• خانه
  • >
  • سینما
  • >
  • آنجلینا جولی و فیلم اترنالز – The Eternals

آنجلینا جولی و فیلم اترنالز – The Eternals

  • توسط WentWorthMiller
  • ۲ ماه قبل
  • ۱۱

فیلم اترنالز، یکی از فیلم‌های جدید مارول استودیو در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت. متیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، آن‌ها برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. چند ماه پیش آنجلینا جولی به عنوان اولین بازیگر این فیلم مشخص شد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده بود، مارول استودیو در حل انجام مذاکرات نهایی با آنجلینا جولی، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Girl, Interrupted (دختر، ازهم‌گسیخته)، برای نقش آفرینی در یک نقش مهم در فیلم اترنالز – The Eternals است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم اترنالز رسما آغاز شده است. به‌تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا آغاز شده که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. حال Mail Online اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم را منتشر کرده که در این تصاویر آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا با لباسی سفید رنگ قابل مشاهده است که وارد آب می‌شود و در تصویر دیگری ظاهرا مراسمی در حال برگزاری است. اگر در تصاویر بیشتر دقت کنید، جما چان، بازیگر نقش سرسی و بری کیوگن، بازیگر نقش درویگ، نیز دیده می‌شوند که تصویر خیلی واضحی از این دو بازیگر فعلا منتشر نشده است. با این حال، جزئیات خیلی زیادی از این صحنه منتشر نشده، اما می‌توان انتظار داشت که تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم The Eternals فاش شود که می‌تواند اطلاعات بهتر و دقیق‌تری را از این فیلم به ما بگوید. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از دست نده:  تریلر فیلم ترسناک آنابل به خانه می آید - Annabelle Comes Home

در فیلم اترنالز قرار است شاهد معرفی گروه اترنالز و Deviants (دیویانتز) باشیم. داستان این فیلم میلیون‌ها سال قبل آغاز می‌‌شود که در آن سلستیالز (Celestials) در حال آزمایش ژنتیکی روی انسان‌ها هستند تا از آن‌ها افرادی با قدرت‌های فرابشری خلق کنند که قرار است در مقابل گروه شرور Deviants قرار بگیرند. علاوه‌بر این، دو گروه اترنالز و دیویانتز قرار است با یکدیگر مبارزه کنند تا مشخص شود کدامیک گروه و نژاد برتر و نهایی هستند. همچنین در The Eternals شاهد داستان عاشقانه بین ایکاریس که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است و سرسی که دوست دارد در میان انسان‌ها زندگی کند، نیز خواهیم بود. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش جولی در این فیلم منتشر نشده، اما مراحل استخدام بازیگران این فیلم نیز آغاز شده است و انتظار می‌رود اخبار بیشتری طی هفته‌های آینده از آن منتشر شود.

فیلم اترنالز قرار نیست اولین تجربه جولی برای بازی در یک فیلم ابرقهرمانی باشد و او پیش از این در فیلم Wanted (تحت تعقیب) که فیلمی اقتباس شده از کامیک‌های مارک میلار است، به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین جولی در حال همکاری با شرکت والت دیزنی در فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) نیز است که این فیلم امسال اکران خواهد شد. فیلم Come Away دیگر فیلم جدیدی است که جولی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

آنجلینا جولی و همکاری با مارول برای حضور در فیلم اترنالز - The Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، قرار است بازیگران بیشتری به این پروژه نیز اضافه شوند که احتمالا در ادامه شاهد معرفی بازیگران شرور و منفی فیلم خواهیم بود. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده خواهد داشت.

از دست نده:  فهرست داوران و مهمانان ویژه سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر

فیلم اترنالز با بازی  آنجلینا جولی برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. منبع: زومجی/

4.5/5 - (2 امتیاز)
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

۱۱ دیدگاه در حال حاضر

  1. اگه اترنالز یه داستان خوب داشته باشه عالی میشه…البته مثل کاپیتان مارول نباشه

  2. کسی میتونه راجب دنیای The Eternals توضیح بده اینا به ابر قهرمانای دیگه مارولم ربط دارن اصلا چی هستن

  3. جالبه که فیلمای the eternals و new gods از دی‌سی و مارول دارن تو یک سال یا دو سال پشت سر هم دقیق نمی دونم اکران میشن. که هردوشون موضوع اولیشون در اصل یکسان بوده و بعد اینکه نویسنده new gods از دی‌سی میره the eternals رو برای ادامه ایده هایی که تو دی‌سی نتونست انجام بده برای مارول می سازه هرچند تو سال های بعدی تغییر داشتند ولی ذات کلیشون یکیه

  4. سوپراستار تویی جولی جووووون …بقیه اداتو در میارن

  5. امیدوارم به فیلم اترنالز جولی

  6. موضوع متفاوتی داره امیدوارم از تمامی پتانسیل هاش استفاده بشه و فیلم خوش ساختی بشه

  7. اگه مثل فیلم کاپیتان مارول نشه خوبه.

  8. مارول زیاد علاقه ای به ستاره های سینمایی نداره ولی قطعا این پروژه مهمترین فیلم ایندشون محسوب میشه که این همه ستاره جمع کردن
    پ.ن:زیباتر از از انجلینا بلو.ند چیزی داریم؟

  9. انجلینا هر روز داره جوونتر میشه بعد میگن بنجامین باتن تخیلیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها