تریلر جدید بازی دیز گان – Days Gone

  • توسط WentWorthMiller
  • ۵ سال قبل
  • ۰
تریلر بازی دیز گان -Days Gone

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی استودیو بِند یعنی بازی دیز گان – Days Gone منتشر کرد. این تریلر نگاهی اجمالی به بخش‌هایی از این بازی زامبی محور دارد و از زمان آزادسازی آن برای کاربران امریکای شمالی پرده بر می‌دارد. کاربران این منطقه می‌توانند بازی دیز گان – Days Gone را در نیمه شب بیست‌وششم آوریل به وقت EDT یا ساعت ۸:۳۰ دقیقه شِشم اردیبهشت تجربه کنند و در دنیای شگفت‌انگیزش غرق شوند. همچنین شرکت سونی درست یک ساعت و نیم پیش از آزادسازی بازی یعنی در ساعت ۷:۰۰ ششم اردیبهشت اقدام به پخش یک لایواستریم خواهد کرد. افزون بر این، به مناسبت نزدیکی به زمان عرضه بازی شما می‌توانید از «اینجا» یک تِم پویا و اواتارهایی از این اثر را برای کنسول پلی‌استیشن ۴ دریافت کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب امریکای شمالی شبکه پلی‌استیشن خودتان شوید و روی گزینه «دریافت پاداش» یا همان Claim Reward در پایین صفحه کلیک کنید. شما می‌توانید در ادامه تریلر تازه بازی دیز گان – Days Gone را تماشا کنید.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتری از بازی دیز گان – Days Gone دارید، شما می‌توانید تریلرهایی را که به منظور نمایش فریکرهاو موتور سیکلت کاراکتر اصلی منتشر شده است، تماشا کنید یا نگاهی به تصاویر دیکون و نامزدش، سارا بیندازید. به‌تازگی استودیو بند تایید کرد که بازی دیز گان – Days Gone دارای حالت Photo Mode است و کاربران با استفاده از فیلترها و گزینه‌های موجود قادر به ثبت لحظات ماندگار بازی خواهند بود. اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی دیز گان – Days Gone اولین بازی استودیو سونی بند پس از بازی Uncharted: Fight for Fortune به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول پلی‌استیشن ویتا منتشر شد. این بازی اثری در سبک تیراندازی جهان‌باز و سوم شخص است که وقایع آن در سرزمین‌های مرتفع شمال غربی پسفیک اتفاق می‌افتد و بازیکنان از موتورسیکلت قابل ارتقاء دیکون برای جابه‌جایی در جهان بازی استفاده می‌کنند. درست به مانند بسیاری از بازی‌های پساآخرالزمانی، بازیکنان در این بازی باید با فریکرها و سایر بازماندگان برای بقا مبارزه کنند.

از دست نده:  بررسی بازی سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند – Sekiro: Shadows Die Twice از نگاه سایت‌های معتبر دنیا + گیم پلی و گالری تصاویر

بازی دیز گان – Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. همچنین اگر تابه‌حال بازی را پیش خرید نکرده‌اید، همین حالا می‌توانید ازطریق فروشگاه آمازون این کار را انجام دهید. مدتی قبل از نسخه Collector’s Edition بازی دیز گان – Days Gone رونمایی شد و درکنار آن، تعدادی پاداش پیش خرید نیز برای خریداران بازی در روز نخست عرضه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی دیز گان – Days Gone را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید.

امتیاز دهید
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ‌ترین بحث‌ها

تازه های بازی

جدیدترین مطالب فیلم و سریال

ترسناک‌ترین‌ها