• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول اسفند ۱۳۹۷

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول اسفند ۱۳۹۷

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

در اولین هفته از آخرین ماه زمستان ۹۷، در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. این هفته بازی‌های مختلفی را در زومجی معرفی کرده بودیم که برای این لیست، آثاری چون Moshpit را در نظر گرفته‌ایم؛ یک بازی مفرح و سرگرم‌کننده که شما را به وسط کنسرت‌های متال می‌برد. این هفته همچنین بازی Strategy & Tactics: Dark Ages را داریم که یک اثر استراتژی نوبتی با گستردگی بسیار بالا است و در آن باید در دوران قرون وسطا، تمدن خودتان را گسترش بدهید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل سه گوش نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده، بیندازید.

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

Moshpit

بازی اندروید و آیفون Moshpit یک اثر مفرح و عجیب است که می‌تواند دقایقی سراسر خنده را برای بازیکن رقم بزند. در هر مرحله از این بازی، باید در یک کنسرت موسیقی متال حاضر شوید و سعی کنید سایر افراد را از استیجی که در آن قرار دارید، به بیرون بیندازید. موسیقی‌هایی با ریتم تند، حس و حال جذابی از حیث صوتی به بازی می‌بخشند و مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی هم به لطف فیزیک رگ‌دال، بسیار مفرح است؛ به طوریکه ضربه زدن به سایر افراد حاضر در صحنه و خارج کردن آن‌ها از محیط، به اشکال عجیب و غریبی صورت می‌گیرد. Moshpit در مجموع ۳۲ مرحله دارد و در این مسیر شما را در مقابل باس‌هایی هم قرار می‌دهد که مبارزه با آن‌ها متفاوت‌تر از مراحل عادی است.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Dad Jokes Duel
دانلود بازی Moshpit از پلی استور گوگل دانلود بازی Moshpit از اپ استور اپل

 

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

Kingdom Rush Vengeance

جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های کینگدم راش، بازهم با المان‌ها و ویژگی‌های جدیدش سعی در ارائه تجربه‌ای جذاب از سبک دفاع از قلعه دارد. در این نسخه ۱۹ مرحله متفاوت در قالب سه منطقه بزرگ در دسترس قرار دارند و بیش از ۴۰ نوع دشمن به سمت شما حمله‌وار خواهند شد که باید با ساخت برج‌های دفاعی و صد البته استفاده درست از قهرمانانی که هرکدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند، جلوی آن‌ها را بگیرید. جدا از این بازی باس فایت‌هایی هم دارد که برای رسیدن به پیروزی کامل، باید آن‌ها را شکست دهید. Kingdom Rush Vengeance همچنین از یک گرافیک عالی و پرجزییات هم بهره می‌برد که لذت تجربه آن را بیش از پیش می‌کند.

دانلود بازی Kingdom Rush Vengeance از پلی استور گوگل دانلود بازی Kingdom Rush Vengeance از اپ استور اپل

 

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

AxE: Alliance vs Empire

به‌عنوان سومین بازی این هفته، به‌سراغ اثری در سبک نقش آفرینی می‌رویم. AxE: Alliance vs Empire در ابتدا به‌تان اجازه می‌دهد تا گروهی را که دوست دارید و در ادامه هم یکی از قهرمانان آن گروه را انتخاب کنید. هر قهرمان در بازی مهارت‌های ویژه و سلاح‌های خاص خودش را دارد و تجربه متفاوتی از گیم‌پلی ارائه می‌کند. در طول مراحل و ماموریت‌های بازی، باید با دشمنان مختلفی وارد نبرد شوید و این وسط اگر خواستید، بازی یک سیستم هدایت خودکار هم دارد که با قرار دادن بازی در این حالت، همه‌چیز به‌صورت خودکار هدایت می‌شود. AxE: Alliance vs Empire جدا از ماموریت‌های داستانی، یک بخش آنلاین هم دارد که هم به‌تان اجازه می‌دهد همراه با سایر بازیکنان ماموریت‌هایی را پشت سر بگذارید و هم اینکه در نبرد‌های PvP، با بازیکنان واقعی رو‌به‌رو شوید.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Cosmic Top Secret
دانلود بازی AxE: Alliance vs Empire از پلی استور گوگل دانلود بازی AxE: Alliance vs Empire از اپ استور اپل

 

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

Strategy & Tactics: Dark Ages

علاوه بر نسخه جدید کینگدام راش که به آن اشاره کردیم، یک بازی استراتژی دیگر هم در لیست بازی‌های این هفته داریم که البته تجربه‌ای متفاوت‌تر است. Strategy & Tactics: Dark Ages در اصل یک بازی استراتژی نوبتی است که در دوران قرون وسطا اروپا اما با تاریخی متفاوت‌تر از تاریخ واقعی جریان دارد. در بازی باید با هدایت یکی از حکومت‌های موجود و در ادامه اتخاد تصمیمات درست در جنبه‌های مختلف به مرور مناطق بیش‌تری را تصرف کنید. Strategy & Tactics: Dark Ages برای یک بازی موبایل گستردگی بسیار بالایی دارد و مخصوصا اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی باشید، از بازی کردن آن لذت زیادی خواهید برد.

دانلود بازی Strategy & Tactics: Dark Ages از پلی استور گوگل

 

دانلود بهترین بازی های اندروید و آیفون

CONCLUSE Full

اما آخرین بازی این هفته، اثری ترسناک به نام CONCLUSE Full است که قصد دارد تجربه‌ای شبیه به آثار ترسناک دوران پلی‌استیشن ۱ برای بازیکن به‌ارمغان بیاورد. داستان بازی از این قرار است که پس از گذشت سه سال از گم شدن همسر شخصیت اصلی، وی کم کم از پیدا کردن همسرش نا‌امید می‌شود و تصمیم می‌گیرد تحقیقاتش را به پایان برساند. با این حال یک پیام مشکوک، اعلام می‌کند که همسر وی را در شهری به نام Hell (جهنم) دیده است؛ اتفاقی که سرآغازی برای سفر شخصیت اصلی به این شهر نفرین‌شده است. بازی با ارائه گرافیکی شبیه به آثار دوران پلی‌استیشن ۱، حس و حال متفاوتی دارد و جنس خاصی از ترس را بدون استفاده خیلی زیاد از مواردی مثل جامپ اسکر‌ها ارائه می‌کند.

دانلود بازی CONCLUSE Full از پلی استور گوگل

 

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها