• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones

تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۲۲

تلاش‌های شگفت‌انگیز دیوید بنیاف و دی. بی. وایس یعنی شورانرهای کاربلند سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones با انتشار جدیدترین تیزر تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones که Aftermath نامیده شده است و مانند اسمش انگار دارد بلای نازل‌شده بر سر وینترفل پس از هجوم زمستان به دیوارها و اصطبل‌ها و برج‌های آن را به تصویر می‌کشد، به مرحله‌ی جدیدی وارد شد. همان اشخاصی را می‌گویم که بالاخره پس از چند سال فعالیتِ لایق تحسین دارند آماده‌ی پخش آخرین فصل از این اثر تلویزیونی بزرگ می‌شوند و با باور به عظمت محصول‌شان در جلب نگاه مخاطبان، کمر به ارائه‌ی ویدیوهای تبلیغاتی آن با کمترین اسپویل ممکن بسته‌اند. شات‌های قرارگرفته در این ویدیوی تازه از راه رسیده، به احتمال زیاد، مستقیما جایی در شِش اپیزود فصل پایانی نخواهند داشت و صرفا برای آن ساخته شده‌اند که ذهنیت بینندگان را بیش‌ازپیش، برای فاجعه‌های پیش‌رو آماده کنند. البته با یک نگاه انداختن ساده به این تریلر می‌توان فهمید که گوشه به گوشه‌ی آن، نکاتی آماده‌ی کشف شدن توسط تماشاگران هم پنهان شده‌اند؛ نکاتی که می‌توانند برای علاقه‌مندان به تئوری‌پردازی درباره‌ی رخدادهای کلیدی فصل هشتم، ضیافتی تازه و خون‌بار را برپا کنند.

البته در روزهای اخیر به جز این ویدیو، دو پروموی کوتاه دیگر هم از فصل هشتم با نام‌های Together و Survival هم منتشر شده‌اند که اکثرا از همان تصاویر حاضر در تریلر اصلی بهره می‌برند و تنها با به‌کارگیری برخی دیالوگ‌ها و سکانس‌های متفاوت و تدوینی تازه، از زاوایه‌ای مخصوص به خودشان اطلاعات مرتبط با کلیت داستانی فصل پایانی سریال محبوب HBO را به ذهن تماشاگران انتقال می‌دهند؛ ویدیوهایی با حضور تیریون لنیستر، دنریس تارگرین، جان اسنو و خیلی‌های دیگر که پیش‌تر در سه گوش آن‌ها را تقدیم‌تان کرده‌ایم و یقینا تماشا کردن‌شان جذابیت‌های خاص خود را یدک می‌کشد.

از دست نده:  قسمت ناقوس‌ها - The Bells ضعیف‌ترین اپیزود گیم اف ترونز - Game of Thrones در راتن تومیتوز

تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت - Game of Thrones

نخستین اپیزود فصل هشتم، پایانی و شش‌قسمته‌ی سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones، راس ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۸ شمسی به وقت ایران پخش خواهد شد و به همین خاطر، انتشار این تعداد از تریلرهای جدید و البته خالی از سکانس‌های اطمینان‌بخش و اسپویل‌کننده با محوریت آن در روزهای اخیر، عجیب نبوده و نخواهد بود. اما Aftermath از برخی جهات، بین کل تریلرهای سریال لیاقت دریافت ستایش‌های ما را دارد؛ به این دلیل که به زیبایی اشیا آشنایی از دنیای سریال همچون علامت «دست پادشاه» که به تیریون تعلق داشت، Needle یا همان شمشیر آریا، صندلی چرخ‌دار چوبی برندون استارک، دستِ طلایی جیمی، پرِ متعلق به لیانا، زنجیرهایی که دنریس روزگاری آن‌ها را دور گردن اژدهایانش می‌انداخت و شمشیر وایت‌واکرکُش جان یعنی Longclaw را در جهانی پوشیده‌شده از برف، به رخ‌مان می‌کشد؛ طوری که باور کنیم همه‌ی اتفاقات تلخ‌وشیرین رخ‌داده تا به این‌جای کار، اکنون زیر خروارها برف سفیدرنگ و کشنده‌ی شب طولانی، محو شده‌اند؛ تا بفهمیم که فصل هشتم که مجموع دقایق همه‌ی اپیزودهایش روی عدد ۴۳۲ می‌ایستد، داستانی ویژه‌تر از همیشه خواهد داشت و احتمالا ما را با درگیری‌های فیزیکی و روحی جدی‌تری برای شخصیت‌های زنده‌مانده، مواجه خواهد ساخت.

تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت - Game of Thrones

راستی، اگر هنوز نمی‌دانید که در کدام قسمت از فصل هشتم ما روبه‌روی جنگ وینترفل سر خم خواهیم کرد، باید مطلع باشید که رویارویی شاه شب و انسان‌ها در این قلعه‌ی تاریخی استارک‌ها، اپیزود سوم فصل هشت را به خودش اختصاص داده است. از این جزئیات که بگذریم، به نظر می‌رسد که دیگر جدی‌جدی داریم به زمان تماشای اثری نزدیک می‌شویم که حتی خود جرج آر. آر. مارتین هم می‌گوید با وجود برخی از تفاوت‌های جدی‌اش با رمان‌های اصلی نوشته‌شده توسط او، حالا انقدر بزرگ شده است که وی نیز برای پایان‌بندی هفت‌گانه‌ی «نغمه‌ای از یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) قطعا به برخی از جزئیات داستان خلق‌شده توسط نویسندگان آن، توجه خواهد کرد. پس ما نیز می‌توانیم مطمئن باشیم که بالا رفتن شدت هایپ‌مان برای فصل هشتم با هر تریلر و خبر به شکلی بی‌اندازه، هیچ اشکالی ندارد. منبع: زومجی/

3.1/5 - (30 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۲۲ دیدگاه در حال حاضر

  1. اووووف برای امشب بس نیست. اول اونجرز بعد گیم آف ترانز
    خدایااااا بسه دیگه

  2. چه خبر بود امروز! شمام بعد دیدن تریلر سردتون شد؟ ????

  3. امیدوارم یه پایانی داشته باشه که خیلی تلخ نباشه

    • یعنی فرز کن شاه شب و شکست بدن بعد همه بمیرن سرسی بشه پادشاه..یعنی اون موقع منم میرم مثل تام خودمو از پنجره پرت میکنم بیرون

  4. تریلر که کلا معلومه ساختگی بود خودتوم گفتین برای درآوردن نکات طاحی شده
    چرا شمشیر جان تو برفا افتاده بود اون کی بود پیش شمشیرش زیر برف دفن شده بود شاید خودش بود
    چرا دست مصنوعی جیمی افتاده بود رو زمین
    چرا ویلچر برن به فنا رفته بود
    اون گردن بند مال کی بود
    فردا هم تریلر جوکر

  5. من که تریلر گیم آو تراتزو نمیبینمش دو هفته دیگه پخش میشه سریال چیکار دارین

  6. امیدوارم غیرقابل تصورترین پایان رو داشته باشی جوری که تا آخر عمر دهنمون باز بمونه از این پایان بازی تاج و تخت یا همون گیم آف ترانز

  7. دوستان یه چند تا نکته جالب هست در مورد گیم آو ترانز .گفتن که توی نبرد وینترفل خیلی از شخصیتای مهم میمیرن . ولی بعید هست که جان کشته بشه … یه چند تا دلیل هم هست که اگر نایت کینگ هدفش جان بود چند جای مختلف سریال جان رو دیده بود میتونست بکشتش ولی از جایی که جان میگفت من بدون کمک یا با کمک میخوام نایت کینگ رو شکست بدم پس داخل وینترفل میمونه و مبارزه میکنه و از جایی که میدونیم داخل نبرد وینترفل شمال به شدت شکست بدی متحمل میشه مجبور به ترک وینترفل میشن و تا جایی که من میدونم یک جا در مورد نایت کینگ گفته شده که با شمشیر آزورا های کشته میشه و کسی که برای اولین بار اون شمشیرو درست کرده توی ۳۰ روز برای بار اول و ۵۰ روز بار دوم سعی میکنه و در آخر با کشتن کسی که دوستش داره به اون شمشیر دست میابه(با کشتن همسرش)ممکنه توی تریلر میخواستن نشون بدن که جان اون شمشیر قبلیش از دست میده و به این شمشیر جدید دست پیدا میکنه البته فصل هفتم هم تریلر هایی که پخش کردن فقط جهت تبلیغ ساخته بودن و ربطی به سریال نداشت ولی یک چیز مهم هم که هست خنجر آریا هست ولی باید منتظر بمونیم و امیدوارم سرسی دیونه و دینونه تر بشه تو این فصل چون پیش گو هم بهش گفته بود ۳ تا بچه گیرت میاد و هر سه توی کفت طلایی میبینی امیدوارم این بچه رو از دست بده و دیونه بازیاش بیشتر بشه…دوستان راسی این اطلاعات از یک شخص که خیلی در مورد این سریال تحقیق و تلاش میکنه بدست اوردم…روزگارتون خوش

  8. اینجوری که از این تیزر فصل هشتم بازی تاج و تخت مشخصه تو جنگی که تو وینترفل شکل میگیره تو اپیزود سوم نایت کینگ بدجوری جان رو شکست میده?. اصن مگه میشه؟ مگه داریم؟ من باختم، بدم باختم…???

  9. ای گیم آو ترانز ما رو گیم آور نکن با تموم شدنت. تموم نشو لعنتییییییی ??

  10. وای چقدر منتظرشم. من فقط روز شماری میکنم برای دیدن فصل هشتم گیم آو ترانز. فقط شانس گند ما دوشنبه ها صبح دانشگاه کلاس داریم. تفاوت????

  11. قشنگ مشخصه این متنو با بیشترین شدت هایپ نوشتین. من خودم هایپ فصل هشتم بازی تاج و تخت بودم. با این مطلب اور دوز کردم????

  12. با این تریلر گیم آو ترانز، هایپمون به منفی ۱۰۰ درجه رسید?❄☃⛄

  13. من تا فصل چهار سریال بازی تاج و تخت رو بیشتر نتونستم ببینم چون فصل ۵ ش دوبله نشده به نظرتون ممکنه در آینده دوبله بشه ؟

  14. فقط اون لحظه که شمشیر جان اسنو خونین روی برف گذاشته در حالی که در کنارش باد سرد زمستونی رد میشه پشت اون شمشیر شاه شب رو میبینیم که داره اروم میاد مو رو به تن ادم سیخ میکنه این فصل آخر گیم آف ترانز چه شود????

  15. عجب شبی شد برای من امشب؛ همه چیز داشت واقعا…دستت درد نکنه سه گوش

  16. دوستان من یک ذره هم برام اهمیت نداره اتفاقات فصل آخر… شما چقدر جوگیرید

  17. آماده نکرد. رسما گفت شکست میخورن نبرد وینترفل رو:/

  18. ممنونم از سایت عالیتون دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها