معرفی و دانلود بازی موبایل Row Row

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

در بین بازی‌های موبایل، بازی‌های ساده و خلاقانه همیشه از جایگاه خوبی برخوردار بوده‌اند و بسیار از بازیکنان برای گذراندن وقت یا سرگرم شدن در اوقات انتظار، به سراغ بازی‌های سبک و ساده‌ای می‌روند که بتوان آنها را در هر مکان و زمانی تجربه کرد. برخی استودیوها نیز از این مسئله بیشترین استفاده را برده و تمرکز خود را به ساخت بازی‌های کوچک و ساده زیادی می‌کنند تا بتوانند مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنند. Part Time Monkey نیز یکی از همین دسته استودیو‌ها است که با ساخت بازی‌های ساده با موضوع‌های مختلف، توانسته برای خود نامی دست و پا کند. Row Row  یک بازی ساده و جمع جور برای سیستم‌عامل iOS است که توسط این استودیو با محوریت ورزش قایق رانی ساخته شده است. این بازی با حجمی حدود ۲۰۰ مگابایت به طور رایگان از طریق اپ‌استور قابل دانلود است. Row Row دارای تبلیغ‌های نسبتا زیادی است که می‌توان با پرداخت ۱.۹۹ دلار در خرید‌های درون برنامه‌ای بازی، آن را بدون مزاحمت تجربه کرد.

در بخش گیم‌پلی بازی آیفون Row Row بسیار ساده و در عین حال خلاقانه ظاهر می‌شود و یک بازی سرگرم کننده به حساب می‌آید. بازیکنان در این بازی به هدایت و حرکت دادن قایق‌های کانو (Canoe) و کایاک (Kayak) در رودخانه‌های خروشان و آب‌های آزاد می‌پردازند. البته این موضوع به همین سادگی نیست و به مرور و با پیشرفت در بازی مراحل آن سخت و سخت‌تر می‌شوند. با توجه به اینکه بازی Row Row هنوز در نسخه‌های ابتدایی به سر می‌برد و به تازگی منتشر شده، ۲۰ مرحله جذاب در بازی وجود دارد که هر کدام دارای چالش‌ها و جذابیت‌های خاص خودش است. همچنین بیش از ۱۰ نوع قایق مختلف در دسته‌ بندی‌های مختلف در بازی حضور دارند که بازیکنان می‌تواند با به انجام رساندن چالش‌های بازی و جمع آوری سکه، به این قایق‌ها دسترسی پیدا کنند.

از دست نده:  نقد و بررسی بازی موبایل Mobile Legends: Bang Bang

در بازی Row Row  بازیکنان کنترل یک قایق را در اختیار می‌گیرند که می‌توانند با لمس دو سمت صفحه‌ نمایش آن را به جلو برانند. آشنایی با این سیستم کنترل در مراحل ابتدایی به خوبی انجام می‌گیرد و بازیکنان برای کنترل قایق خود مشکلی نخواهند داشت. همانطور که اشاره شد بازی Row Row بیشتر روی بخش سرگرم کننده‌ی این ورزش تمرکز کرده است و این بازی یک شبیه ساز با جزئیات دقیق نیست. میزان نگه داشتن هر سمت از صفحه نمایش و به دست آوردن ریتم مناسب برای پارو زدن از مهم‌ترین عوامل به ثبت رساندن یک رکورد خوب در مراحل جذاب بازی به شمار می‌رود.

در بخش تجربه‌ی بصری، بازی Row Row  جنبه‌ی سرگرمی خود را بیش از پیش نشان می‌دهد و گرافیک کارتونی بازی، یکی از لذت بخش‌ترین تجربه‌های قایق رانی در پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. همانطور که اشاره شد Row Row یک بازی ساده است اما این موضوع به معنای کم بودن محتوای نیست. سازندگان بازی محیط‌های بسیار متنوعی مانند آتشفشان، جنگل و آب و هوای زمستانی و برفی را در بازی طراحی کرده‌اند که بازی را از یکنواختی در می‌آورد. همچنین هر کدام از قایق‌های موجود در بازی دارای طراحی و ویژگی‌های خاص خود هستند که بازیکنان را جذب خود خواهند کرد.  همچنین موسیقی‌های استفاده شده در بازی از تمپو بالا و هماهنگ با ریتم گیم‌پلی بازی هستند که البته بازیکنان می‌توانند به سلیقه خود موسیقی یا صداگذاری انجام شده بازی راMute  کنند و به موسیقی دلخواه خود گوش دهند.

به طور کلی، Row Row یک بازی ساده و خلاقانه  که توانسته بخش سرگرم کننده ورزش قایق رانی را نشان دهد و با گرافیک کارتونی و رنگارنگ خود چشم بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. اگر به دنبال یک بازی ساده ولی جذاب هستید که در زمان‌های انتظار روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید، Row Row  یکی از بازی‌های جذاب و جدید منتشر شده با این هدف است. منبع: زومجی/

دانلود بازی موبایل آیفون Row Row از اپ استور اپل

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها