• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • اضافه شدن تنیکا دیویس به جمع بازیگران سریال میراث ژوپیتر – Jupiter’s Legacy

اضافه شدن تنیکا دیویس به جمع بازیگران سریال میراث ژوپیتر – Jupiter’s Legacy

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

تیر ماه سال گذشته بود که سرویس استریم نتفلیکس از ساخت سریالی براساس کمیک میراث ژوپیتر – Jupiter’s Legacy، اثر مارک میلار، خبر داد و بعد از آن کم کم نوبت به معرفی بازیگران انتخاب‌شده برای این پروژه رسید. چندی پیش سرویس استریم نتفلیکس با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا)، بن دنیلز در نقش والتر سمپسون، لسلی بیب در نقش گریس سمپسون،النا کومپوریس در نقش کلویی سمپسون، اندرو هورتون در نقش برندون سمپشون، مت لنتر در نقش جرج هاتچین ومایک وید در نقش فیتز اسمل، در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. حال نیز در خبری جدید مطلع شدیم که تنیکا دیویس، بازیگر ۳۳ ساله سینمای هالیوود، قرار است نقشی را در سریال میراث ژوپیتر – Jupiter’s Legacy ایفا کند و یکی از ابرقهرمانان این سریال باشد. طبق گزارش سایت وِرایتی، تنیکا دیویس قرار است نقش شخصیت پترای کوچک را ایفا کند که این شخصیت دختر مایک وِید است و پسری با نام پیتر نیز دارد که باید دید در داستان این سریال نیز این چنین به تصویر کشیده خواهد شد یا خیر.

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy از دههٔ ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمانان جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter’s Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸، سرویس استریم نتفلیکس، شرکت Millarworld (میلارورلد) را که متعلق به مارک میلار است، خریداری کرد. پس از آن این سرویس استریم محبوب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم و سریال براساس کمیک‌های این نویسنده با تجربه و محبوب است.

از دست نده:  فرهاد اصلانی و سیامک انصاری در فیلم خط استوا به کارگردانی اصغر نعیمی

استیون دنایت، کارگردان، شورانر و نویسنده فصل اول سریال Daredevil(دردویل) و فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، وظیفه ساخت این سریال لایو اکشن را بر عهده دارد. آخرین فیلمی که از استیون دنایت روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Pacific Rim: Uprising شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) بود که بازیگرانی چون جان بویگا در نقش جیک پنتیکاست، اسکات ایستوود در نقش نیت لامبرت، کیلی اسپنی در نقش آمارا نامانی، مدلین مک‌گرو در نقش بچگی‌های آمارا نامانی، رینکو کیکوچی در نقش ماکو موری، چارلی دی در نقش دکتر نیوت گیزلر، بورن گورمن در نقش دکتر هرمن گوتلیب، جینگ تیان در نقش لیون شائو، آدریا آرجونا در نقش جولز ریز، ژانگ جین در نقش مارشال کوآن،کاران برار در نقش سورش، ایوانا ساکنو در نقش ویک، شرلی رودریگز در نقش رناتا و ژو ژو در نقش جوئن و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم فروش ۲۹۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

اضافه شدن تنیکا دیویس به جمع بازیگران سریال میراث ژوپیتر - Jupiter’s Legacy

از فیلم‌هایی معروفی که از روی کارهای مارک میلار ساخته شده است می‌توان به Kingsman: The Secret Service(کینگزمن: سرویس مخفی)، Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ اخلی) و فیلم تحسین‌شده Logan (لوگان)، اشاره کرد. گفتنی است سرویس استریم نتفلیکس در حال کار روی نسخهٔ سریالی برخی از دیگر پروژه‌های میلار همچون Supercrooks (سوپرکروک‌ها) و American Jesus (جیزز آمریکایی) نیز است و در آینده اخبار بیشتری از این پروژه‌ها منتشر خواهد شد. فیلم Reborn (ریبورن)، فیلم Empress (امپرس)، فیلم Huck (هاک) و فیلم Sharkey the Bounty Hunter (شارکلی جایزه‌بگیر)، دیگر اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی سرویس استریم نتفلیکس از کمیک‌های میلارورلد است که قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر شوند.

از دست نده:  زمان پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر مشخص شد

گفتنی است دیگر سریال محدود و جدید سرویس استریم نتفلیکس، سریال The Queen’s Gambit (گامبی ملکه) خواهد بود. وظیفهٔ ساخت سریال شش قسمتی جدید سرویس استریم نتفلیکس را اسکات فرانک، خالق سریال Godless بر عهده خواهد داشت که آخرین ساختهٔ تلویزیونی وی به همراه استیون سودربرگ، با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد. آنیا تیلور جوی، ستاره فیلم‌های The Witch (جادوگر) و Split (گسست)، نقش اصلی سریال The Queen’s Gambit را ایفا خواهد کرد. داستان این سریال در مورد زندگی دختربچه‌ای یتیم است که نبوغ بالایی در شطرنج دارد و در دوران جنگ سرد روایت خواهد شد. این سریال براساس رمانی با همین عنوان، نوشته والتر تویس، ساخته خواهد شد. در سریال درام The Queen’s Gambit، از ۸ سالگی تا ۲۲ سالگی شخصیت بث هارمن (با نقش‌آفرینی آنیا تیلور جوی) به تصویر کشیده خواهد شد و در توصیف این شخصیت چنین آمده است که بث هارمن درگیر اعتیاد بوده و از طرفی وی تبدیل به برترین شطرنج‌باز دنیا شده است. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها