• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تدوام صدرنشینی رحمان ۱۴۰۰ و متری شیش و نیم

گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تدوام صدرنشینی رحمان ۱۴۰۰ و متری شیش و نیم

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۱۵
گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تدوام صدرنشینی رحمان 1400 و متری شیش و نیم

در این هفته سینمای ایران، فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی همچنان یکه تاز است. این فیلم سینمایی در هفته گذشته در ۱۴۳ سینما روی پرده رفت. رحمان ۱۴۰۰ در این هفته ۵ میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان فروخت. با اینکه ساخته جدید منوچهر هادی در این هفته کاهش فروشی حدودا دو میلیاردی داشت، اما همچنان چنین فروشی قابل توجه است.

این فیلم سینمایی حالا به فروش کل ۱۹ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان دست پیدا کرده است. فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ حالا می‌تواند رقیبی جدی برای فیلم سینمایی «هزارپا» و فیلمی جدی برای عنوان «پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران» محسوب شود.

رتبه دوم این هفته در اختیار فیلم سینمایی متری شیش و نیم است. این فیلم سینمایی به کارگردانی سعید روستایی در سومین هفته اکرانش در ۱۵۲ سینما به نمایش در آمد. متری شیش و نیم این هفته ۳ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان فروخت. فیلم سینمایی متری شیش و نیم حالا به درآمد ۱۳ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است. متری شیش و نیم در این هفته به مخاطب روزانه‌ی هفتاد هزار نفر دست پیدا کرد. این فیلم سینمایی در مسیر تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های غیرکمدی سینمای ایران است.

فیلم چهار انگشت

رتبه سوم این هفته به فیلم سینمایی چهار انگشت، ساخته حامد محمدی تعلق دارد. این فیلم سینمایی در این هفته ۱۱۰ سینما داشت و یک میلیارد و ۶۳۳ میلیون تومان فروخت. ساخته جدید حامد محمدی به فروش ۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

فیلم زندانی ها ساخته مسعود ده نمکی

رتبه چهارم این هفته در اختیار فیلم زندانی‌ها، ساخته مسعود ده نمکی است. این فیلم ایرانی پس از نمایش در ۱۲۵ سینما ۵۲۴ میلیون تومان فروخت. این فیلم در مجموع ۲ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان فروخته است. ساخته جدید مسعود ده نمکی در گیشه فروغ ساخته‌های قبلی او مانند «اخراجی‌ها» را نداشت.

از دست نده:  گیشه: گزارش فروش سینمای ایران و تداوم صدرنشینی هزارتو با بازی شهاب حسینی و ساره بیات

فیلم ژن خوک

رتبه پنجم این هفته در اختیار فیلم سینمایی ژن خوک، ساخته سعید سهیلی بود. این فیلم سینمایی در این هفته در ۷۲ سینما روی پرده رفت و ۴۸۸ میلیون تومان فروخت. ساخته جدید سعید سهیلی در این هفته به مجموع فروش یک میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان دست پیدا کرد. شما در ادامه می‌توانید فروش ده فیلم برتر هفته گذشته را مرور کنید.

 

۱۰ فیلم پرفروش هفته سوم فروردین سینمای ایران

ردیف نام فیلم هفته فروش هفتگی
۱‍ رحمان ۱۴۰۰ ۳ ۵,۸۶۷,۲۶۷,۰۰۰
۲ متری شیش و نیم ۳ ۳,۹۲۴,۱۲۲,۰۰۰
۳ چهار انگشت ۳ ۱,۶۳۳,۸۵۰,۰۰۰
۴ زندانی‌ها ۳ ۵۲۴,۸۵۸,۰۰۰
۵ ژن خوک ۳ ۴۸۸,۷۶۸,۰۰۰
۶ پیشونی سفید ۳ ۳ ۳۲۶,۶۶۵,۰۰۰
۷ غلامرضا تختی ۳ ۲۴۷,۰۰۸,۰۰۰
۸ آشغال‌های دوست داشتنی ۸ ۷۶,۹۱۸,۰۰۰
۹ آستیگمات ۲۰ ۳۳,۷۱۹,۰۰۰
۱۰ پارادایس ۱۱ ۱۹,۸۳۴,۰۰۰
3.4/5 - (13 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۵ دیدگاه در حال حاضر

  1. من فقط رحمان رو تماشا کردم واقعا یه سر و گردن از هزار پا بهتر بود . اونایی هم که میگن شوخی جنسی داره و…..موقع خرید بلیط میتونن چشماشون رو باز کنن و مثبت ۱۲ رو ببینن

    • میشه بگید دقیقا کجاش از هزار پا بهتر بود یکی از بی هویت ترین بی محتوا ترین احمقانه ترین و ضعیف ترین فیلم هایی بود که در تمام عمرم تماشا کردم من که تا اواخر فیلم داشتم با خودم کلنجار میرفتم که کجای فیلم رو باید به عنوان داستان اصلی اون حساب کنم واقعا سردرگم کننده و بی محتوا بود حیف این همه بازیگر توانا به استثنای گلزار احمق البته که توی این فیلم مزخرف بازی کردن حیف یک ریال پول یک ثانیه وقت و یک کلمه حرف که راجع به این اثر ابر آشغال بزنید اگر برین فیلم های بزرگ سینمای دنیا را برای بار صد و یکم ببینین سودش بیشتره به خدا هزارپا هم هرچند فیلم بسیار مزخرف و بی محتوایی بود اما به جرات می تونم بگم از برخی فیلم‌های بی محتوایی که توی این سال های اخیر اکران و پخش شدن واقعا واقعا و واقعا بهتر بود و حداقل خنده دار و بامزه و جالب بود به نظرم فروشی که هزار پا کرد به نسبت بقیه فیلم‌ها حقشه اما واقعا رحمان ۱۴۰۰ مفتش گرونه کمی فکر کنید بد نیست….

  2. متری شیش و نیم و دیگر هیچ

  3. متری شیش و نیم رو خیلی خوشم اومد/پیشنهاد میکنم ببینید

  4. باید در گیشه ای رو گل بگیرن که چرندیات گلزار و منوچهر هادی در صدر و فیلم فوق العاده متری شیش و نیم دوم و فیلم با ارزشی مثل تختی در قهقرای لیست … تلخ ماجرا اینجاست که این الگو در سینمای ایران یه چیز ادامه داره هست

  5. به عنوان کسی که بعد ۱۵ سال رفتم سینما متری شیش و نیم رو دیدم، باید بگم جنس سینمای روستایی واقعا خاصه (حداقل ایران). این دست پایین‌گرفتن کاراکترهاش واقعا جذابه، اینکه تصوراتم با آنچه که حالا حقیقی توی تصویر میبینم، مشابه شده واقعا برام جذاب بود (تو این فیلم ما نه گانگستر دیدیم نه پلیس ناجی و فداکار معصوم و منزه)
    البته معتقدم آخرش رو فدای نمایش فیلم کرده که بزارن نمایش بدنش ولی تا همین حدم واسه یه جوون که هنوز سی سالش نشده و بچه جنوب شهره واقعا عالیه.
    اگه سلیقتون میخوره، حتما سینما ببینیدش

  6. ۳ تا فیلم تماشا کردم:
    رحمان ۱۴۰۰
    چهار انگشت
    متری شیش‌‌ونیم
    دو مورد اول کمدی بودن که خودتون می‌تونید حدس بزنید نظرم چیه.
    ولی متری شیش‌ونیم غافلگیرم کرد، نه این‌که فیلم عالی‌ای بود ولی حداقل محتوا داشت و می‌تونست تماشاچی رو تحت تاثیر قرار بده.
    باید خوش‌حال که حداقل همچنان امثال پیمان معادی و نوید محمدزاده و … رو داریم

  7. متاسفم واسه مردمی که فیلمی که درمورد یکی از بزرگترین شخصیت های تاریخ معاصرشون هست باید فروشش ۲۵ برابر کمتر از یک فیلم مزخرف بی سروته باشه . امیدوارم به جایی برسیم که شخصیت هایی مثل تختی رو خوب بشناسیم . اما نمیشه کاریش کرد وقتی توی صدا و سیما اینقدر محدودیت باشه مردم با چهارتا شوخی +۱۸ گل از گلشون میشکفه و میگن به به و چه چه به این فیلم و به این جسارت کارگردان . جسارت رو اون کارگردانی داره که توی فیلم اجتماعی ( مثل متری شیش و نیم ) از بی عدالتی و بی حساب کتاب بودن یک ارگان حرف میزنه
    سینمای ایران از یه طرف داره به لجن کشیده میشه از یه طرف داره اوج میگیره کاش اون قسمت لجن مال این طرف رو کثیف نکنه

  8. بازم این ۱۴۰۰ مضخرف اوله

  9. رحمان ۱۴۰۰ چرت ترین و متری شش و نیم شاید بهترین فیلم ایرانی باشه که امسال خواهم دید.
    دم فراستی گرم که انتخابش به عنوان بهترین فیلم عجب چیزی بود

  10. واقعا خیلی از این فیلما خیلی بدرد نخور و بیخودن تقریبا همشونو نگاه کردم به جز پیشونی سفید ولی از رحمان بیشتر خوشم امد از بقیه اونم فیلم خوبی نی ولی از بقیه بهتره

  11. بی محتواترین، بی هویت ترین، بی شخصیت ترین فیلمی که تو عمرم دیدم به جرأت میتونم بگم رحمان ۱۴۰۰ هست، واقعا حیف پول، من نمیدونم این بازیگرا چطور روشون میشه تو همچین فیلم سخیفی بازی کنن

  12. با خوندن کامنتها،خوشبختانه میشه دید که ذائقه ی مردم هنوز از بین نرفته و بعضا با فیلم های لودگی و بی محتوایی مثل رحمان ۱۴۰۰ موافق نیستن.
    ولی خب متاسفانه باز هم بعضیا وجود دارن که ظاهرا نه تنها با اینجور فیلم ها مشکلی ندارن، بلکه به شدت هم از اونها استقبال میکنن! و همینا هستن که باعث فروش هفتگی نزدیک به ۶ میلیاردی فیلمی مثل رحمان ۱۴۰۰ شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها