• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [ هفته سوم فروردین ۹۸ ]

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون [ هفته سوم فروردین ۹۸ ]

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

با پایان سومین هفته از فروردین‌ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در سه گوش معرفی شده‌اند. در این هفته، بازی بازی اندروید و آیفون I’m Ping Pong King معرفی شد که ورزش پینگ‌پونگ را به گوشی‌های هوشمند آورده است. از سویی دیگر بازی Siralim 3 را داشتیم که در آن باید تا جایی که می‌توانید هیولا بکشید و امتیاز کسب کنید.

 

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون

بازی موبایل I'm Ping Pong King

بازی موبایل I’m Ping Pong King

اولین بازی موبایل این هفته را به یک بازی ورزشی اختصاص داده‌ایم که توسط استودیو Orangenose برای گوشی‌های اندروید و آیفون منتشر شده است. I’m Ping Pong King یک بازی موبایل در سبک ورزش پینگ‌پونگ است که بازیکنان در آن باید به‌عنوان یک پینگ‌پونگ‌باز با ۵۰ حریف مختلف مسابقه دهند و با شکست همگی آن‌ها به پادشاه این پینگ‌پونگ‌بازان تبدیل شوند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و بازیکنان باید با استفاده از دو دکمه Hit L و Hit R به سمت چپ و راست میز پینگ‌پونگ ضربه بزنند. در این بازی هرچه به رتبه اول فهرست رقبا نزدیک شوید، سرعت آن‌ها بیشتر و شکست دادن آن‌ها سخت‌تر می‌گردد. بازیکن برای شکست دادن رقیب خود، نیاز به تمرکز و سرعت عمل بالا خواهد داشت تا بتواند بر رقیب مورد نظر غلبه کند. گرافیک این بازی ساده و دوبعدی است و صداگذاری ضربات توپ در آن بسیار خوب کار شده است. اگر می‌خواهید یک بازی پینگ‌پونگ لذت‌بخش را در موبایل خود تجربه کنید، I’m Ping Pong King را از دست ندهید.

از دست نده:  انتشار و تریلر بازی Samurai Jack: Battle برای PS4، ایکس باکس وان، سوییچ و پی سی در تابستان
دانلود بازی I’m Ping Pong King از گوگل پلی استور دانلود بازی I’m Ping Pong King از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Z.O.N.A Shadow of Lemansk

بازی موبایل Z.O.N.A Shadow of Lemansk

دومین بازی این فهرست، یک بازی شوتر اول‌شخص است که وقایع آن در روسیه آخرالزمانی رخ می‌دهد. استودیو AGaming+ با الهام از بازی‌هایاستاکر و مترو این بازی را برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون توسعه داده و آن را به یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول‌شخص پلتفرم موبایل تبدیل کرده است. داستان بازی در سال ۲۰۳۴ و حول شخصیتی به‌نام «سریوگا» روایت می‌شود که در ویرانه‌های سرزمین مادری، به عضویت گروهی به‌نام «ایکس» درمی‌آید و باید در دنیای بی‌رحم بیرون برای بقا تلاش کند. گیم‌پلی بازی کیفیت قابل قبولی دارد و کنترل شخصیت اصلی در جهان بزرگ آن خیلی خوب و روان طراحی شده است. گرافیک بازی روی انواع سخت‌افزارهای اندروید و آیفون راضی‌کننده است و صداگذاری‌های باکیفیت آن، به‌خوبی حس‌و‌حال یک سرزمین پساآخرالزمانی را به شما انتقال می‌دهد. این بازی را می‌توانید با قیمت یک دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید و آن را بدون هیچ‌گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای مزاحم تجربه کنید.

دانلود بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk از گوگل پلی استور دانلود بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Fisherman

بازی موبایل Fisherman

اگر به ماهی‌گیری علاقه دارید، این بازی مختص خود شما است. Fisherman یک بازی متفاوت ماهی‌گیری از استودیو محبوب کچاپ (Ketchapp) است که در سبک آرکید برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و به‌نوبه خود تجربه‌ای بسیار اعتیاد‌آور به‌شمار می‌رود. در این بازی بازیکن باید با فشردن صفحه‌نمایش و رها کردن آن، قلاب ماهی‌گیری را درون آب پرتاب کند و سعی کند تا جایی که می‌تواند ماهی بگیرد. ماهی‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و در مقابل آن، می‌توان با کسب امتیاز و سکه، قلاب‌های بیشتر با نخ‌های بلندتر خریداری کرد. اندازه ماهی‌ها تاثیر مستقیمی روی وزن آن‌ها دارد و برای گرفتن ماهی‌های سنگین‌تر، قلاب‌های قوی‌تری مورد نیاز است. همچنین در بازی سیستم شب و روز جای داده شده است که براساس آن، ماهی‌گیر در شب خسته می‌شود و توانش نسبت به روز کاهش می‌یابد. اگر می‌خواهید یک بازی ماهی‌گیری با مکانیسم‌های واقعه‌گرایانه را تجربه کنید، Fisherman را از دست ندهید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون
دانلود بازی Fisherman از گوگل پلی استور دانلود بازی Fisherman از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Siralim 3

بازی موبایل Siralim 3

در بازی بعدی این فهرست که Siralim 3 نام دارد، می‌توانید به شکار هیولاها و موجودات مختلف بروید. Siralim 3 درواقع یک بازی نقش‌آفرینی اعتیادآور از استودیو Thylacine است که سومین نسخه از مجموعه Siralim به‌شمار می‌رود. داستان بازی حول قهرمانی رخ می‌دهد که در یک ماجراجویی باید به مبارزه با موجودات و هیولاهای مختلف برود و تا جایی که می‌تواند آن‌ها را از بین ببرد. بازیکنان در این بازی با اسلحه‌هایی همانند شمشیر، تبر، گرز و نیزه، باید به استقبال بیش از ۷۰۰ هیولای مختلف بروند و در مبارزات نوبتی، تا جایی که می‌توانند امتیاز کسب کنند. این بازی دارای گرافیک پیکسلی و دوبعدی است و همانند بازی‌های دهه ۸۰ میلادی طراحی شده است. علاوه‌بر گرافیک کلاسیک، صداگذاری و موسیقی بازی هم از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است که باعث شده محصول نهایی بسیار لذت‌بخش باشد. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۵ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور قابل خریداری است.

دانلود بازی اندروید Siralim 3 از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Siralim 3 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Sailor King

بازی موبایل Sailor King

آخرین بازی این هفته به یک بازی آرکید ساده اما سخت و چالش‌برانگیز اختصاص دارد. Sailor King اولین تجربه بازی‌سازی Pawel Tredowski به‌شمار می‌رود که بازیکنان باید در آن کشتی پرسرعت خود را در دریاها و از مسیرهای آبی باریک و پرمانع عبور دهند. عبور دادن کشتی از این مسیرها به دقت بالایی نیاز دارد و حضور موانعی همانند هیولاهای زیرآبی در آن باعث شده است تا Sailor King به یک بازی سخت و چالش‌برانگیز تبدیل شود. بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری سکه در مسیر، کشتی‌های جدیدی خریداری کنند تا بازی برای‌شان از یکنواختی خارج شود. کنترل بازی هم بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند تنها با کشیدن انگشتان خود روی صفحه‌نمایش، کشتی را به سمت چپ و راست هدایت کنند. ترکیب گرافیک پیکلسی با افکت‌های صوتی هیجان‌انگیز درکنار موارد ذکر شده، همگی باعث شده‌اند تا Sailor King به یک بازی لذت‌بخش در فروشگاه اپ‌استور تبدیل شود. منبع: زومجی/

دانلود بازی آیفون و آیپد Sailor King از اپل استور اپل

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها