا برای بسیاری از بازیکنان سخت و دشوار خواهد بود. پس از اتمام این مرحله که چندان هم راحت نیست، یک شوالیه بدجنس از راه می‌رسد و دختر پادشاه را می‌رباید. این خط داستانی که یکی از تکراری‌ترین و کلیشه‌ای ترین خط‌های داستانی در تاریخ فیلم و سینما و بازی‌های ویدیویی است، این بار نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و برای این بازی سرگرم کننده و نه چندان جدی، کافی و به اندازه به نظر می‌رسد.

از دست نده:  لیست بازی‌های زمان عرضه پلی استیشن 5 - PS5

معرفی و دانلود بازی موبایل Wonder Blade

از لحاظ تجربه‌ی بصری نیز Wonder Blade یک اثر رنگارنگ و خوش کیفیت است و بازیکنان در مبارزات خود با انیمیشن‌های جذابی رو‌به‌رو می‌شوند. طراحی مراحل متفاوت و باس‌های مخصوص هر مرحله بسیار خوب و متنوع انجام شده تا بازی برای بازیکنان یکنواخت و تکراری نشود. طراحی‌های رنگی اما ساده‌ی بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند به راحتی با بازی ارتباط برقرار کنند و در دنیای آن به ماجراجویی بپردازند.

کنترل‌های بازی‌ هم شاید در ابتدا برای بازیکنان کمی سخت و ناآشنا باشند اما پس از مرحله آموزشی و یکی دو مرحله‌ی اول کاملا با آن آشنا خواهند شد و با تکرار مراحل می‌توانند با کسب تجربه‌ی بیشتر برای مبارزه با باس‌های سرسخت و منحصربه‌فرد هر مرحله آماده شوند.

معرفی و دانلود بازی موبایل Wonder Blade

بازی Wonder Blade از آن دسته‌ بازی‌هایی است که جای خالی آن‌ها به وضوح در پلتفرم موبایل دیده می‌شود؛ بازی‌هایی که در عین سادگی و زیبایی، چالش برانگیز و خوش ساخت باشند و بدون خرید‌های درون برنامه‌ای و دیگر گزینه‌ها؛ به طوری که عملکرد بازیکنان فقط و فقط به مهارت آن‌ها در انجام بازی و مبارزه‌ها بستگی دارد.

اگر از علاقه‌مندان این سبک بازی‌ها و به دنبال یک تجربه‌ی اکشن جذاب روی گوشی‌های آیفون خود هستید، Wonder Blade با حجمی حدود ۷۵۰ مگابایت و برچسب قیمتی ۲.۹۹ دلار یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

دانلود بازی آیفون Wonder Blade

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها