رایگان شدن بازی Battlerite Royale

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بازی Battlerite Royale

از امروز بازی Battlerite Royale که پیش از این به‌صورت دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران استیم بود، به‌صورت رایگان (Free to Play) در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین یک به‌روزرسانی بزرگ هم برای بازی عرضه شده است که محتویات جدیدی را به این بازی MOBA اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Stunlock Studios با عرضه آپدیت بزرگ Battlerite Royale سه قهرمان جدید، محیط جدید و موارد دیگری را به بازی اضافه کرده است. اولین قهرمان جدید بازی اولدور نام دارد که می‌تواند زمان و فضا را با یکدیگر ترکیب کند. این در حالی است که تایا قابلیت احضار گرداب را دارد. در انتها هم قهرمان پیرل قرار دارد که می‌تواند خشم اقیانوس را به‌رخ دشمنانش بکشد. در ادامه اعلام شده است که دو محیط جدید بازی بتل‌رایت رویال Frozen Plateau و Trade’s Islet نام دارد.

همچنین کاربران می‌توانند با خرید Legendary Adventure Pack 2، صاحب یک Mount شوند. یکی دیگر از مواردی که در این آپدیت به بازی Battlerite Royale اضافه شده است، سیستم بتل پس است. بازیکنان با خرید این آیتم می‌توانند بازی خود را به نسخه پرمیوم پس تبدیل کنند که این نسخه شامل آیتم‌های تزئینی اختصاصی می‌شود. لازم به‌ذکر است که بازیکنان برای خرید تمامی قهرمان‌ها برای بازی بتل‌رایت و بتل‌رایت رویال، باید ۲۰ دلار هزینه کنند. یوهان ایلوز، مدیر بازاریابی Stunlock Studios، در این باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که جامعه کاربری‌مان طی ماه‌های اخیر به‌دنبال رایگان شدن بازی Battlerite Royale بود. حال مفتخریم که بگوییم این اتفاق رخ داده است. همچنین امروز یک آپدیت بزرگ هم برای بازی منتشر شده است که ویژگی و محتویات جدیدی را در دسترس کاربران بخش آرنا و رویال بازی قرار می‌دهد.

بتل رایت رویال نام حالت جدیدی است که در ماه مه ۲۰۱۸ به‌ بازی بتل‌رایت اضافه شد. نظر شما کاربران سه گوش چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟

از دست نده:  نقد و بررسی بازی موبایل Agatha Knife + لینک دانلود و گیم پلی بازی

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها