• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی – Calculator 2: The Game

معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی – Calculator 2: The Game

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی - Calculator 2: The Game

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی معمایی و حل پازل رفته‌ایم که جدا از جنبه‌ی سرگرمی‌اش، جنبه‌ی آموزشی هم دارد. بازی اندروید و آیفون Calculator 2: The Game یک بازی پازل‌محور است که بازیکنان باید در آن معماهای ریاضی مختلفی را حل کنند. درواقع تیم سازنده با ساخت بازی آیفون و اندروید Calculator 2: The Game مخاطبان کم سن و سال را هدف قرار داده است تا ریاضی برای‌شان به یک درس لذت بخش تبدیل کند. از نظر داستانی، Calculator 2: The Game داستان خاصی را روایت نمی‌کند. بازیکنان در نقش کاراکتری قرار می‌گیرند که متوجه می‌شود یک ویروس به‌نام Clicky در حال نابودی کامپیوترها است. حال با کمک دوست مجازی‌اش باید معماهای مختلفی را حل کند تا ویروز کلیکی از بین برود.

معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی - Calculator 2: The Game

با شروع بازی موبایل Calculator 2: The Game ساختار بازی و نحوه‌ی حل معماها به‌بازیکنان یاد داده می‌شود. همچنین پس از این مورد، چند معمای اول نقش آشنایی بازیکن با مکانیزم‌های بازی را ایفا می‌کنند. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که هر معما، درنقش یک ضرب و تقسیم روی صفحه‌نمایش ماشین‌حساب، نشان داده می‌شود. حال بازیکنان در هر معما حرکات محدودی دارند و باید با کمک آن‌ها، معماهای بازی را حل کنند. موردی که باعث شده است Calculator 2: The Game به یک بازی چالش‌برانگیز و جذاب تبدیل شود، این است که رفته رفته معماها شکل جدیدتری به‌خود می‌گیرند و از قالب جمع و ضرب‌های ساده خارج می‌شوند. همچنین در مراحل ابتدایی، تنها یک هدف برای شما در نظر گرفته شده است و درادامه شاهد اضافه شدن اهداف بیشتری هستیم. برای مثال عدد ۱۲۳ را مشاهده می‌کنید و پنج حرکت بیشتر ندارید. از طرفی گفته شده است که یک بار عدد چهار و بار دیگر عدد ۲۰ را با این ارقام بسازید. دراین‌میان اشاره کنم که در هر معما، بازیکنان نمی‌توانند از تمامی دکمه‌های ماشین‌حساب خود استفاده کنند. به‌عبارتی یکی از اصلی‌تری چالش‌های بازی و موردی که ذهن شما را به‌چالش می‌کشد، همین استفاده از دکمه‌های مخصوص است. باید با ترکیب کردن عملکرد هر دکمه با دکمه‌ی دیگر، به‌هدف یا اهدافی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، برسید.

از دست نده:  آغاز مرحله انتخابی جام جهانی فورتنایت - Fortnite با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری

معرفی و دانلود بازی موبایل معمای ریاضی - Calculator 2: The Game

بااینکه معماهای بازی در ادامه سخت‌تر و چالشی‌تر می‌شوند، اما بازی مکانیزم‌های بیشتری را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند از آن‌ها برای حل کردن معماها استفاده کنند. یکی از این مکانیزم‌ها که کاربرد بسیاری دارد، پاک کردن اعداد است. بعضی اوقات اعداد سه یا چهار رقمی را مشاهده می‌کنید، حال می‌توانید با پاک کردن تعداد مناسب، به‌راحتی به‌هدفی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، برسید. از طرفی یک دکمه به‌نام Hint هم برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن برای راهنمایی شدن در طول بازی استفاده کنید. اصلی‌ترین مشکل بازی موبایل Calculator 2: The Game ویدیو و آگهی‌های تبلیغاتی است. زمانی‌که تعداد راهنماهای مجاز شما تمام شود، باید یک یا دو ویدیو تبلیغاتی را مشاهده کنید. همچنین درتمام مدت که بازی را تجربه‌ می‌کنید، آگهی‌های تبلیغاتی مختلفی را در پایین تصویر مشاهده خواهید کرد. حتی با بستن این آگهی‌ها، یک آگهی دیگر نمایش داده می‌شود. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به‌بازی‌های معمایی و همچنین ریاضی هستید، بازی آیفون و اندروید Calculator 2: The Game می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی موبایل اندروید Calculator 2: The Game از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Calculator 2: The Game از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها