• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن ۲ – The Division 2

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن ۲ – The Division 2

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن 2 - The Division 2

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی دی ویژن ۲ – The Division 2 درست مثل هفته گذشته در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. پس از چند هفته تغییرات متعدد در صدر جدول به دلیل انتشار بازی‌هایی جدیدی چون سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadow Die Twice یا Yoshi’s Crafted World، بازی دیویژن ۲ – The Division 2 هفته پیش به صدر جدول برگشت و این هفته هم این روند را ادامه داده است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام اثر قادر به گرفتن صدر از این بازی خواهد بود.

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن 2 - The Division 2

اما به جز رتبه نخست، در رتبه دوم جدول هم شاهد تغییر نسبت به هفته پیش نیستیم و فیفا ۱۹ در این رتبه دیده می‌شود. با این حال از رتبه سوم تغییرات آغاز می‌شوند و رد دد ردمپشن ۲ – Red Dead Redemption 2 پس از چند هفته دوری از رتبه‌های اول جدول، این هفته با سه پله صعود به رتبه سوم برگشته است. در رتبه چهارم شاهد Mario Kart 8 Deluxe از نینتندو هستیم که این اثر هم توانسته جایگاه هفته قبل خودش را حفظ و تکرار کند. Yoshi’s Crafted World، یکی دیگر از بازی‌های نینتندو، این هفته با دو پله سقوط در جایگاه پنجم دیده می‌شود و در رتبه شِشُم هم شاهد بازی اساسین کرید: ادیسه – Assassin’s Creed Odyssey هستیم که توانسته با صعود خوب پنج پله‌ای، مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد.

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن 2 - The Division 2

در رتبه هفتم، به بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadow Die Twice می‌رسیم که از هفته پیش روندی نزولی در جدول پیش گرفته و این بار هم با دو پله سقوط، به جایگاه هفتم رسیده است. رتبه هشتم متعلق به بازی New Super Mario Bros. U Deluxe است که یک پله صعود را تجربه کرده و در رتبه نهم هم جی تی ای ۵ – GTA V قرار گرفته که یک پله سقوط داشته است. در نهایت در جایگاه دهم جدول این هفته شاهد بازی اسپایدرمن – Spider-Man هستیم که می‌توان آن را شگفتی هفته هم نام‌گذاری کرد؛ چرا که با صعودی عالی و ۱۹ پله‌ای از رتبه بیست و نهم به رتبه دهم رسیده است.

از دست نده:  دیویژن 2 - The Division 2 در صدر پردانلودترین بازی های فروشگاه پلی استیشن در ماه مارس 2019

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی بازی دیویژن 2 - The Division 2

بازگشت دو بازی اسسینز کرید و اسپایدرمن به جمع ۱۰ بازی پرفروش، بدین معنی است که دو بازی هم از این جمع خارج و به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند. Super Smash Bros. Ultimate یکی از این بازی‌ها است که با یک پله سقوط در رتبه یازدهم دیده می‌شود و The Lego Movie 2 Videogame هم که هفته پیش در رتبه هفتم بود، این هفته در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته دوم و روز ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل)

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی
۱ ۱ The Division 2
۲ ۲ FIFA 19
۳ ۶↑ Red Dead Redemption 2
۴ ۴ Mario Kart 8 Deluxe
۵ ۳↓ Yoshi’s Crafted World
۶ ۱۱↑ Assassin’s Creed Odyssey
۷ ۵↓ Sekiro: Shadows Die Twice
۸ ۹↑ New Super Mario Bros. U Deluxe
۹ ۸↓ GTA V
۱۰ ۲۹↑ Spider-Man

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با سه گوش به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها