• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • معرفی و دانلود بازی موبایل Fisherman

معرفی و دانلود بازی موبایل Fisherman

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
معرفی و دانلود بازی موبایل Fisherman

بازی موبایل Fisherman یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ماهی‌گیری است که می‌توانید تجربه کنید و استودیو محبوب کچاپ (Ketchapp) اثر خودش را با کلی تغییر نسبت به آثار مشابه ارائه کرده است. بازی اندروید Fisherman در زمره آثار سبک آرکید قرار دارد و طبق شناختی که از استودیو سازنده‌اش داریم، قطعا باید منتظر یک تجربه سرگرم‌کننده و اعتیادآور باشیم و البته که همین‌طور هم است.

بازی آیفون Fisherman را می‌توان نقطه عطفی در بین آثاری دانست که با مکانیسم ماهی‌گیری عرضه می‌شوند و شباهت فوق‌العاده زیادی باهم داشتند. این آثار آنقدر در کپی‌کاری ناشیانه عمل می‌کرده‌اند که عملا تنها منو و شکل ظاهری بازی را تغییر می‌دادند و با یک اسم جدید منتشر می‌کردند. حال استودیو کچاپ که سابقه انتشار آثار خلاقانه و اعتیادآور بسیاری را دارد، به این سبک از بازی‌ها وارد شده است و با انتشار Fisherman این روند اذیت کننده را تا حدودی قطع می‌کند. در این بازی شما باید قلاب خود را با گرفتن صفحه نمایش و ول کردن آن پرتاب کنید و اجازه دهید که در عمق دریا فرو رود. چنین چیزی کمی با آن‌چیزی که تاکنون تجربه کرده‌ایم نامانوس است و در ابتدا شاید چندان خوشتان نیاید و کمی هم به مشکل بربخورید. این روند رفته رفته روی خودش خود را به شما نشان می‌دهد و متوجه می‌شوید که بازی از شما می‌خواهد تا به یک ماهی‌گیر کارکشته تبدیل شوید. مطابق انتظار تنوع زیادی را در ماهی‌ها می‌بینیم و حتی می‌توانید با سکه‌های خود قلاب‌های بیش‌تر با نخ‌های بلندتر را خریداری کنید. Fisherman قطعا یکی ازبهترین بازی های اندروید است و استودیو کچاپ هم سعی کرده است که بازی‌اش صرفا یک کپی محض از آثار قبلی نباشد. از قدیم آدم‌ها به دو منظور به ماهی‌گیری روی می‌آوردند؛ عده‌ای از آن‌ها برای تامین غذای روزانه خودشان و عده‌ای هم برای ورزش این کار را انجام می‌دهند. حال اگر شما فضا و شرایط لازم برای پرداختن به این ورزش جذاب را ندارید، می‌توانید با تجربه Fisherman یک شبیه‌ساز واقع‌گرایانه از ماهی‌گیری داشته باشید و ساعت‌ها سرگرم شوید. نام استودیو کچاپ کافی است تا هر طور که شده به سراغ این بازی ماهیگیری بروید و خلاقیت جدید سازندگان را تحسین کنید.

از دست نده:  دانلود بهترین بازی اندروید و آیفون

سیستم ماهی‌گیری در بازی Fisherman برپایه مهارت نیست و بیش‌تر روی رفلکس‌های سریع بازیکنان و تکنیک‌های خاص ماهی‌گیری استوار شده است. ماهی‌ها شکل و شمایل عجیبی دارند و با رفتن به عمق‌های بیش‌تر هم این تنوع بالاتر می‌رود. بزرگی و کوچکی ماهی‌ها روی سنگینی آن‌ها تاثیر دارد و باید قلاب قو‌ی‌تری برای کشاندن آن‌ها به سمت بالا داشته باشید. به‌همین خاطر است که در ابتدای بازی تنها ماهی‌های کوچک را می‌توانید بالا بکشید و امتیازش را کسب کنید. این‌ ماهی‌ها ارتباطی به سکه‌ها ندارند و در طول مسیر سکه‌های طلایی رنگ با برخورد به قلاب، در حساب شما اندوخته می‌شوند.

سعی کنید که بازی Fisherman را تا انتها تجربه کنید و ماهی‌های بیش‌تری را کشف کنید. این کشف بدین معنا است که مناطقی از بازی دارای ماهی‌های ناشناخته‌ای هستند که باید با زیرکی به درون آن‌ها بروید و ماهی را با قلاب خود گرفتار سازید. قلاب‌ها صرفا در شکل ظاهری باهم متفاوت نیستند و عملکردشان رفته رفته بهتر می‌شود. سیستم شب و روز یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های بازی است و ماهی‌ها در این سیستم تغییر می‌کنند. در شب این ماهی‌گیر خسته می‌شود و توانش نسبت به روز تغییر می‌کند. شما می‌توانید لباس و دیگر اقلام ظاهری ماهی‌گیر را تغییر دهید و انگیزه بیش‌تری پیدا کنید. کلکسیونی از ماهی‌هایی که می‌گیرید در منو قابل مشاهده است و بعد از اتمام زمان هر مرحله هم یکسری جوایز به شما اهدا می‌شود.

مهم‌ترین مشخصه بازی Fisherman فیزیک واقع‌گرایانه آن است و این موضوع را در گرفتار شدن ماهی‌ها به قلاب و پرتاب آن‌ها کاملا مشاهده خواهید کرد؛ تفاوتی که بین سنگینی ماهی‌ها و میزان مهارت شما در کنترل‌ آن‌ها کاملا در این فیزیک قابل لمس است و حس یک ماهی‌گیری واقعی را به شما می‌دهد. هر قدر که قلاب بهتری داشته باشید، توانایی شما در بالا کشیدن ماهی‌ها بالا می‌رود و این روند در گیم‌پلی هم خودش را نشان می‌دهد. باید سریع‌ باشید و ماهی گرفتار شده را از بین ماهی‌های دیگر عبور ندهید. اگر ماهی‌های بیش‌تری جلوی راه شما باشند، قطعا سنگینی آن‌ها روی ماهی گرفتار شده می‌افتد و دیگر شانسی برای پیروزی بر آن‌ها نخواهید داشت.

از دست نده:  معرفی و دانلود بازی موبایل I'm Ping Pong King

بازی Fisherman با مکانیسم جدید خودش توانسته است که در کنار سرگرم‌کننده بودن، بسیار چالش برانگیز باشد و بازیکنان را در فضای ماهی‌گیری واقعی قرار دهد. گیم‌پلی بازی انعطاف پذیر است و شما هر بار که قلاب را به آب می‌اندازید باید روند جدیدی برای گرفتن ماهی‌های بیشتر داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی موبایل اندروید Fisherman از گوگل پلی استور دانلود بازی موبایل آیفون Fisherman از اپ استور اپل
امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها