دامبو – Dumbo بعد ۲ هفته ۲۰۰ و شزم – Shazam بعد ۳ روز ۱۵۸ میلیون دلاری شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
فروش ۴۴ میلیون دلاری فیلم شزم - Shazam در ۲ روز بعد از اکران

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به نقل از ورایتی، در آمریکای شمالی داستان کمیک بوکی پسر جوانی که به یک ابرقهرمان بزرگ تبدیل می‌شود، در اولین آخر هفته اکرانش ۵۳ میلیون دلار فروخت و در بازار جهانی فروشش را به ۱۵۸.۶ میلیون دلار رساند.

استودیو برادران وارنر ۹۸ میلیون دلار برای ساخت فیلم شزم – Shazam هزینه کرده و یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های ابرقهرمانی را ساخته است. فیلم شزم – Shazam در سه روز در چین فروشش را به ۳۰.۹ میلیون دلار رساند، در مکزیک ۶.۲ میلیون دلار، در بریتانیا ۵.۳ میلیون و در روسیه ۵.۲ میلیون دلار فروخت.

در همین حال دامبو – Dumbo محصول دیزنی در مکان دوم باکس آفیس جهانی ایستاد و در دو هفته فروشش را به ۲۰۰ میلیون دلار رساند. این فیلم به کارگردانی تیم برتون در آخر هفته‌ای که گذشت ۳۹.۶ میلیون دلار دیگر فروش کرد و در مجموع در بازار بین‌المللی ۱۳۷.۵ و در بازار داخلی آمریکا ۷۶ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم قبرستان حیوانات خانگی – Pet Sematary محصول پارامونت که بر مبنای رمانی ترسناک از استیون کینگ ساخته شده نیز کارش را با فروشی ۱۷.۳ میلیون دلاری از نمایش در ۴۶ منطقه جهان شروع کرد و در باکس آفیس داخلی آمریکا در سه روز اول نمایشش ۲۵ میلیون دلار فروخت. این فیلم که به نویسندگی جف بولر و کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایرشکل گرفته و جیسون کلارک، ایمی سایمتز و جان لیسگو بازیگران آن هستند، با هزینه ۲۱ میلیون دلاری ساخته شدهاست.

در همین حال فیلم کاپیتان مارول – Captian Marvel هنوز در چارت‌های فروش حضور دارد و این هفته ۱۴.۱ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۵۵ بازار بین‌المللی کسب کرد. این فیلم در نیمه هفته گذشته آمار فروشش را از یک میلیارد دلار عبور داد و اکنون ۱.۰۳ میلیارد دلار فروش کرده است.

از دست نده:  فروش ۴۵ میلیون دلاری دامبو - Dumbo در ۳ روز و رسیدن به صدر گیشه‌ آمریکا

فلیم ترسناک ما – US محصول یونیورسال نیز با فروش ۷.۳ میلیون دلار دیگر تاکنون فروشش را به ۲۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی رسانده است. این فیلم ۱۵۲.۴ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا و ۶۴.۲ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش کرده است.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها