• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • دانلود بهترین بازی موبایل اندروید پولی ماه اسفند و فروردین (مارس ۲۰۱۹)

دانلود بهترین بازی موبایل اندروید پولی ماه اسفند و فروردین (مارس ۲۰۱۹)

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

در ماه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که از پازل‌های جذابی مانند Golf Peaks تا ماجراجویی‌های جذابی مانند This War Of Mine را شامل می شوند. با پشت سر گذاشتن ماه مارس اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، سه گوش به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از بازی‌هایی که توسط سه گوش معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

 

دانلود بهترین بازی اندروید پولی ماه اسفند و فروردین (مارس ۲۰۱۹)

بازی موبایل Darkestville Castle

بازی موبایل Darkestville Castle

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون Darkestville Castle داستان شیطانی به نام سید (Cid) را روایت می‌کند که در روستای Darkestville ساکن است. سید در این محله به انجام کارهای شرورانه‌ و رروزمره‌ی خود مشغول است تا زمانی‌ که گروهی از شکارچیان شیطان به نام برادران رومرو زندگی روزمره سید را به هم می‌زنند. این گروه که توسط دشمن خونی سید یعنی TeaPot استخدام شده‌اند، برای ازبین‌بردن سید دست به هرکاری می‌زنند. علاوه‌بر خط داستانی بسیار جذاب بازی Darkestville Castle، گیم‌پلی جذاب و غنی آن نیز از دیگر نقاط قوت آن است. طبق گفته‌ی سازندگان Darkestville Castle بیشتر از ۷ ساعت گیم‌پلی خالص دارد که از معما‌ها و مراحل جذاب و متنوع پر شده است. در بخش طراحی نیز طراحی کارتونی و رنگارنگ بازی باعث می‌شوند تا بازیکنان از تجربه‌ی بازی خسته نشوند و بازی در زمینه گرافیک و انیمیشن‌ها از سطح بالایی برخوردار است. همچنین بازی از صداگذاری انگلیسی خوبی استفاده کرده تا به جذابیت‌های Darkestville Castle بیافزاید. Darkestville Castle  که برای iOS و اندروید با قیمت ۳.۹۹ دلار در ماه مارس عرضه شده ، یک تجربه ماجراجویی Point & Click است که بازیکنان از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد.

دانلود بازی موبایل اندروید Darkestville Castle از گوگل پلی استور دانلود بازی آیفون Darkestville Castle از اپ استور اپل

 

بازی موبایل DISTRAINT 2

بازی موبایل DISTRAINT 2

با پیشرفت سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند و افزایش توانایی آن‌ها در انجام پردازش‌های سنگین‌تر باعث شده تا بازی‌های زیادی که در ابتدا در استیم یا برای کنسول‌های نسل‌های قبل منتشر شده‌اند، اکنون راه خود را به پلتفرم موبایل باز کنند. سری بازی‌های ترسناک DISTRAINT از همین دست بازی‌های هستند که پس از کسب موفقیت در استیم، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در ماه مارس منتشر شده است. بازی ترسناک DISTRAINT 2 قسمت دوم این سری بازی است و اتفاقات دنیای بازی را پس از پایان نسخه‌ی اول روایت می‌کند. خط داستانی در DISTRAINT 2 مانند نسخه‌ی اول بسیار جذاب و درگیر کننده است و تمرکز بسیار بالایی را می‌طلبد. این موضوع آن قدر اهمیت دارد که سازندگان در طراحی رابط کاربری و کنترل‌های بازی بسیار مینیمال و حداقلی عملکرده‌اند تا بازیکنان بتوانند تمام تمرکز خود را روی تصاویر و صدا‌های بازی بگذارند. در بخش طراحی، تمامی بخش‌های DISTRAINT 2 با هنر دست هنرمندان فنلاندی در استودیوی  Winterveil از صفر آفریده شده که دیدن آن برای بازیکنان بسیار لذت بخش خواهد بود. در بخش صداگذاری نیز بازی بسیار عالی و درجه یک انجام شده و به بالا بردن سطح بازی کمک زیادی کرده است. سازندگان بازی تجربه‌ی DISTRAINT 2 با هدفون را توصیه کرده‌آند و این امر به غرق شدن بازیکنان در دنیای پر رمز و راز و البته ترسناک بازی کمک زیادی می‌کند. DISTRAINT 2 برای iOS و اندروید با برجسب قیمتی  ۵.۹۹ دلار در ماه مارس عرضه شده است.

دانلود بازی موبایل اندروید DISTRAINT 2 از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون DISTRAINT 2 از اپ استور اپل

 

بازی موبایل FoxyLand 2

بازی موبایل FoxyLand 2

استودیوی Crescent Moon در پلتفرم موبایل از سازندگان پرکار و خوش نام به حساب می‌آید و در ساخت بازی‌های فانتزی و جذاب تبحر خاصی دارد. این استودیو در ماه مارس دو بازی جذاب را منتشر کرد که به فهرست‌ بهترین بازی‌های این ماه راه پیدا کرده‌اند. اولین بازی از این استودیو، نسخه‌ی دوم بازی جذاب FoxyLand است که یک بازی ماجراجویی و فانتزی برای گوشی‌های اندرویدی است. FoxyLand 2 داستان فاکسی و جنی را روایت می‌کند که به همراه روباه‌های کوچک خود، خانه‌ای برای خود دست و پا کرده‌اند. اما گرگ‌های شرور بازییعنی Duke و Jax به خانه آن‌ها حمله کرده و روباه‌های کوچک را می‌دزدند. اتفاقات بازی جریان تلاش فاکسی و جنی را برای نجات بچه‌های خود روایت می‌کند. در بازی بیش از ۴۰ مرحله جذاب وجود دارد که بازیکنان در آن باید کنترل جنی و فاکسی را به دست بگیرند. گرافیک پیکسلی بازی، بسیار جذاب و خوش آب و رنگ به نظر می‌رسد و بازی از نظر تجربه‌ی بصری بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. همچنین استودیوی Crescent Moon برای بازی FoxyLand 2 محیط‌های جدیدی را طراحی کرده‌اند که بازی نسبت به نسخه‌ی اول متفاوت‌تر و بزرگ‌تر باشد. در زمینه بخش صداگذاری نیز شاهد استفاده از موسیقی‌های خاص بازی هستیم که به خوبی با ریتم گیم‌پلی جذاب بازی همراه و هم‌آهنگ است.

دانلود بازی موبایل اندروید FoxyLand 2 از گوگل پلی استور

 

بازی موبایل Golf Peaks

بازی موبایل Golf Peaks

اکنون نوبت به معرفی یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های منتشر شده در ماه مارس رسیده است. Golf Peaks یک بازی جذاب و منحصر‌به‌فرد برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است که تلفیقی از بازی‌های کارتی، بازی‌های معمایی و ورزش جذاب گلف است. این بازی که در اپ‌استور قیمتی برابر ۳.۹۹  دلار دارد، توانسته با تلفیق کارت بازی و معما‌های محیطی و استفاده از آن‌ها در ورزش گلف، یک بازی جذاب و موفق لقب بگیرد. در این بازی در هر مرحله تعدادی کارت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و بازیکنان باید با استفاده از این کارت‌ها توپ را به سمت سوراخ هدف هدایت کنند. معما‌های جذابی که در بازی حضور دارند، نیاز به دقت و هوش بالایی دارند و هرچه در بازی پیشرفت صورت بگیرد، معماهای و رساندن توپ به سوراخ سخت‌تر می‌شود. در بازی Golf Peaks بیش از ۱۰۰ مرحله‌ی متفاوت وجود دارد که در ۹ دنیا و محیط مختلف حصور دارد و بازیکنان را به چالش می‌کشد. طراحی‌های ساده و مینیمال بازی،‌ بسیار  خوب کار شده‌اند و برای یک بازی ساده که به‌راحتی قابل بازی باشد، بسیار مناسب است. همچنین بازی Golf Peaks از سیستم Achivements استفاده می‌کند که یک چالش اضافی برای بازیکنان درکنار معماهای اصلی هر مرحله به شمار می‌رود.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Citytopia
دانلود بازی موبایل اندروید Golf Peaks از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Golf Peaks از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Linn: Path of Orchards Premium

بازی موبایل Linn: Path of Orchards Premium

دیگر ساخته‌ی استودیوی Crescent Moon که در فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه مارس قرار گرفته، نسخه‌ی کامل و Premium بازی جذاب و نام آشنای Linn: Path of Orchards است. بازی Linn: Path of Orchards یکی از زیباترین و خلاقانه‌ترین بازی‌هایی است که در ماه‌های اخیر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در عین داشتن گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده، بیشتر به خاطر طراحی‌های زیبا و منحصر‌به‌فرد خود در بین بازیکنان به شهرت رسیده است. در بازی Linn: Path of Orchards هدف بازیکنان در هر مرحله رساندن کاراکتر اصلی بازی به دروازه‌ی قرار گرفته در بخشی از محیط هر مرحله است. البته این موضوع به همین سادگی‌ها نیست و نیاز به سرعت عمل و دقت بالایی دارد. همچنین برای دست پیدا کردن به امتیازات کامل هر مرحله باید آن مرحله را با حداقل تعداد حرکت و جمع آوری تمامی آیتم‌های موجود در مرحله پشت سر گذاشت. اما همان‌طور که اشاره شد، نقطه قوت اصلی بازی گرافیک هنری و طراحی‌های چشم نواز و زیبای آن است. بازی Linn: Path of Orchards با داشتن گیم‌پلی خلاقانه و خاص، طراحی‌های زیبا و گرافیک هنری درجه یک یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سبک خود است که با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ‌استور و پلی‌استور قابل دسترسی است.

دانلود بازی Linn: Path of Orchards Premium از گوگل پلی استور دانلود بازی Linn: Path of Orchards Premium از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Pirates Outlaws

بازی موبایل Pirates Outlaws

یکی دیگر از بازی‌های پولی خوش ساختی که در ماه گذشته به اپ‌استور و پلی‌استور راه پیدا کرد، Pirate Outlaws  است که یک بازی مستقل جذاب است. Pirates Outlaws یک اثر جذاب در سبک بازی‌های کارتی با محوریت دزدان دریایی است که بازیکنان را در نقش کاپیتان یک کشتی دزد دریایی قرار می‌دهد. بازیکنان باید با جمع آوری خدمه و اعضای مناسب براساس استراتژی شخصی خود، به نبرد دیگر دزدان دریایی و کشتی‌ها بروند. تنوع کارت‌ها و خدمه در بخش‌های مختلف بسیار خوب است و دست بازیکنان برای پیاده‌سازی تفکر خود در نبرد‌ها، بسیار باز است. طبق گفته‌ی سازندگان بازی بیش از ۲۵۰ کارت برای خدمه‌ی کشتی در نظر گرفته شده است و در مراحلل مختلف حدود ۸۰ آیتم ارزشمند برای جمع آوری وجود دارد. بازیکنان در بازی Pirates Outlaws نبرد با ۵۰ خلافکار و ۲۰ باس‌ فایت را تجربه خواهند کرد که هر کدام سختی و استراتژی خاص خود را می‌طلبد. مراحل بازی Pirates Outlaws در ۳ دریای مختلف رخ می‌دهند که هرکدام دارای طراحی و دشواری‌های مخصوص خود هستند و مانع از تکراری شدن بازی می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی، طراحی‌های جذاب و جدید شخصیت‌ها، کارت‌ها و بخش‌های مختلف بازی است که تجربه‌ی این بازی کارتی را لذت‌بخش‌تر نیز کرده است. Pirates Outlaws در اپ‌استور و پلی‌استور با برچسب قیمتی ارزان ۰.۹۹ در ماه مارس عرضه شده و علاقه مندان به بازی‌های کارتی می‌توانند از این بازی جذاب لذت ببرند.

دانلود بازی Pirates Outlaws از گوگل پلی استور دانلود بازی Pirates Outlaws از اپ استور اپل

 

بازی موبایل R.B.I. Baseball 19

بازی موبایل R.B.I. Baseball 19

جدیدترین نسخه‌ی یکی از بهترین شبیه‌ سازهای ورزش جذاب بیسبال، R.B.I. Baseball 19 است که در ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون عرضه شد و دارای تغییرات مثبتی نسبت به نسخه‌ی قبلی است. بازی R.B.I. Baseball 19 که با قیمت ۶.۹۹ دلار در اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است، با حفظ نقاط قوت نسخه‌ی قبل و اضافه کردن بخش‌های جذابی مانند Franchise Mode و انیمیشن‌های جدید برای حرکات مختلف بازیکنان به یک شبیه‌ساز درجه یک و قابل اعتماد برای علاقه مندان به ورزش بیسبال تبدیل شده است. از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به استفاده از کیت‌ها و لباس‌های رسمی تیم‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ی قبل، حضور بازیکنان افسانه‌ای ورزش بیسبال در بازی و ارتقای سطح محیط بازی مانند تماشاگران و استادیوم اشاره کرد. از جذاب‌ترین نکات بازی می‌توان به آپدیت‌های مرتب بازی اشاره کرد که باعث به روز بودن سطح تیم‌ها و نزدیک کردن عملکرد بازیکنان در بازی به دنیای واقعی می‌شود. اما بخش اصلی و جدید بازی Franchise Mode است که در آن بازیکنان کنترل و مدیریت یک تیم را در طول فصل‌های مختلف در اختیار می‌گیرند و با دشواری‌ها و بخش‌های مختلف این ورزش آشنا می‌شوند. به‌طور کلی R.B.I. Baseball 19 در تمامی بخش‌ها مانند گیم‌پلی و گرافیک و حتی موسیقی‌های متن پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه‌ی قبل کرده است که این بازی را در فهرست‌ بهترین بازی‌های پولی ماه مارس سال ۲۰۱۹ قرار داده است.

از دست نده:  عرضه نسخه جدید بازی یاکوزا - Yakuza احتمالا تا پایان سال
دانلود بازی R.B.I. Baseball 19 از گوگل پلی استور دانلود بازی R.B.I. Baseball 19 از اپل استور اپل

 

بازی موبایل Returner Zhero - Final Cut

بازی موبایل Returner Zhero – Final Cut

بازی دیگری که در فهرست‌بهترین بازی‌های پولی ماه مارس به معرفی آن می‌پردازیم، Returner Zhero – Final Cut است که یک تجربه ی جذاب در سبک معمایی و پازل در یک اثر تخیلی است. این بازی که به‌نوعی یک تجربه‌ی متفاوت در دنیای بازی پرطرفدار Returner 77 است، با قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دسترسی است. بازیکنان در بازی Returner Zhero – Final Cut در نقش یک دانشمند قرار می‌گیرند که با به خطر انداختن جان خود و ورود به یک سفینه فضایی، قصد شناسایی موجودات بیگانه و فضایی‌ای که زمین را اشغال کرده‌اند، دارد. Returner Zhero – Final Cut یک بازی معمایی است که بازیکنان با حل معما‌های محیطی و مکانیکی، سر از رمز و راز این سفینه درمی‌آورند و در خط داستانی بازی پیشرفت می‌کنند. گرافیک سه‌بعدی و طراحی‌های تخیلی این بازی اندروید و آیفون، یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود و در نگاه اول توجه بسیار از بازیکنان را به خود جلب می‌کند. همچنین در بازی مأموریت‌های جانبی برای جمع آوری کریستال‌های فضایی، یک هوش مصنوعی برای راهنمایی‌ حل معما وجود دارد که انگیزه ادامه‌ی بازی و گشت‌و‌گذار در این سفینه فضایی که بسیار خوب و پر جزئیات طراحی شده، را به بازیکنان می‌دهد. موسیقی‌های متن و صداگذاری انجام شده در بازی Returner Zhero – Final Cut نیز از سطح بالایی برخوردار است و به ریتم بازی و همراهی بازیکنان با دنیای بازی، کمک بسیاری می‌کند.

دانلود بازی Returner Zhero – Final Cut از گوگل پلی استور دانلود بازی Returner Zhero – Final Cut از اپل استور اپل

 

بازی موبایل RPG Legend of the Tetrarchs

بازی موبایل RPG Legend of the Tetrarchs

یکی از گسترده‌ترین و البته گران‌ترین بازی‌های فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه مارس، RPG Legend of the Tetrarchs ساخته‌ی استودیوی Kotobuki Solution است که در ساخت بازی‌های اینچنینی کارنامه ی خوبی از خود به جا گذاشته است. RPG Legend of the Tetrarchs یک بازی نقش‌ آفرینی ژاپنی با نبرد‌های نوبتی است که با قیمت ۷.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل‌پلی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. این بازی داستان گروهی از قهرمانان قدیمی را روایت می‌کند که پس از گسترش سیاهی عجیبی که مردم را به هیولا‌های ترسناکی تبدیل کرده است، به همراه تعدادی از تواناترین جنگجوهای سرزمین برای نجات آن تلاش می‌کنند. بازی RPG Legend of the Tetrarchs یک اثر نقش آفرینی و اکشن در جهانی بسیار گسترده است که تمام این جهان از مأموریت‌های اصلی، فرعی و مبارزات افسانه‌ای پر شده است.  در بخش تجربه‌ی بصری نیز این بازی با گرافیک پیکسلی خود یک تجربه‌ی نوستالژیک جذاب برای علاقمندان سبک نقش آفرینی ژاپنی خواهد بود. بازی به‌طور کلی در بخش گرافیک هنری و فنی عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته اما نقطه‌ی قوت اصلی RPG Legend of the Tetrarchs گیم‌پلی متنوع و هیجان انگیز آن است. بازیکنان در این بازی از نبرد‌های نفس گیر نوبتی تا گشت‌و‌گذار و در دنیایی بزرگ و تجربه‌ی یک داستان احساسی را پشت سر خواهند گذاشت که تا مدت‌ها آن را به خاطر خواهند داشت.

دانلود بازی RPG Legend of the Tetrarchs از گوگل پلی استور دانلود بازی RPG Legend of the Tetrarchs از اپ استور اپل

 

بازی موبایل Rush Rally 3

بازی موبایل Rush Rally 3

Rush Rally 3 بازی شماره یک ‌اپ‌استور در بخش بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای است و حضور آن در فهرست بهترین‌ بازی‌های مارس، امری بدیهی به نظر می‌رسد. Rush Rally 3 نسخه‌ی سوم یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات اتومبیل رانی در پلتفرم موبایل است که ماه گذشته با ارتقاهای مختلف در بخش گرافیک و گیم‌پلی برای اندروید و آیفون با قیمت ۳.۹۹ دلار عرضه شد.این بازی طبق گفته‌ی سازندگان کیفیتی برابر بازی‌های کنسولی دارد و روی گوشی‌های هوشمند به‌صورت ۶۰ FPS اجرا می‌شود که نشانگر یک تجربه‌ روان و درجه یک از مسابقات اتومبیل رانی روی آسفالت، برف و ماسه است. تنوع محیط‌ها و مراحل بازی بسیار خوب است و هر کدام هیجان خاص خود را دارند که بازیکنان از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. به جز ۷۲ مرحله‌ی جذابی که در Rush Rally 3 انتظار بازیکنان را می‌کشد، شاهد حضور حالت‌های مختلف آفلاین و مولتی پلیر در این بازی هستیم. درکنار گیم‌پلی جذاب و واقع گرایانه بازی در مسابقات و کنترل اتومبیل‌ها در سرعت‌های بالا، بخش دیگری نیز در بازی Rush Rally 3 وجود دارد که بازیکنان زمان زیادی را در آن صرف خواهند کرد. بخش Garage بازی که برای شخصی سازی و ارتقای اتومبیل بازیکنان استفاده می‌شود، در این نسخه پر رنگ‌تر و با آیتم‌های متنوع‌تر از نسخه‌های قبل حصور دارد.

دانلود بازی Rush Rally 3 از گوگل پلی استور دانلود بازی Rush Rally 3 از اپ استور اپ اپل

 

بازی موبایل Shieldwall Chronicles: Swords of the North

بازی موبایل Shieldwall Chronicles: Swords of the North

Shieldwall Chronicles: Swords of the North شاید بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین بازی عرضه شده در ماه مارس باشد و این مسئله به خوبی در گیم‌پلی، گرافیک فنیو گستردگی دنیای بازی مشاهده می‌شود. SC: Swords of the North یک اثر نقش آفرینی تاکتیکال عظیم است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS با قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه شده است. بیش از ۴۰ ساعت گیم‌پلی جذاب و هیجان انگیز در بخش Campaign بازی، نشانگر عظمت دنیای بازی و محتوای غنی آن است و البته شاهد حضور مأموریت‌های جانبی بسیار نیز در بخش‌های دنیای بازی نیز هستیم. خط داستانی SC: Swords of the North قصه‌ی گروهی از مزدورانی را روایت می‌کنند که در جست و جوی گنجی بزرگ به نواحی شمالی تارن (Tarren) سفر می‌کنند اما همان‌طور که قابل حدس است، این سفر بدون خطر نیست و این مزدوران با موجودات عجیب الخلقه‌ای مانند مردهای مارمولکی، شیاطین مختلف و ترسناک روبه‌رو خواهند شد. گیم‌پلی بازی برای علاقه مندان این سبک بسیار روان و خوشایند خواهد بود و کنترل‌ها نیز به خوبی برای صفحه‌های لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه‌سازی شده‌اند. به‌طور کلی بازی SC: Swords of the North یک اثر کامل از نظر گیم‌پلی، گرافیک و دیگر بخش‌ها است و اگر از طرفداران سبک نقش‌ آفرینی تاکتیکال هستید، تجربه‌ی این بازی بسیار دلپذیر خواهد بود.

از دست نده:  توضیحات بیشتر یوبی سافت درباره سیستم Clan بازی The Division 2
دانلود بازی اندروید Shieldwall Chronicles: Swords of the North دانلود بازی آیفون Shieldwall Chronicles: Swords of the North

 

 

بازی موبایل Stardew Valley

بازی موبایل Stardew Valley

یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سال گذشته، یعنی Stardew Valley پس از مدت‌ها در ماه مارس با قیمت ۷.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه شد تا علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌سازی کشاورزی و بازی‌های مدیریتی بتوانند در گوشی‌های اندرویدی خود یک تجربه‌ی درجه یک داشته باشند. Stardew Valley یکی از کامل‌ترین بازی‌های عرضه شده در سبک بازی‌های نقش آفرینی و شبیه‌ساز است که در آن تمامی جزئیات و اتفاقات یک زندگی آرام در روستا و مدیریت یک مزرعه را تجربه خواهید کرد. از پرورش دام‌ها و حیوانات اهلی مختلف تا کاشت دانه‌های مختلفی زراعی یا گیاهان زینتی فقط بخش کوچکی از اتفاقات Stardew Valley را شامل می‌شود. بازیکنان در Stardew Valley امکان انتخاب از بین ۱۲ گزینه ازدواج برای تشکیل خانواده و گرداندن مزرعه به‌صورت خانوادگی را دارند. البته جذابیت بازی به شبیه‌سازی اتفاقات روزمره ختم نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند با گشت‌و‌گذار در زمین‌های مختلف با هیولاهای مختلف به نبرد بپردازند و گنج‌های باارزشی را کشف کنند. همچنین در بازی فعالیت‌های جذابی مانند ماهی گیری گنجانده شده تا بازیکنان بتوانند ساعت‌ها و روز‌ها را در بازی بگذرانند و باز هم محتوای جدید برای روز‌هیا آینده باقی مانده باشد. گرافیک زیبای پیکسلی و نوستالژیک بازی، صداگذاری جذاب و کنترل‌های متنوع و آئان بازی ازد یگر نقاط قوت این بازی خوش ساخت هستند.

دانلود بازی اندروید Stardew Valley دانلود بازی آیفون Stardew Valley

 

بازی موبایل This War of Mine: Stories - Father's Promise

بازی موبایل This War of Mine: Stories – Father’s Promise

Father’s Promise یک نسخه‌ی فرعی از بازی جذاب و موفق This War of Mine است که در آن یک داستان جدید و متفاوت روایت می‌شود. همچنین در بخش‌های گرافیک و گیم‌پلی تغییرات مثبتی رخ داده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. This War of Mine: Stories یک بازی شبیه‌ساز است که بازیکنان بجای خط مقدم جبهه‌ها، به میان شهرهای جنگ زده و مردم آسیب دیده می‌برد. این نسخه که در ماه گذشته به‌طور کامل با قیمت ۱.۹۹ دلار برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد، قصه‌ی شخصیتی به نام Adam را روایت می‌کند. Adam که یک پدر است، در طول اتفاقات بازی سعی دارد تا دخترش را وحشت‌های جنگ مصون بدارد و با هم از شهر جنگ زده‌ی خود بگریزند. هدف در نسخه‌ی Stories – Father’s Promise مانند نسخه‌ی اصلی انجام دادن هرکاری برای بقا و زنده ماندن تا انتهای جنگ است. این کار‌ها شامل ساخت و ساز (Crafting)، آشپزی و جمع‌ آوری آیتم‌های لازم مانند داروها می‌شود و بازیکنان کماکان کار سختی برای زنده ماندن در شهرهای جنگ زده ی دنیای This War Of Mine دارند. بازی در بخش گرافیکی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته و به‌گفته‌ی سازندگان بازی برای سخت افزارهای جدید و قوی‌تر ریمستر شده است. بازی به‌طور کلی از لحاظ تجربه‌ی صوتی و تصویری در سطح بالایی قرار دارد و به خوبی بازیکنان را با داستان Adam و دخترش Amelia همراه و هم قدم می‌کند.

دانلود بازی اندروید This War of Mine: Stories – Father’s Promise دانلود بازی آیفون This War of Mine: Stories – Father’s Promise

 

بازی موبایل Tick Tock: A Tale for Two

بازی موبایل Tick Tock: A Tale for Two

Tick Tock: A Tale for Two یکی دیگر بازی‌های خلاقانه‌ای است که در ماه گذشته برای اندروید و آیفون منتشر شد. Tick Tock یک بازی معمایی دو نفره است که می‌توان آن را به‌صورت Local یا آنلاین بازی کرد. نکته ی لازم به ذکر این است که برای تجربه‌ی این بازی هر دو بازیکن باید نسخه‌ی خاص خود با قیمت ۲.۹۹ دلار را خریده باشند و با یک بار خرید نمی‌توان دو نفره بازی را تجربه کرد. داستان بازی Tick Tock از این قرار است که دو بازیکن در دنیای بازی که دنیای ساعت‌ها و زمان است گیر افتاده‌اند و باید با همکاری یک دیگر به حل معماهای مختلف بپدازند تا از این دنیای رها شوند. همکاری در این بازی حرف اول را می‌زند زیرا در این بازی هر یک از بازیکنان نیمی از تصویر را در اختیار دارد و باید با ارتباط صوتی با بازیکن دیگر به حل معماهای مختلف بپردازد. همچنین معماهای بازی Tick Tock: A Tale for Two به مرور سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند و به همین روال زمان انها برای حل معماها نیز کوتاه‌تر می‌شود. بازی به‌طور کلی از طراحی‌های جالب و خاصی استفاده کرده است و ایده‌های معماهای بازی نیز بسیار نو و متفاوت از سایر بازی‌های هم سبک خود است. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل اندروید Tick Tock: A Tale for Two از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Tick Tock: A Tale for Two از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها