انتشار تریلر سریال نشانه‌های خوب – Good Omens

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم آمازون دومین تریلر رسمی سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این سریال هستیم که دنیا در آستانه آخر الزمان است، اما کراولی و ازیرافیل که به شیوه زندگی روی زمین علاقه‌مند شده‌اند، نمی‌خواهند که دنیا به پایان برسد و در تلاش هستند تا جلوی آن را بگیرند و در طول تریلر شاهد همکاری این دو نفر هستیم. این سریال کوتاه بر اساس رمان آخر الزمانی Good Omens، اثر تری پرچت و نیل گیمن که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، تولید شده است. سریال Good Omens داستانی آخر الزمانی را در سال ۲۰۱۸ روایت می‌کند که بشریت در انتظار قضاوت نهایی است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل، نقش‌های اصلی سریال Good Omens را بر عهده دارند. همچنین بندیکت کامبربچ در نقش شیطان (صداپیشه)، فرانسیس مک‌ دورمند در نقش خدا (صداپیشه)، آنا مکسول مارتین، جان هم، جوسی لاورنس، آدریا آرجونا، مایکل مک‌کین، جک وایتهال، میراندا ریچاردسون، میری انوس، یوسف گیتوود، ریس شیراسمیت، نینا سوسانیا، ند دنهی، درک جاکوبی، استیو پمبرتون، نیک آفرمن و دنیل میز، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Good Omens حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شبکه آمازون از اضافه شدن برایان کاکس، بازیگر فیلم Troy (تروی) به جمع بازیگران این سریال خبر داده است. کاکس در این سریال صداپیشگی شخصیت دث را بر عهده داشته است.

سریال Good Omens در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) از شبکه آمازون منتشر خواهد شد. این مینی سریال با همکاری شبکه BBC (بی بی سی) در ۶ قسمت تولید شده که در این تاریخ هر ۶ قسمت آن از آمازون پرایم منتشر می‌شود. آمازون وظیفه انتشار جهانی این سریال را بر عهده دارد و شبکه BBC Two نیز این سریال را در کشور بریتانیا منتشر خواهد کرد.

از دست نده:  ۵ مارس ۲۰۱۹ تاریخ انتشار بلوری فیلم آکوامن - Aquaman

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها