بازگشت وایولا دیویس به فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بازگشت وایولا دیویس به فیلم جوخه انتحار - The Suicide Squad

فیلم جوخه انتحار – The Suicide Squad قرار است یک ریبوت برای فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad باشد که طبق آن، بیشتر بازیگران و شخصیت‌های این فیلم قرار است تغییر کنند، اما تاکنون خبرهایی مبنی بر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین و جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ منتشر شده است. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان – Guardians of the Galaxy  وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری در این فیلم نیز قرار است بازگردد. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، وایولا دیویس که پیش از این نقش آماندا والر را در فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad بازی کرده بود، قرار است بار دیگر نقش این شخصیت را در ریبوت آن نیز بازی کند.

بدین ترتیب پس از رابی و کورتنی، دیویس به سومین بازیگری تبدیل می‌شود که قرار است شاهد بازگشت او در فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad باشیم. در فیلم اول که توسط دیوید آیر کارگردانی شده بود، والر یکی از کسانی بود که اعضای جوخه انتحار به رهبری ریک فلگ را برای یک ماموریت بسیار خطرناک و مرگبار فرستاده بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش والر در این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که از نظر بازیگران مشابه، باید شاهد اشتراکات بیشتری بین دو پروژه فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad باشیم. پیش از این پیتر سفران، تهیه کننده این فیلم تایید کرده بود که این فیلم یک دنباله برای قسمت اول نخواهد بود و داستان آن کاملا ریبوت است. با این حال، سال گذشته خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، قرار است جانشین ویل اسمیت در فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad شود که او دیگر قرار نیست نقش ددشات را در این فیلم از مجموعه دی سی (DC) بازی کند.

از دست نده:  استقبال بالا از دومین تریلر فیلم انتقام جویان: پایان بازی - Avengers: Endgame

فیلم جوخه انتحار – Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود. منبع: زومجی/

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها