• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • اواخر سال ۲۰۱۹ تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم بتمن – The Batman

اواخر سال ۲۰۱۹ تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم بتمن – The Batman

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

بیش از یک سال از روی پرده رفتن فیلم Justice League (لیگ عدالت) می‌گذرد و آخرین مرتبه در این فیلم ابرقهرمانی بود که شخصیت بتمن را طرفداران ملاقات کردند؛ شخصیتی که بن افلک ایفاگر نقش آن بود. از زمان اکران فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خزید)، فیلمی مستقل از شخصیت محبوب کمیکی بتمن روی پردهٔ سینما نرفته است. در آن فیلم مستقل که امتیازات خوبی نیز از منتقدین دریافت کرد و فروش فوق‌العادهٔ ۱.۰۸۰ میلیارد دلاری در گیشه داشت، کریستین بیل نقش کارآگاه شنل‌پوش را ایفا می‌کرد و کارگردانی آن فیلم را کریستوفر نولان بر عهده داشت که با سه‌گانهٔ بتمن، جانی دوباره به این شخصیت ابرقهرمان بخشید.

حال بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در توییتی جدید، مت ریوز، خبر شروع مراحل فیلمبرداری را در زمانی نزدیک داده است. شایعات زیادی در چند وقت اخیر مطرح شده بود که مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman به‌زودی آغاز نخواهد شد، اما مت ریوز در توییت جدید خود اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد شد و زمان زیادی تا آن موقع باقی نمانده است و به نظر به‌زودی باید منتظر انتخاب و معرفی بازیگران اصلی این فیلم باشیم.

فیلم بتمن - The Batman

سایت دِدلاین چندی پیش در گزارشی اعلام کرد کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به دنبال استخدام یک بازیگر جدید برای بازی در نقش بروس وین/بتمن است که گفته می‌شود تمرکز این فیلم روی بروس وین جوان خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست. بدین ترتیب بن افلک دیگر قرار نیست نقش شخصیت بتمن را در دنیای دی سی (DC) بازی کند و پس از مدت‌ها شایعه سرانجام وی این مجموعه را ترک کرد که پیش از این او صندلی کارگردانی این فیلم را نیز ترک کرده بود. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد. مدتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آرمر همر، بازیگر فیلم The Man from U.N.C.L.E (مردی از یو.ان.سی.ال.ای.)، فیلم The Lone Ranger (رنجر تنها) و فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی)، احتمالاً بتمن جدید سینما خواهد بود. همچنین شایعه شده بود که جک اوکانل، بازیگر فیلم درام This Is England (این انگلستان است)، فیلم درام، جنایی و اکشن ۷۱ (هفتادویک)، فیلم جنگی Unbroken (شکست‌ناپذیر) و فیلم درام و هیجانی Money Monster (هیولای پول)، یکی دیگر از گزینه‌های سازندگان است که به نظر این گزینه را هم باید کنار گذاشت.

مت ریوز اعلام کرد مراحل فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد شد و زمان زیادی تا آن موقع باقی نمانده است و به نظر به‌زودی باید منتظر انتخاب و معرفی بازیگران اصلی این فیلم باشیم

تمرکز فیلم جدید شخصیت بتمن بیشتر روی این کاراکتر محبوب خواهد بود و حالت کارآگاهی داستان بیش از دیگر فیلم‌های بتمن است. همچنین در این فیلم شاهد حضور چندین شخصیت شرور و منفی خواهیم بود که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، اما طبق شایعات، شخصیت پنگوئن احتمالا شخصیت منفی اصلی فیلم بتمن خواهد بود. فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم The Batman منتشر نشده است.

از دست نده:  ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه مدت زمان فیلم شزم - Shazam

فیلم Shazam (شزم) برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸)، فیلم Joker (جوکر) برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸)، فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی خواهند بود.

آخرین فیلم دنیای سینمایی دی سی، فیلم ابرقهرمانی فیلم آکوامن – Aquaman بود که به کارگردانی جیمز وان روی پرده سینما رفت و در این فیلم بازیگرانی چون جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری،ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Aquaman تا به امروز بیش از ۱.۱۴۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است تا این فیلم به بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود.

منبع: زومجی

5/5 - (1 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها