آپدیت جدید بازی Kingdom Hearts Union X

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
آپدیت جدید بازی Kingdom Hearts Union X

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل و بر اساس گفته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس، قرار است به‌زودی بازی موبایل Kingdom Hearts Union X یک بروزرسانی دریافت کند که بازیکنان را به منطقه‌‌ای موسوم به Game Central Station می‌برد که پیش‌تر در انیمیشن رالف خرابکار – Wreck It Ralph شاهد آن بوده‌ایم. پس از انتشار بازی در سال ۲۰۱۶ با نام Kingdom Hearts Unchained Key، این اولین دنیای جدیدی است که از یک مجموعه‌ی مجزای دیگر به این اثر اضافه می‌شود. پیش‌تر بود که در نسخه‌ی قدیمی‌تر بازی، یعنی بازی Kingdom Hearts III و به واسطه‌ی لینک‌های داخل بازی می‌شد شخصیت رالف را در بازی احضار کرد؛ پس حالا نیز دور از انتظار نبوده که شاهد ورود دنیای کامل رالف، محصول کمپانی والت دیزنی، به نسخه‌ی موبایلی این بازی باشیم.

در نسخه‌های قبلی بازی نیز یعنی بازی Kingdom Hearts و بازی Kingdom Hearts II یکی از شخصیت‌های بازی به نام Sora توانایی احضار دو شخصیت دیگر را داشت و همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، قابلیت احضار شخصیت رالف نیز به این مجموعه اضافه شد. پس از بروزرسانی بازی، تنها بازیکنانی که روی سرور ژاپنی این اثر را تجربه می‌کنند می‌توانند تجربه‌ی بازی کردن در منطقه‌ی Game Central Station را داشته باشند. فعلا تاریخی برای کسانی که روی سرورهای آمریکای شمالی یا مناطق دیگر آن را اجرا می‌کنند اعلام نشده است. این بروزرسانی همچنین یک‌سری ماموریت داستانی جدید به بازی اضافه می‌کند که بازیکن را به آغاز یک دنیای جدید می‌برد. البته بنا به گفته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس – Square Enix، بازیکنان برای رونمایی کامل این دنیای جدید فعلا باید صبر کنند.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

بازی موبایل Kingdom Hearts Union X در حال حاضر در فروشگاه‌های اپ‌ استور، گوگل‌ استور و آمازون‌ استور برای پلتفرم‌های مربوطه قابل به‌صورت رایگان دریافت است. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها