• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Endless Lake

معرفی و دانلود بازی موبایل Endless Lake

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Endless Lake

درمعرفی بازی موبایل امروز سراغ یک بازی رانینگ و مرحله‌ای رفته‌ایم. اکثر بازی‌های رانینگ به‌صورت نامتناهی ساخته می‌شوند. به این معنی‌ که بازیکنان در یک محیط بی‌انتها قرار می‌گیرند و باید رکوردهای خودشان را ثبت کنند. بازی اندروید و آیفون Endless Lake، با اینکه یک بازی رانینگ است، اما ساختار مرحله‌ای دارد. ازطرفی بازی آیفون و اندروید Endless Lake داستان خاصی را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهد. بازیکنان هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرند که باید مراحل مختلفی را پشت سربگذارد. درواقع سازنده سعی دارد به‌وسیله چالش‌ها و سکوبازی‌های مختلف، بازیکنان را سرگرم کند.

معرفی و دانلود بازی موبایل Endless Lake

با شروع بازی موبایل Endless Lake، یک بخش آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است. البته بخش آموزشی Endless Lake تنها یک تصویر است که به‌شما می‌گوید بازیکنان با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش می‌توانند از یک پلتفرم روی پلتفرم دیگر بپرند. به‌عبارتی تمامی ساختار گیم‌پلی همین پریدن است. زمانی‌که جایگاه‌هایی با فاصله‌های کم را می‌بینید، می‌توانید از پریدن استفاده کنید و درزمان‌هایی که فاصله بیشتر می‌شود، می‌توانید از ویژگی دوبار پرش استفاده کنید؛ دوبار پرش ازطریق دوبار ضربه‌زدن پشت سرهم روی صفحه‌نمایش انجام می‌شود. حال سوال اصلی این است که Endless Lake چگونه بازیکنان را به‌چالش می‌کشد؟ درواقع نوع چینش پلتفرم‌ها و ترکیب‌شان با پورتال‌های داخل بازی، بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. دربازی پورتال‌هایی وجود دارند که بعضی از آن‌ها شما را به‌مکان دیگری از محیط بازی منتقل می‌کنند. این‌درحالی است که اصلی‌ترین پورتال‌ها، یک یا دو کپی دیگر از کاراکتر شما را هم درمحیط قرار می‌دهد و همزمان هدایت تمامی کاراکترها را به‌دست خواهید گرفت. بازیکنان می‌توانند تنها یکی از کاراکترها را زنده‌ نگه دارند، اما زنده نگه‌داشتن تمامی کاراکترها، پول و امتیاز بیشتری را نصیب شما می‌کند. ازطرفی بعضی وقت‌ها هدایت کاراکترها و پریدن، به‌نحوی طراحی شده است که اگر دقت کافی به خرج ندهید، تمامی کاراکترها از بین خواهند رفت.
معرفی و دانلود بازی موبایل Endless Lake
با مردن در بازی اندروید و آیفون Endless Lake به‌ابتدای مرحله‌ی مورد نظر برمی‌گردید. البته بازی دارای تبلیغ‌‌های درون برنامه‌ای است و با مشاهده‌ی آن‌ها، می‌توانید تنها یک فرصت بیشتر به‌خودتان بدهید. در بازی موبایل Endless Lake با جمع‌آوری سکه‌، سایر کاراکترهای بازی را هم آزاد کنید. البته این آزادسازی به‌صورت اتفاقی است و نمی‌توانید شخصیت مدنظرتان را آزاد کنید. البته بازی آیفون و اندروید Endless Lake یک نسخه‌ی پولی هم دارد که با پرداخت هزینه‌ی مورد نظر، تبلیغ‌ها از بازی حذف می‌شوند و تمامی کاراکترها هم آزاد می‌شوند. مورد دیگری که Endless Lake را به‌یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده تبدیل کرده است، موسیقی گوش‌نواز و لذت بخش بازی است. موسیقی‌های بازی به‌نحوی ساخته و تنظیم شده است که بازیکنان به‌هیچ‌وجه احساس خستگی نمی‌کنند و می‌توانند ساعت‌ها Endless Lake را تجربه کنند. اگر علاقه‌مند به‌بازی‌های رانینگ هستید، ازطریق بازی موبایل Endless Lake می‌توانید تجربه‌ای بی‌پایان و لذت بخشی را کسب کنید.
دانلود بازی موبایل اندروید Endless Lake از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Endless Lake از اپ استور اپل
از دست نده:  دانلود بهترین بازی موبایل اندروید و آیفون
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها