• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم اسفند ۹۷

معرفی و دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم اسفند ۹۷

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

با پشت سر گذاشتن سومین هفته آخرین ماه زمستان ۹۷، در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در سه گوش معرفی شده‌اند. اگر به‌دنبال یک بازی استراتژی جدید هستید، بازی بازی اندروید وآیفون Mobile Royale: Kingdom Defense انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اگر هم به آشپزی علاقه‌مند هستید، در بازی Funky Restaurant غذاها را به‌نحوی درون سینی پرتاب کنید تا با کسب امتیاز بیشتر، رستوران خود را گسترش دهید. در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی بیندازید.

بازی موبایل Mobile Royale: Kingdom Defense

بازی موبایل Mobile Royale: Kingdom Defense

اولین بازی از بهترین‌های این هفته، یک بازی اندروید و آیفون نقش‌آفرینی با المان‌های استراتژی است. Mobile Royale: Kingdom Defense یک بازی استراتژی ساخت قلعه است که در آن بازیکنان باید در جریان بخش داستانی با ساخت پایگاه خود، به دیگر قلمروها حمله و سرزمین‌شان را فتح کنند و قدرت خود را افزایش دهند. بخش داستانی بازی سرگرم‌کننده است و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها مشغول نگه دارد. بازی همچنین دارای قهرمان‌های مختلفی است که با پیشرفت بازیکن در طول بازی، قابل استفاده خواهند بود. این قهرمان‌ها هرکدام مهارت منحصربه‌فردی دارند که در مبارزات به‌کار می‌آیند؛ برای مثال می‌توانید یک پشتیبان در تیم خود قرار دهید تا در مواقع ضروری نوار سلامت اعضای تیم را بازیابی کنید. اگر به بازی‌های سبک استراتژی علاقه دارید، Mobile Royale را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Mobile Royale: Kingdom Defense از گوگل پلی استور دانلود بازی Mobile Royale: Kingdom Defense از اپ استور اپل
از دست نده:  بازی گاد آو وار - God of War برنده بهترین بازی سال BAFTA Games Awards 2019

 

بازی موبایل Shining Force Classics

بازی موبایل Shining Force Classics

بازی بعدی این فهرست درواقع سه‌گانه یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های کلاسیک سگا است که برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر شده است. Shining Force Classics یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای تاکتیکی در مقیاس بزرگ است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را مشغول خود نگه دارد. در این بازی، بازیکنان باید در محیط بسیار عظیم به‌دنبال آیتم‌هایی جهت ارتقا مهارت و سلاح شوالیه خود بگردند. همچنین در طول بازی، بازیکنان باید سعی کنند تا امتیاز بیشتری کسب کنند و اعتبار شوالیه خود را بهبود بخشند. گرافیک بازی، ۱۶ بیتی است و سگا تغییر چندان در جلوه‌های بصری نسخه کلاسیک آن ایجاد نکرده است. همین مسئله باعث شده است تا این بازی بین گیمرهای قدیمی بسیار محبوب باشد و حس نوستالژیک به آن‌ها منتقل کند. درواقع این داستان فوق‌العاده مجموعه است که طرفداران خود را مجذوب خود کرده است و بازیکنان برای لذت بردن از آن باید با دقت به دیالوگ‌های آن توجه کنند. بازی رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه گوگلپلی‌استور و اپ‌ستور اپل دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Shining Force Classics از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Shining Force Classics از اپ استور اپل

 

بازی Cosmic Top Secret

بازی موبایل Cosmic Top Secret

Cosmic Top Secret یک بازی ماجراجویی عجیب و غریب است که در آن بازیکنان کنترل شخصیتی به‌نام T را به عهده می‌گیرند و باید حقایق پشت پرده محل کار والدین او را کشف کنند. بازی به‌شدت داستان‌محور است و در جریان آن معلوم می‌شود که پدر و مادر T در یک سازمان اطلاعاتی دانمارکی در دوران جنگ سر کار می‌کنند. جالب است بدانید که بازی حاوی بیش از ۴۰۰ سند و مدرک واقعی است که بازیکنان در بخش‌های مخلفت بازی آن‌ها را به‌صورت عکس مشاهده می‌کنند. دیالوگ‌ها در بازی بسیار پراهمیت هستند و بازیکنان باید باتوجه‌به مکالمات بین شخصیت‌ها، حقایق مختلف را کشف کرده و آن‌ها را به خاطر بسپرند. تصاویر و اسناد در بازی Cosmic Top Secret آن‌قدر شگفت‌انگیز هستند که درکنار گیم‌پلی، بازیکنان را ساعت‌ها درگیر خود می‌کنند. بازی حس و حال دوران جنگ سرد را دارد و بازیکنان می‌توانند با همراهی شخصیت‌ها و مشاهده فیلم و تصاویر آن، آن دوران را از نزدیک تجربه کنند. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۶.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قابل خریداری است.

از دست نده:  بررسی بازی موبایل Photographs - Puzzle Stories + لینک دانلود
دانلود بازی اندروید و آیفون Cosmic Top Secret از گوگل پلی استور دانلود بازی اندروید و آیفون Cosmic Top Secret از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Critter Clash

بازی موبایل Critter Clash

Critter Clash یک بازی بازی چندنفره آنلاین هیجان‌انگیز است که شما را به قلمرو حیوانات می‌برد. در این بازی وظیفه شما این است که حیوانات مخلتف با توانایی‌های گوناگون را به‌نحوی در خط حمله بچینید که بنا به توانایی‌های خاص هرکدام، بتوانند سلاح‌های خود را به‌سمت دشمن پرتاب کنند. در Critter Clash هر حیوان توانایی ویژه‌ای دارد که می‌توانید در طول بازی آن را ارتقا دهید و با طرح‌ریزی مناسب، قدرت حمله خود را افزایش دهید. سلاح‌های مختلفی در بازی گنجانده شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به انواع تیغه‌ها، بومرنگ‌ها و بمب‌هایی با قابلیت خاص اشاره کرد. از دیگر نکات مثبت این بازی، رویدادهای روزانه، هفتگی و ماهانه‌ای است که تجربه بخش آنلاین بازی را هیجان‌انگیز و لذت‌بخش می‌کند. Critter Clash یک بازی کاملا رایگان است و شما می‌توانید هم‌اکنون نسخه در حال توسعه آن را از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Critter Clash از گوگل پلی استور

 

بازی موبایل Funky Restaurant

بازی موبایل Funky Restaurant

آخرین بازی این هفته، Funky Restaurant نام دارد که بازیکنان در آن در نقش آشپزی قرار می‌گیرند که پیش‌خدمت‌ها برای‌ش سینی می‌آورند و او باید با مکانیزمی مشابه با بازی پرندگان خشمگین، غذا را درون آن سینی‌ها پرتاب کند. بازی ابتدا ساده به‌نظر می‌رسد، اما  رفته رفته پرتاب‌ها سرعت بیش‌تری می‌گیرند و بازیکنان را بیشتر از قبل به چالش می‌کشند. تنوع رستوران بسیار بالا است و شما باید با سرو غذاهای مختلف، رستوران کوچک خود را به یک امپراطوری بزرگ تبدیل کنید. یکی دیگر از وظایف شما در بازی این است که با پرتاب صحیح غذا درون سینی‌ها، حروف عبارت «FUNKY» را به‌دست بیاورید. این حروف در جایگاه‌های خاص سینی قرار دارند و تنها یک‌بار هم این شانس به شما داده می‌شود. بازی Funky Restaurant موفق شده است تا با الهام گرفتن از مکانیم مجموعه پرندگان خشمگین، تجربه‌ای سرگرم‌کننده را در اختیار بازیکنان (مخصوصا کسانی که به آشپزی علاقه‌مند هستند) قرار دهد.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Whispers of a Machine
دانلود بازی اندروید Funky Restaurant از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Funky Restaurant از اپ استور اپل

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها