• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel

معرفی و دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ - Alita: Battle Angel

بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel ساخته استودیوی Allstar Games است که بر پایه فیلمی به همین نام و به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است. آلیتا در این بازی اندروید به سراغش دشمنانش می‌رود و قصد دارد که امپراتوری بزرگ خود را در آیرون سیتی برپا کند. کار سختی که می‌تواند با همراهان خود به آن برسد و ماجراجویی‌های زیادی پیش‌رو دارد.

اخیرا آثار سینمایی زیادی را می‌بینیم که همزمان با اکران یه بازی هم از آن‌ها منتشر می‌شود و این امکان را به مخاطبین می‌دهند که به شکل ملموس‌تری دنیای فیلم را تجربه کنند. حال بازی آیفون آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel یکی از همین آثار است که برپایه فیلمی به همین و به تازگی منتشر شده است و موفق عمل کرده است. دنیای فیلم توسط جیمز کامرون ساخته شده است و سازندگان هم سعی کرده است که المان‌ها و شخصیت‌های این فیلم را بدون هیچ گونه تغییری در بازی جای دهند. آلیتا در این بازی آماده تجربه یک ماجراجویی هیجان انگیز است و در این راه دوستانش را با خود همراه کرده است. این شخصیت در آیرون سیتی گم شده است و حال قصد دارد که با کنترل خیابان‌ها و جمع‌آوری نیروها به ماجراجویی خودش ادامه دهد. نیروهای دشمن از هر نوع به شما حمله می‌کنند و شما هم باید با نیروهای خارق‌العاده به سراغ‌شان بروید. بازی دارای المان‌های جذاب سایبرپانکی است که با تلفیقی از سبک MMORPG ارائه می‌شوند. این روند باعث خلق یک گیم‌پلی نوآورانه شده است که بازیکنان پلتفرم موبایل چندان با آن بیگانه نیستند.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل Shuyan Saga

البته بازی در حد شاهکار ظاهر نشده است و گیم‌پلی تقریبا سنگین اما قابل قبولی را شاهد هستیم. سفارشی سازی شخصیت بازی یکی از ارکان اصلی بازی است و می‌توانید آلیتا را با خیل عظیمی از قدرت‌ها تجهیز کنید و هیچ شانسی به دشمنانش ندهید. آلیتا روز به روز پیشرفت می‌کند و با قابلیت‌های سایبورگی ارتقا می‌یابد. این روند به شما کمک می‌کند که بازی را به همراه فیلم جلو ببرید و تکامل این شخصیت را به دست خودتان رقم بزنید. آثاری می‌توانند در جمع بهترین بازی های اندروید باشند که چه از دیدگاه گیم‌پلی و چه از دیدگاه بصری حرفی برای گفتن داشته باشند. بازی آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel دقیقا یکی از شاخص‌ترین‌ها در هر دو بخش است و صرفا با یک کپی‌برداری از نسخه سینمایی‌اش روبرو نیستیم.

دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ - Alita: Battle Angel

حالت‌های مختلفی برای بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel در گرفته شده است که PvE و PvP از شاخص‌ترین‌های آنهاست. درواقع می‌توانید به سرورهای بازی وصل شوید و جوخه حملات خود را با همراهی دیگر علاقه‌مندان به این فرانچاینز رهبری کنید. نیروهای دشمن درجه سختی متفاوتی دارند و باید از همه‌ی قدرت خود علیه آن‌ها استفاده کنید. در ابتدا این روند بسیار ساده است و با چند ضربه عادی می‌توانید آن‌ها را شکست دهید. رفته رفته این روند سخت‌تر می‌شود و با ورود باس‌ها هم رسما چالش‌های اصلی شروع می‌شوند. در پایین صفحه می‌توانید قدرت‌های جادویی آلیتا را مشاهده کنید و آن‌ها را با تایم‌لاین زمانی مختلف به کار گیرید. مطابق انتظار از طریق جوی‌استیک سمت چپ هم می‌توانید کاراکتر را کنترل کنید.

از دست نده:  فروش ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی کال آف دیوتی - Call of Duty

سازندگان بازی آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel سعی کرده‌اند که اکشن، احساسات، سلاح‌ها، مکان‌ها و تمامی کاراکترهای فیلم به این بازی راه پیدا کنند و همه‌ی داستان یک‌بار دیگر بازگو شود. بازی چند هفته بعد از اکران فیلم در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و از این نظر توانسته است که تازگی خود را حفظ کند. هزاران قابلیت ویژه برای هر کاراکتر بازی تعریف شده است و این می‌تواند بخش سفارشی سازی بازی را غنی‌تر جلوه دهد. با توجه به اینکه در چه لوکیشینی حضور داشته باشید، گیم‌پلی بازی عوض می‌شود و جنبه‌های مختلفی از این روند را می‌توانید تجربه کنید. برای این‌که نبردها را پیروز شوید، باید تیم خود را براساس مهارت تاکتیکی کاراکترها انتخاب کنید و پایه و اساس تیم خود را از هر لحاظ قوی نگه دارید.

دانلود بازی موبایل آلیتا فرشته‌ جنگ - Alita: Battle Angel

اکشن‌های بازی آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند و گرافیک بازی واقعا خیره‌کننده است. عمق و جزئیات عناصر به بهترین صورت نمایش داده می‌شود و جلوه‌های ویژه هم به همان معرکه‌ای هستند که در فیلم شاهد آن بوده‌ایم. با توجه به این‌که فیلم از نظر جلوه‌های ویژه گرافیکی تحسین منتقدین و سینمارو ها را در پی داشته است، وجود همین قابلیت در بازی هم می‌تواند عاملی باشد که بسیاری از بازیکنان سخت‌گیر به سمت آن جذب شوند. شکارچیان بخش دیگری از جنگجویان هستند که وظیفه دارند شما را در نبردها نجات دهند و می‌توانید با استخدام آن‌ها دشمنان را از خود دور کنید. وجود آن‌ها در بازی الزامی است و با توجه به دشمنان قدرتمندی که خواهید دید، این شکارچیان می‌توانند کمک بزرگی محسوب شوند.

از دست نده:  آپدیت ماه آوریل بازی موبایل کلش رویال - Clash Royale

بازی آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel دارای المان‌های جذابی است که هر بازیکنی را جذب می‌کند و سازندگان هم سعی کرده‌اند که گیم‌پلی بازی از یک کنترل روان بهره ببرد. جنبه‌ بالایی از کاراکترهای فیلم به بازی منتقل شده است و هرکسی که فیلم را دیده باشد می‌تواند ارتباط بیش‌تری با بخش‌های مختلف بازی برقرار کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل اندروید آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون آلیتا فرشته‌ جنگ – Alita: Battle Angel از اپ استور اپل

منبع: زومجی

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها