پوسترهای جدید فیلم علاءالدین – Aladdin

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰

اواخر سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی و کامل فیلم علاءالدین – Aladdin را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم لایو اکشن است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم علاءالدین – Aladdin منتشر شده است. والت دیزنی اخیرا ۴ پوستر جدید از فیلم علاءالدین – Aladdin را منتشر کرده که تمرکز این پوسترها روی چهار شخصیت اصلی این فیلم لایو اکشن است. در این چهار پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون علاالدین، جنی، یاسمن و جعفر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم علاءالدین – Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن علاالدین بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است. انیمیشن علاءالدین – Aladdin در سال ۱۹۹۲ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این انیمیشن نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده بود که توانست دو جایزه اسکار نیز دریافت کند.

فیلم علاءالدین – Aladdin برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده از افتتاحیه فیلم علاءالدین – Aladdin، این فیلم در سه روز نخست اکرانش حدود ۷۰ تا ۹۵ میلیون دلار و در چهار روز نخست اکرانش بین ۸۵ تا ۱۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت. این پیش‌بینی ممکن است تا زمان اکران تغییر کند و قطعی نیست. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
از دست نده:  تصاویر قسمت سوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز - Game of Thrones
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها