• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • ساخت فصل سوم سریال خدایان آمریکایی – American Gods

ساخت فصل سوم سریال خدایان آمریکایی – American Gods

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۲
فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارش سایت دِدلاین، فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) تأییدیه ساخت را از سازندگان این مجموعه دریافت کرده است. پخش فصل دوم از روز یکشنبه، ۱۰ مارس ۲۰۱۹ (۱۹ اسفند ماه) آغاز شده و مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در هشت قسمت فیلمبرداری و تولید شده است. در گزارش سایت دِدلاین همچنین بدین موضوع اشاره شده است که فصل سوم با شورانر جدیدی روی آنتن خواهد رفت و این شخص چارلز ایگلی نام دارد که از افراد باسابقه در هالیوود است و در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی چون Murder One (قتل درجه یک) و Dark Angel (فرشتهٔ تاریکی)، همکاری داشته است.

دو بازیگر و البته یکی از شورانرهای اصلی، یعنی برایان فولر، در فصل دوم سریال درام و فانتزی American Gods شبکه استارز حضور نخواهند داشت، اما سازندگان بیکار ننشسته‌اند و سه بازیگر جدید را برای حضور در فصل دوم معرفی کرده‌اند؛ دو بازیگر ایفاگر نقش شخصیت‌های کاملاً جدید خواهند بود و یکی از آن‌ها قرار است جایگزین جیلیان اندرسونمحبوب، بازیگر نقش مدیا، با عنوانی جدید شود. دین وینتر (بازیگر فیلم John Wick)، دیوری جیکوب (بازیگر سریال Mohawk Girls) و کاهیون کیم (بازیگر سریال Shameless)، به ترتیب ایفاگر نقش شخصیت‌های مستر تاون (Mr. Town)، سم بلک کرو (Sam Black Crow) و نیو مدیا (New Media) خواهند بود.

سریال American Gods بر اساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کند و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه دارد. طبق گفتهٔ نیل گیمن، شخصیت مستر ورلد (Mr. World) به شخصیت مستر تاون مأموریتی می‌سپارد؛ مبنی بر اینکه رد شخصیت شدو (Shadow) را بگیرد و وی را دنبال کند تا متوجه شود که شدو چه چیزی از مستر وندزدی (Mr. Wednesday) می‌داند. شیوه‌ای که شخصیت مستر تاون برای ردگیری شدو به‌کار می‌بندد، شیوه‌ای بسیار مؤثر و خلاقانه است و ممکن است وی از این راه پاسخی برای سؤالاتی که برای خودش و مستر ورلد ایجاد شده، پیدا کند.

فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی)

علاوه بر این، شبکه استارز تأیید کرد که هشت قسمت فصل اول سریال American Gods قرار است بار دیگر از این شبکه نمایش داده شود و به صورت پشت سرهم هر شب پخش می‌شود که پخش آن از روز شنبه، ۲۹ دسامبر امسال (۸ دی ماه) آغاز شده است. پیش از این در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه استارز اولین تریلر فصل دوم سریال American Gods را منتشر کرده بود. ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، دین وینتر، دیوری جیکوب و کاهیون کیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دست نده:  والت دیزنی بخش سینما و تلویزیون فاکس قرن بیستم را تصاحب کرد

کارمی زلاتنیک، مدیر برنامه‌ریزی شبکه استارز در رابطه با ساخت فصل سوم سریال American Gods چنین گفت:

بینندگان همچنان مشتاقانه در حال پیگیری سریال American Gods هستند و با ذوق و هیجان زیاد به آن دسته از طرفداران واقعی این سریال اعلام می‌کنیم که داستان‌های بیشتری از این دنیای خیالی به نمایش درخواهد آمد. با حضور ارزشمند چارلز ایگلی و همراهی نیل گیمن و تیم بازیگری و پشت صحنهٔ بسیار قدرتمند و بااستعداد، اطمینان داریم که داستان رمان به بهترین شکل ممکن برای بینندگان به تصویر کشیده خواهد شد.

نیل گیمن نیز در رابطه تمدید سریال American Gods برای فصل سوم، چنین گفت:

بسیار هیجان‌زده‌ام که سریال American Gods برای فصل سوم نیز تمدید شده است و بیشتر از این موضوع هیجان‌زده‌ام که قرار است با چارلز ایگلی همکاری داشته باشم. چند هفته است که با یکدیگر مشغول کار روی داستان فصل سوم این سریال هستیم و به جاهای خوبی رسیده‌ایم. از کمپانی فرمانتل (Fremantle)، شبکه استارز و همچنین کمپانی آمازون ممنونم که به این مجموعه اعتماد کردند و برایان و مایکل و جسی، مجموعه را تا این نقطه رساندند. از بازیگران و عوامل پشت صحنه و علی‌الخصوص بینندگان سریال American Gods نیز کمال تشکر را دارم؛ عشق و علاقهٔ آن‌ها به شخصیت‌های داستان ما را تا اینجا رسانده است و البته چراغ راهمان برای فصل‌های بعدی خواهد بود.

منبع: زومجی

3/5 - (6 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. عجب سریال خارق العاده ای. هرقسمتش یک داستان خارق العاده???

  2. کارگردانی و سبک بصری فیلم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها