آلبوم دریا از مسیح و آرش

  • توسط WentWorthMiller
  • ۱ ماه قبل
  • ۰
آلبوم دریا از مسیح و آرش منتشر شد

بنابر جدیدترین اخبار موسیقی ایران،  برادران عدل‌پرور در جدیدترین تجربه هنری خود آلبوم «دریا» را از صبح روز شنبه ۲۵ اسفند و به همت شرکت «آراد» و تهیه‌کنندگی «سعید سال‌افزون و میلاد ماهان راد» روانه بازار موسیقی کردند. این آلبوم شامل هفت قطعه به نام‌های نمی‌رم، دریا، نگرانم، منتظر نباش، صد ریشتری، آروم قدم بزن و بد به دل است. ترانه ملودی پنج قطعه این آلبوم اثری از مسیح و آرش است و منصور فرهادیان و آصف آریا هرکدام با یک ترانه و ملودی در این مجموعه حضور دارند. تنظیم و میکس و مسترینگ تمامی قطعات هم توسط «مسعود جهانی» انجام شده است.

مسیح و آرش عدل‌پرور برای انتشار آلبوم دریا مسیر پرفراز و نشیبی را طی کردند. این دو برادر که از سال‌ها پیش فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرده بودند دو سال پیش به عرصه موسیقی مجاز قدم گذاشتند. آنها از اسفند ۹۶ تور کنسرت‌های خود را آغاز کردند و طی یک سال اخیر در بین پرفروش‌های این حوزه قرار داشتند. از سوی دیگر تک‌قطعات آنها در این مدت هم مورد توجه مخاطبانشان قرار گرفت و همین موضوع باعث شد که آنها به ترکیب تیم برنده دست نزنند. چرا که در اغلب آن آثار ترانه و ملودی اثر مسیح و آرش بود و تنظیم‌ها هم توسط مسعود جهانی انجام می‌شد. یکی از اتفاقات مهم برادران عدل‌پرور در سال ۹۷ هم اولین تجربه تیتراژخوانی آنها در تلویزیون بود. مسیح و آرش در ماه رمضان امسال تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» را خواندند.چند روز پیش هم آنها قطعه دریا را از این مجموعه منتشر کردند و به تازگی هم موزیک‌ویدئوی این کار به کارگردانی برادران بوشهری در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

از دست نده:  12 اسفند تاریخ کنسرت نیما رئیسی در تالار وحدت

آخرین کنسرت‌های مسیح و آرش در تهران در سال ۹۷ هم طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند برگزار می‌شود و آنها در ادامه عازم برگزاری تور نوروزی اجراهای خود در شهرهای مختلف ایران می‌شوند. تا کنون برگزاری کنسرت مسیح و آرش در فضای باز مجموعه کلاسیک چابهار برای روز ششم فروردین قطعی و بلیت فروشی آن آغاز شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها