• خانه
  • >
  • بازی
  • >
  • بازی Borderlands: The Handsome Collection از ۱۸ فروردین تا دوشنبه ۱۹ فروردین رایگان شد

بازی Borderlands: The Handsome Collection از ۱۸ فروردین تا دوشنبه ۱۹ فروردین رایگان شد

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
بازی Borderlands: The Handsome Collection از 18 فروردین تا دوشنبه ۱۹ فروردین رایگان شد

این هفته مملو از اطلاعیه‌های مربوط‌ به مجموعه پرطرفدار بوردرلندز بود، بنابراین جای تعجبی ندارد که بازی Borderlands: The Handsome Collection به مدت محدودی به‌صورت رایگان در دسترس کاربران استیم و اعضای طلایی ایکس‌باکس لایو قرار بگیرد. این کالکشن در حال حاضر در فروشگاه‌های پلی‌استیشن، مایکروسافت، استیم و بِست بای با تخفیف به فروش می‌رسد و می‌توان آن را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کرد. بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند به تجربه بازی Borderlands: The Handsome Collection بپردازند. این بازی تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۸ فروردین در استیم و تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۹ فروردین در ایکس‌باکس به رایگان در دسترس است.

 

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Borderlands: The Handsome Collection شامل بازی بوردرلندز ۲ – Borderlands 2، بازی Borderlands: The Pre-Sequel و تمام بسته‌های الحاقی آن‌ها می‌شود. کاربران همچنین امکان تجربه بخش کوآپ آنلاین تا سقف چهار بازیکن را دارند. بازی‌های رایگان آخر هفته ایکس‌باکس که منحصرا برای اعضای ایکس‌باکس لایو گلد در دسترس است، درکنار بازی Borderlands: Handsome Collection شامل بازی‌های WWE 2K19 و Dead By Daylight: Special Edition نیز می‌شود و شما می‌توانید از «اینجا» اقدام به نصب آن‌ها کنید. برای دانلود و تجربه رایگان بازی در کنسول، به بخش داشبورد ایکس‌باکس وان خود بروید و بازی‌های یادشده را در آن‌جا پیدا کنید.

در شبکه استیم، هر دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel به‌صورت جداگانه در فهرست بازی‌های رایگان (Free to Play) قرار گرفته‌اند. افزون بر این، به‌تازگی بسته رایگان Ultra HD Texture برای هر دو بازی موجود در Handsome Collection نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو، ایکس‌باکس وان ایکس و کامپیوتر منتشر شده است، بنابراین فرصت بسیار خوبی است که در این بازی‌ها غرق شوید و به بررسی بهبودهای تازه آن‌ها بپردازید. این بهبودهای گرافیکی شامل پشتیبانی از رزولوشن ۴K و قابلیت HDR برای کاربران کنسول‌ها است که البته وسایل نقلیه، کاراکترها و محیط‌های آن بازسازی‌شده است. نسخه کامپیوتر بازی شامل پشتیبانی از قابلیت HDR نمی‌شود، اما بهبودهای بسیاری را به همراه می‌آورد.

از دست نده:  فروش ۲ میلیون نسخه‌ از بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند - Sekiro: Shadows Die Twice

بزرگ‌ترین خبر این هفته را بدون شک می‌توان تایید تاریخ انتشار بازی بوردرلندز ۳ – Borderlands 3 دانست که در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) شاهد عرضه آن خواهیم بود و از حالا می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد. علاوه‌بر این، طرفداران همچنین می‌توانند نسخه تازه بازسازی Borderlands: Game of the Year را با قیمت ۳۰ دلار برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر خریداری کنند. شما می‌توانید در ادامه لینک‌های مربوط‌ به مواردی را که در بالا به آن‌ها اشاره شد، مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت سه گوش در میان بگذارید. منبع: زومجی/

آخرهفته رایگان بازی بوردرلندز

خرید بازی Borderlands: The Handsome Collection در حراج

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها