کنسرت مهدی جهانی در برج میلاد برگزار شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
کنسرت مهدی جهانی

بنابر جدیدترین اخبار موسیقی ایران، مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ که در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است شامگاه سه شنبه ۲۱ اسفندماه درمرکز همایش‌های برج میلاد تهران تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار کرد.

در ابتدای این کنسرت اعضای گروه با تشویق هواداران به روی صحنه آمدند و پس از کوک کردن سازهایشان، قطعه «دوست دارم این هوا رو» را نواختند سپس مهدی جهانی در میان تشویق‌های هواداران روی صحنه آمد و این قطعه را اجرا کرد. پس از اجرای این قطعه، جهانی به هواداران خوشامد گفت و بلافاصله قطعه «آدم بدی نبودم» اجرا شد.

مهدی جهانی در ادامه این کنسرت قطعات «کوه درد»، «عادت کردم»، «چقدر تنهام»، «زیباتر از تو»، «سرمست»، «دوریت عادت میشه»، «بخواب دنیا»، «تنهاتر از من»، «مدیونم به تو»، «شدی دیوونه»، «برف»، «من مست عشقم»، «ای جونم»، «عشقت که باشه» و «هم نفس» را اجرا کرد.

این خواننده پس از اجرای قطعه «هم نفس»، به درخواست هواداران قطعه «بخواب دنیا» نیز مجدداً اجرا کرد و در انتهای برنامه نیز اجرای قطعه «آروم آروم» را به طرفدارانش ارائه داد.

مهدی جهانی در اواخر این کنسرت از ساخت موزیک ویدئو اجرای زنده قطعه «شدی دیوونه» خبر داد. این در حالی است که موزیک ویدئو قطعه «بخواب دنیا» نیز به کارگردانی محسن متفکریان به زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

عماد لاریجانی رهبر ارکستر، تنظیم کننده قطعات و نوازنده کیبورد، آرسام بابایی نوازنده کمالین، امیرحسین طائی نوازنده ویولن، عرفان امامی نوازنده درامز، ایمان رضایی نوازنده گیتار باس، امیر پرویزی نوازنده پرکاشن و تومبا، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون و سروش عدل نوازنده گیتار الکتریک اعضای ارکستر مهدی جهانی را در این کنسرت تشکیل دادند.

از دست نده:  بهنام صفوی خواننده پاپ درگذشت

این کنسرت به همت مؤسسه «آوای دوران» به مدیریت سمیه کاویانیو تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها