• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stack

معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stack

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stack

بازی موبایل Galaxy Stack یک اثر ساده و جذاب در سبک آرکید است که استودیو Crescent Moon Games آن را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. وظیفه شما در بازی بسیار ساده است و باید سفینه بیگانگان را نابود کنید. اما روند بازی کمی متفاوت است و گویی باید به خانه‌سازی و ایجاد برج‌های بلند با این سفینه‌ها بپردازید. در واقع Galaxy Stack یک ترکیب جذاب از بازی‌های سبک خانه‌سازی و آرکید است که می‌تواند خلاقیت کوچکی از جانب سازندگان محسوب شود.

بازی اندروید Galaxy Stack بیش از آن‌که مربوط به نابود کردن سفینه‌های فضایی بیگانگان باشد یقینا موفقیت در بازی آیفون Galaxy Stack زمانی حاصل می‌شود که تعداد بیش‌تری از سفینه‌ها را در خانه‌ها قرار دهید و سعی کنید که به شکل سفینه‌ها هم دقت کنید. به‌طور مثال سفینه‌هایی وجود دارند که به شکل یک خط راست هستند و برخی از آن‌ها هم به‌صورت پهن با داشتن پره‌هایی خاص هستند. فیزیک بازی عالی است و باید به ریزه‌کاری‌های لازم جهت محکم کردن دقیق جایگاه سفینه‌ها توجه کنید. در بالای صفحه بازی یک خط دیده می‌شود که نشان دهنده پایان مرحله است و با رسیدن اولین سفینه به نوک برج، مرحله به پایان خودش می‌رسد. شما سلاح‌های متنوعی دارید که هرکدام قدرت و سرعت خاصی دارند و در ادامه می‌توانید با رکوردزنی بهتر به آن‌‌ها دست یابید. دشمنان شما هم با سفینه‌های فضایی منحصربه‌فردی حمله می‌کنند و باید به شکل و شمایل آن‌ها توجه بیش‌تری کنید.

همینطور که گفته شد باید در بازی Galaxy Stack جایگاه هر سفینه را در برجی که می‌سازید مشخص کنید. هرکدام از این سفینه‌ها به شما شلیک می‌کنند و در‌صورت برخورد یکی از آن‌ها به شما مرحله پایان می‌یابد و باید از اول شروع کنید؛ پس باید علاوه بر شلیک در زمان و مکان مناسب، حواس‌تان به نوار سلامت خودتان هم باشد. بازی از ۴ باس جذاب در انتهای مراحل تشکیل شده است که با شدت بیش‌تری به شما حمله می‌کنند و کار سختی برای نابودی آن‌ها دارید. دشمنان در موج‌های مختلف حمله می‌کنند و هر موج می‌تواند تعداد خاصی از سفینه‌ها را داشته باشد.

از دست نده:  جدول فروش هفتگی انگلستان؛ تداوم صدرنشینی Anthem

د، در مورد ساخت برج‌هایی زیبا از لاشه آن‌ها است. شما در این بازی باید در یک مکان و زمان به‌خصوص به این سفینه‌ها شلیک کنید تا درست جایی که می‌خواهید فرود بیایند و پازل دلخواهی را که می‌خواهید درست کنید تکمیل کنند. سازندگان خلاقیت کوچکی در این زمینه به کار برده‌اند و سبک خانه‌سازی محبوب را با این اثر تلفیق کرده‌اند. همین عاملی است تا Galaxy Stack تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شود و بازیکنان بتوانند اوقات فراغت خود را با یک اثر متفاوت بگذرانند. داستان بازی بسیار ساده است و در مورد بیگانگانی است که از بالاسر شما حمله می‌کنند و سفینه‌هایشان را جهت نابودی سیاره به زمین می‌فرستند. کار شما این است که پیام خود را که برجی از لاشه این سفینه‌ها است برای‌شان بفرستید و برای‌شان خط و نشان بکشید. بازی گیم‌پلی بسیار جذابی دارد و با توجه به این‌که مدت زمان هر راند طولانی است، می‌توانید در حین بازی، با رها کردن سلاح استراحت کنید و سپس دوباره کار را شروع کنید. در این حین بازی متوقف نمی‌شود؛ بلکه سرعت بسیار پایین می‌آید و یک نوار خاص در بالا نمایش داده می‌شود. با این روند می‌توانید بدون نیاز به متوقف کردن بازی، قدری به مچ دست خود استراحت بدهید. در کل، باید خلاقیت به‌ خرج دهید و اشکال مختلفی از سفینه‌ها را در جای مخصوص خودش قرار دهید تا شکل و شمایل جالبی به خودشان بگیرند. هرقدر که ردیف این سفینه‌ها بیشتر بالا می‌آید، می‌توانید به خط پایان نزدیک‌تر شوید.

معرفی و دانلود بازی موبایل Galaxy Stackگرافیک بازی Galaxy Stack فوق العاده ساده است و از سیستم رنگی چندان جذابی برای بازی استفاده نشده است. دشمنان عادی خیلی زود نابود می‌شوند و تقریبا همه آن‌ها با دو شلیک از پا در می‌آیند. باید مواظب باشید که سفینه‌ها روی سلاح شما فرود نیایند و تا زمانی که به زمین برخورد می‌کنند، از آن‌ها فاصله بگیرید. همین سیستم گیم‌پلی باعث می‌شود که بازیکن حواسش به موارد زیادی باشد و تمرکز به عنوان یکی از فاکتورهای موفقیت ارجحیت پیدا کند. سیستم امتیازات بازی کمی نامیزان است و کاش سازندگان از موارد بهتری برای انگیزه دادن به بازیکنان استفاده می‌کردند. به‌طور مثال در اکثر بازی‌های موبایل می‌بینیم که از سکه‌ها و امتیازات می‌توان برای خرید آیتم‌های بیش‌تر و تنوع دادن به بازی استفاده کرد؛ نکته‌ای که در بازی Galaxy Stack بسیار کم‌رنگ‌تر دیده می‌شود.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی اندروید و آیفون Godzilla Defense Force

بازی Galaxy Stack با داشتن المان‌های خلاقانه برای ساعت‌‌ها سرگرم کننده است و بازیکنان بسیاری از گذران اوقات فراغت‌شان با آن احساس خوبی خواهند داشت. گیم‌پلی بازی ساده است و سازندگان برای جلوگیری از خستگی دست گیمرها از یک روش عالی استفاده کرده‌اند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی موبایل Galaxy Stack از پلی استور گوگل

دانلود بازی موبایل Galaxy Stack از اپ استور اپل

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها